AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Ben ook vaste klant bij jullie en heb niets als complimenten voor jullie.
Maximaal uitgebreid assortiment en strakke prijzen!

Net weer lekkere bestelling geplaatst (Iso-perfection, ZMA, Glutamines, Caseines etc.) en met jullie goede service is die morgen al in huis!!!

Wel heb ik een vraagje.

Zou de keuze met extraatjes bij een bestelling wat ruimer en gevarieerder kunnen. Ik heb voor de zoveelste keer maar een shake beker aangevinkt en deze kan naast me andere 15 bekers komen te staan:P Misschien ideetje meer keuze aan samples, goedkope supplementen (creatines, vitamines etc.) aan te bieden. Bij XXL Nutrition kan je boven bepaalde bedragen kiezen uit tshirts, tanktop en zelfs een vest!!!

Dit maakt het voor de klant denk een stuk aantrekkelijker om grote bestellingen te plaatsen en niet elke keer een paar artikelen omdat je het voor de extraatjes toch niet hoeft te doen.

Verder zou ik graag wat extra samples willen en mag je de shake beker eruit laten als dit mogelijk is. Gaat om ref. 336948.

Alvast bedankt!

Gr een zeer tevreden klant

Beste B&F,

Ben ook vaste klant bij jullie en heb niets als complimenten voor jullie.
Maximaal uitgebreid assortiment en strakke prijzen!

Net weer lekkere bestelling geplaatst (Iso-perfection, ZMA, Glutamines, Caseines etc.) en met jullie goede service is die morgen al in huis!!!

Wel heb ik een vraagje.

Zou de keuze met extraatjes bij een bestelling wat ruimer en gevarieerder kunnen. Ik heb voor de zoveelste keer maar een shake beker aangevinkt en deze kan naast me andere 15 bekers komen te staan:P Misschien ideetje meer keuze aan samples, goedkope supplementen (creatines, vitamines etc.) aan te bieden. Bij XXL Nutrition kan je boven bepaalde bedragen kiezen uit tshirts, tanktop en zelfs een vest!!!

Dit maakt het voor de klant denk een stuk aantrekkelijker om grote bestellingen te plaatsen en niet elke keer een paar artikelen omdat je het voor de extraatjes toch niet hoeft te doen.

Verder zou ik graag wat extra samples willen en mag je de shake beker eruit laten als dit mogelijk is. Gaat om ref. 336948.

Alvast bedankt!

Gr een zeer tevreden klant

We zijn bezig met Polo's, Sweaters, Tank Tops en dergelijke. Probleem is dat door de constante drukte dit soort dingen een beetje in de vergetelheid dreigt te komen terwijl het inderdaad wel belangrijk is. Aandachtspunt:cool:
Dank je, voor de bestelling!!:)

Ik geef het door en ik hoop dat het lukt (het is serieus crisis bij ons vanavond. Te druk en te weinig personeel maar ik doe mijn best voor je:cool: Dank je, voor de bestelling!!:)

Die hempjes zijn inderdaad fijn, train er vaak in maar is wat aan de kleine kant. Zou zeker interessant zijn, T shirts ofzo :)

Die hempjes zijn inderdaad fijn, train er vaak in maar is wat aan de kleine kant. Zou zeker interessant zijn, T shirts ofzo :)

Ja, vinden wij ook.:) We zijn constant bezig met supplementen en hebben minder oog voor shirt e.d.... maar het zou wel leuk zijn als we daar een mooi assortiment in konden opzetten, tenslotte ook reclame voor ons:cool:

Hey B&F!

Vraag: De Wholly Oats Bars zijn al heel lang uitverkocht? Waarom is dat zo enig idee? Komen ze nog wel terug?

ik gebruik nu TMS als Pre-workout van B&F maar ik merk er weinig energie van, nu wil ik Creatine AKG gaan vervangen voor TMS en als post-workout Magnificent gaan gebruiken is dat verstandig aangezien TMS veel ingredienten bevatten dus zou ik dan beter TMS kunnen blijven gebruiken met magnificent (als duo) desondanks ik haast niks meer van TMS (kwa energie)?

ik gebruik nu TMS als Pre-workout van B&F maar ik merk er weinig energie van, nu wil ik Creatine AKG gaan vervangen voor TMS en als post-workout Magnificent gaan gebruiken is dat verstandig aangezien TMS veel ingredienten bevatten dus zou ik dan beter TMS kunnen blijven gebruiken met magnificent (als duo) desondanks ik haast niks meer van TMS (kwa energie)?

TMS bevat inderdaad veel werkzame stoffen die je prestaties, herstel, kracht, uithouding etc bevorderen. Als je ook de energie wilt die je bv met een pre-workout hebt dan kun je dit heel simpel oplossen door 1-2 caps Pre-Workout Power Pill erbij te nemen, dan knal je van de energie!:) Magnificent dan na de training. Perfect!:cool:

Ik geef het door en ik hoop dat het lukt (het is serieus crisis bij ons vanavond. Te druk en te weinig personeel maar ik doe mijn best voor je:cool: Dank je, voor de bestelling!!:)
Haha, echt? Ik wist niet dat het nieuwe pand nu al te klein was. Nouja, wie weet komt mijn bestelinkje morgen wel aan, maar vertrouw erop dat alles goed komt! Super weer mannen, leuk om te horen dat het goed gaat, dat betekend voor ons op langer termijn nog betere producten en nog betere prijs :D:D

Haha, echt? Ik wist niet dat het nieuwe pand nu al te klein was. Nouja, wie weet komt mijn bestelinkje morgen wel aan, maar vertrouw erop dat alles goed komt! Super weer mannen, leuk om te horen dat het goed gaat, dat betekend voor ons op langer termijn nog betere producten en nog betere prijs :D:D

Dat komt helemaal goed. ;)

-Leon

Komt er whey isolaat perfection hazelnoot?!

Komen er van Whey ook minder zoete smaken in het assortiment?
Ik heb al die Whey Perfection smaken geproefd, maar vond ze allemaal (ja, ALLEMAAL) veel te zoet met water. Ben nu Whey Isolaat aan het proberen, vind ze beter smaken, maar nog steeds bizar zoet.
Met melk is het beter te drinken, maar ik zit voor mezelf al aardig op de tax melk die ik per dag wegwerk (ook financieel gezien), dus neem de shakes liever met water.

Komt er whey isolaat perfection hazelnoot?!

We zijn er druk mee bezig. :)

-Leon

eergister whey perfection bestelt.
Vandaag binnen: te kleine pot en verkeerde smaak! helaas...
Heb gelijk gebeld en morgen komt de goede smaak en maat binnen vind ik wel weer leuk:)
Heb de seal van de pot er wel afgehaald met mijn domme hoofd neem aan dat dit geen probleem oplevert?

eergister whey perfection bestelt.
Vandaag binnen: te kleine pot en verkeerde smaak! helaas...
Heb gelijk gebeld en morgen komt de goede smaak en maat binnen vind ik wel weer leuk:)
Heb de seal van de pot er wel afgehaald met mijn domme hoofd neem aan dat dit geen probleem oplevert?

Nee, onze fout! :) Morgen in huis.

-Leon

He b&f, zojuist besteld ben erg benieuwd naar de nieuwe shake.

Kzag dat de shakebekerspro er weer zijn :D nu nog de PAM-Spray en ik plaats weer een leuke bestelling :)

B&F:

Net een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 337622).

Zou je er A.U.B voor kunnen zorgen dat er deze keer naar de opmerkingen gekeken wordt :)? Vorige keer blijkbaar overkeken ;).

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven