Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zoek echt een product om in slaap van te vallen, dus niet een product waardoor ik beter slaap. Werkt Gaba dan niet beter dan ZMA? Ik wist trouwens niet dat je ook beter ging slapen van vit D als je het voor het slapen inneemt.Ik zou gewoon de Pure Omega 3 nemen.Voor het slapen gaan neem ik zelf ZMA + Vitamine D3 1500IU van Body En Fitshop. Top producten en slaap hier heerlijk op! Met als voordeel dat je ook nog een verhoogd testosteron krijgt.
Ja hoor, dan kan je het beste verspreiden. Is geen enkel probleem.
-Leon
Ik zoek echt een product om in slaap van te vallen, dus niet een product waardoor ik beter slaap. Werkt Gaba dan niet beter dan ZMA? Ik wist trouwens niet dat je ook beter ging slapen van vit D als je het voor het slapen inneemt.
Heerlijk! 
Bestelling binnen, en naar opmerking geluisterd, bedankt!

Dat zal nog wel een paar weken duren.We zijn nu net de smaken aan het testen.
-Leon

Is er al wat meer duidelijk over wanneer de Multi-V van Sportpharma weer leverbaar is?
Beste B&F,
Net een bestelling gedaan. Referentie nummer: 336624
Zou je de opmerking erbij kunnen meenemen en hierop kunnen reageren?
Alvast bedankt voor de moeite,
Dave
Ik hoor nou net dat L-Tryptofaan wordt omgezet in 5-HTP. Dat ik dus net zo goed 5-HTP kan kopen. Dat je 1.5 uur voor gebruik van L-Tryptofaan/5-HTP geen proteine mag eten, is dit ook zo bij GABA? En dat je van GABA niet makkelijker kan inslapen. Ik heb dus echt geen idee wat ik moet bestellen. Excuses hoor, heb er niet zo veel verstand van.
Edit: hoeveel gram visolie neem je zelf per dag? Aangeraden dosis is 1 a 2 gram bij jullie, terwijl de meeste mensen meer nemen geloof ik.

Heb er nooit verschil tussen gemerkt. GABA nam ik zelf op 3 gram voor het slapen gaan. Erg fijn!
Ik zelf neem denk ik rond de 8 gram per dag. Ik heb dan ook 100 gram zalm standaard in mijn voedingschema.
-Leon
Net nog eens agmatine besteld omdat ik niet zonder kan. Vandaag ontvangen, ik deed het potje open, nam 2 capsules. Nu leek het potje zo leeg. Op het potje staat 70 capsules. Kan dat het vroeger er 140 waren? Op de site staat nog 1x140 capsules voor €19.90

Bestelling binnen met de extra's ikke helemaal happy. Dank jullie.
Heb nog wel ff een pb gestuurd.
P.M terug. 
Helemaal happy, net 4.5kg pot whey besteld
Gratis reclame
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/goedkoopste-whey-297648/

Je kijkt naar doseringen. Er zitten 70 doseringen in (2 capsules = 1 dosering).
-Leon

Oké, my bad!
Wel topservice! Gisteren om 21.45u besteld, vandaag om 13.30u in huis!![]()

Komen er van Whey ook minder zoete smaken in het assortiment?
Ik heb al die Whey Perfection smaken geproefd, maar vond ze allemaal (ja, ALLEMAAL) veel te zoet met water. Ben nu Whey Isolaat aan het proberen, vind ze beter smaken, maar nog steeds bizar zoet.
Met melk is het beter te drinken, maar ik zit voor mezelf al aardig op de tax melk die ik per dag wegwerk (ook financieel gezien), dus neem de shakes liever met water.
Zijn we heel druk mee en ik heb nog geen exacte termijn.