Beste B&F,
Ben ook vaste klant bij jullie en heb niets als complimenten voor jullie.
Maximaal uitgebreid assortiment en strakke prijzen!
Net weer lekkere bestelling geplaatst (Iso-perfection, ZMA, Glutamines, Caseines etc.) en met jullie goede service is die morgen al in huis!!!
Wel heb ik een vraagje.
Zou de keuze met extraatjes bij een bestelling wat ruimer en gevarieerder kunnen. Ik heb voor de zoveelste keer maar een shake beker aangevinkt en deze kan naast me andere 15 bekers komen te staan
Misschien ideetje meer keuze aan samples, goedkope supplementen (creatines, vitamines etc.) aan te bieden. Bij XXL Nutrition kan je boven bepaalde bedragen kiezen uit tshirts, tanktop en zelfs een vest!!!
Dit maakt het voor de klant denk een stuk aantrekkelijker om grote bestellingen te plaatsen en niet elke keer een paar artikelen omdat je het voor de extraatjes toch niet hoeft te doen.
Verder zou ik graag wat extra samples willen en mag je de shake beker eruit laten als dit mogelijk is. Gaat om ref. 336948.
Alvast bedankt!
Gr een zeer tevreden klant
Ben ook vaste klant bij jullie en heb niets als complimenten voor jullie.
Maximaal uitgebreid assortiment en strakke prijzen!
Net weer lekkere bestelling geplaatst (Iso-perfection, ZMA, Glutamines, Caseines etc.) en met jullie goede service is die morgen al in huis!!!
Wel heb ik een vraagje.
Zou de keuze met extraatjes bij een bestelling wat ruimer en gevarieerder kunnen. Ik heb voor de zoveelste keer maar een shake beker aangevinkt en deze kan naast me andere 15 bekers komen te staan
Misschien ideetje meer keuze aan samples, goedkope supplementen (creatines, vitamines etc.) aan te bieden. Bij XXL Nutrition kan je boven bepaalde bedragen kiezen uit tshirts, tanktop en zelfs een vest!!!Dit maakt het voor de klant denk een stuk aantrekkelijker om grote bestellingen te plaatsen en niet elke keer een paar artikelen omdat je het voor de extraatjes toch niet hoeft te doen.
Verder zou ik graag wat extra samples willen en mag je de shake beker eruit laten als dit mogelijk is. Gaat om ref. 336948.
Alvast bedankt!
Gr een zeer tevreden klant