AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks heren, heb de samples ontvangen, morgen gaat de frambozen er in! Ben benieuwd.

Wat is het nog lekker rustig op de woensdagmorgen in het Body En Fit topic! ;)

Gister weer record aantal bestellingen gehad bij Body En Fitshop. :) Top! :thumbs: Trots op ons team. :)

-Leon

Wat is het nog lekker rustig op de woensdagmorgen in het Body En Fit topic! ;)

Gister weer record aantal bestellingen gehad bij Body En Fitshop. :) Top! :thumbs: Trots op ons team. :)

-Leon

Spanning opbouwen tot de nieuwe weekaanbieding? Misschien kun je vanaf woensdag teasers/hints geven ;)

bestelling net binnen :rolleyes:

niet om te b**chen maar er zit een scheur in mn shaker,
foto:

2nu6q8w.jpg

Laatst bewerkt:
Body en fit shop, welke Omega 3 en Vitamine D kan ik het beste kiezen? Verder zoek ik nog iets waarvan ik in slaap kan komen. Heb een onregelmatig ritme, de ene dag moet ik er 6 uur uit voor m'n werk en wil ik dus al rond een uurtje of 10 slapen en de andere dag hoef ik er pas 12 uur uit. De dagen dat ik 10 uur wil slapen val ik meestal pas rond een uurtje of 1 in slaap en daar zoek ik dus wat voor.

Yo B&F, Ik word nog al misselijk van beta alanine als ik het 's ochtends moet innemen, de pre-workout portie voelt prima, dus ik vroeg me af of ik de morgendportie wat mocht spreiden over de dag?

PS: ik hb het niet over de tintelingen, die ik wel kan verdragen, ik bedoel echt misselijkheid :)

Body en fit shop, welke Omega 3 en Vitamine D kan ik het beste kiezen? Verder zoek ik nog iets waarvan ik in slaap kan komen. Heb een onregelmatig ritme, de ene dag moet ik er 6 uur uit voor m'n werk en wil ik dus al rond een uurtje of 10 slapen en de andere dag hoef ik er pas 12 uur uit. De dagen dat ik 10 uur wil slapen val ik meestal pas rond een uurtje of 1 in slaap en daar zoek ik dus wat voor.

Ik zou gewoon de Pure Omega 3 nemen. :) Voor het slapen gaan neem ik zelf ZMA + Vitamine D3 1500IU van Body En Fitshop. Top producten en slaap hier heerlijk op! Met als voordeel dat je ook nog een verhoogd testosteron krijgt. :)

Yo B&F, Ik word nog al misselijk van beta alanine als ik het 's ochtends moet innemen, de pre-workout portie voelt prima, dus ik vroeg me af of ik de morgendportie wat mocht spreiden over de dag?

PS: ik hb het niet over de tintelingen, die ik wel kan verdragen, ik bedoel echt misselijkheid :)

Ja hoor, dan kan je het beste verspreiden. Is geen enkel probleem. :)

-Leon

Ik zie het nu hier toevallig, ik weet niet of dit al eens langs is gekomen in het topic? De pro shakers die gescheurd binnen komen? In potentie zijn het veruit de handigste, maar ik heb er nu drie gehad en alledrie zat er een scheur aan de onderkant? Toeval of? Ik neem aan dat dit door het vervoeren komt?

Misschien een idee om ze in dat opblaasplastic te wikkelen ofso? Beetje zonde, want ik heb toevallig bij het Berry de Mey seminar een vergelijkbare gekregen en die werkt echt veel prettiger dan die andere bakers met zon zeefje aan de bovenkant. Niet dat je mij hoort klagen hoor, vind het al hartstikke tof dat jullie die dingen altijd erbij sturen, maar het viel me gewoon op.

Ik zie het nu hier toevallig, ik weet niet of dit al eens langs is gekomen in het topic? De pro shakers die gescheurd binnen komen? In potentie zijn het veruit de handigste, maar ik heb er nu drie gehad en alledrie zat er een scheur aan de onderkant? Toeval of? Ik neem aan dat dit door het vervoeren komt?

Misschien een idee om ze in dat opblaasplastic te wikkelen ofso? Beetje zonde, want ik heb toevallig bij het Berry de Mey seminar een vergelijkbare gekregen en die werkt echt veel prettiger dan die andere bakers met zon zeefje aan de bovenkant. Niet dat je mij hoort klagen hoor, vind het al hartstikke tof dat jullie die dingen altijd erbij sturen, maar het viel me gewoon op.

Heb nu net bestelling binnen en die is ook gescheurd, (pic in vorige post)
en bij een vriend van me vorige week ook.

hmm nja kweet t niet, vind het jammer.. keer een shaker die weer helemaal fresh is hou ik wel van :P

Ik denk inderdaad dat de PostNL niet zo lief met de onze pakjes omgaat. Hier checken wij alles 100% op scheuren en deuken. :) Sorry voor het ongemak.

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 13:50 ----------

hmm nja kweet t niet, vind het jammer.. keer een shaker die weer helemaal fresh is hou ik wel van :P

Geef je ref nummer maar. Stuur ik je een nieuwe na. :)

-Leon

Net nog eens agmatine besteld omdat ik niet zonder kan. Vandaag ontvangen, ik deed het potje open, nam 2 capsules. Nu leek het potje zo leeg. Op het potje staat 70 capsules. Kan dat het vroeger er 140 waren? Op de site staat nog 1x140 capsules voor €19.90

hoor dat er nieuwe smaken op komst zijn voor de whey perfection? enige idee tegen wanneer deze in de sample packs komen?

vanaf de nieuwe smaken er zijn en in het sample pack zitten, ga ik denk ik zo een pack bestellen. zou zonde zijn om het nu te bestellen en dan enige tijd later te zien dat er enkele nieuwe smaken bij zijn, die ik niet heb.

cookies en cream die ik nu heb valt toch wat tegen omdat het na de training zo een mierzoete shake is, achteraf gezien had ik beter iets fris genomen.
(de smaak van cookies en cream is héél goed, daar niet van, maar ik persoonlijk heb na de training liever iets fris)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven