Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks heren, heb de samples ontvangen, morgen gaat de frambozen er in! Ben benieuwd.

Wat is het nog lekker rustig op de woensdagmorgen in het Body En Fit topic!
-Leon

Wat is het nog lekker rustig op de woensdagmorgen in het Body En Fit topic!
Gister weer record aantal bestellingen gehad bij Body En Fitshop.Top!
Trots op ons team.
-Leon

Spanning opbouwen tot de nieuwe weekaanbieding? Misschien kun je vanaf woensdag teasers/hints geven![]()

Body en fit shop, welke Omega 3 en Vitamine D kan ik het beste kiezen? Verder zoek ik nog iets waarvan ik in slaap kan komen. Heb een onregelmatig ritme, de ene dag moet ik er 6 uur uit voor m'n werk en wil ik dus al rond een uurtje of 10 slapen en de andere dag hoef ik er pas 12 uur uit. De dagen dat ik 10 uur wil slapen val ik meestal pas rond een uurtje of 1 in slaap en daar zoek ik dus wat voor.
Voor het slapen gaan neem ik zelf ZMA + Vitamine D3 1500IU van Body En Fitshop. Top producten en slaap hier heerlijk op! Met als voordeel dat je ook nog een verhoogd testosteron krijgt. 
Yo B&F, Ik word nog al misselijk van beta alanine als ik het 's ochtends moet innemen, de pre-workout portie voelt prima, dus ik vroeg me af of ik de morgendportie wat mocht spreiden over de dag?
PS: ik hb het niet over de tintelingen, die ik wel kan verdragen, ik bedoel echt misselijkheid![]()

Ik zie het nu hier toevallig, ik weet niet of dit al eens langs is gekomen in het topic? De pro shakers die gescheurd binnen komen? In potentie zijn het veruit de handigste, maar ik heb er nu drie gehad en alledrie zat er een scheur aan de onderkant? Toeval of? Ik neem aan dat dit door het vervoeren komt?
Misschien een idee om ze in dat opblaasplastic te wikkelen ofso? Beetje zonde, want ik heb toevallig bij het Berry de Mey seminar een vergelijkbare gekregen en die werkt echt veel prettiger dan die andere bakers met zon zeefje aan de bovenkant. Niet dat je mij hoort klagen hoor, vind het al hartstikke tof dat jullie die dingen altijd erbij sturen, maar het viel me gewoon op.
Van de bijna 10 shakers die ik heb ontvangen nog geen 1 met scheur.Heb nu net bestelling binnen en die is ook gescheurd, (pic in vorige post)
en bij een vriend van me vorige week ook.
Sorry voor het ongemak.hmm nja kweet t niet, vind het jammer.. keer een shaker die weer helemaal fresh is hou ik wel van![]()

Van de bijna 10 shakers die ik heb ontvangen nog geen 1 met scheur.
Geef je ref nummer maar. Stuur ik je een nieuwe na.
-Leon