AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net een bestelling gedaan (referentienummer: 338178) Bij de opmerking had ik al gevraagd of hier een paar extra Whey perfection samples bij konden, maar zal het bij deze hier ook nog even vragen.

Tenminste ik wil wel een keer een andere smaak dusja even proberen ^^

Bedankt voor je bestelling! Het was gister erg druk, maar weet dat iedereen zijn best heeft gedaan om aan iedereen zijn wensen zo goed mogelijke te voldoen.

Dus 6 flesjes voor 6 euro? op de site staat nog 7.5 euro ?

Vanaf 6 euro, dus je hebt de 6 euro grens bij 24 flesjes. :)

-Leon

Vandaag komt de Opti-men toch binnen? Zoja wanneer kan ik deze bestellen?

En bij die Game Day Pre workout van jullie, daar zit Picamilon wat zich omzet naar GABA volgens de beschrijving, maar dat is toch juist iets wat je niet wilt tijdens de training? Aangezien GABA er juist voor zorgt dat je moe wordt en goed kunt inslapen.

jammer dat oxyelitepro was uitverkocht, heb hem nu helaas ergens anders moeten bestellen. volgende keer beter ;)

Vandaag komt de Opti-men toch binnen? Zoja wanneer kan ik deze bestellen?

En bij die Game Day Pre workout van jullie, daar zit Picamilon wat zich omzet naar GABA volgens de beschrijving, maar dat is toch juist iets wat je niet wilt tijdens de training? Aangezien GABA er juist voor zorgt dat je moe wordt en goed kunt inslapen.

Het process is wat langzamer en het is niet zo direct als GABA zelf. Verder is de dosering ook wat lager. :)

Als het goed is komt inderdaad vandaag de opti-men binnen. We zullen hier een bericht posten zodra het er staan. :)

-Leon

goede zaak dat jullie bak spray hebben was er al naar opzoek en zeker handig nu de cut eraan zit te komen!:)

Zojuist 2 Pam Original bak spray besteld! Expres 2 besteld omdat ze denk ik snel opraken, mjah.

Ze gaan inderdaad weer erg hard! :D

-Leon

Hallo b&f, vandaag mijn bestelling binnen gehad van whey perfection waar een shaker pro bij besteld was. Helaas heb ik die er niet bij gekregen maar hij staat wel op de rekening. Waren ze zo snel op omdat er bij stond zolang de voorraad strekt???

Hallo b&f, vandaag mijn bestelling binnen gehad van whey perfection waar een shaker pro bij besteld was. Helaas heb ik die er niet bij gekregen maar hij staat wel op de rekening. Waren ze zo snel op omdat er bij stond zolang de voorraad strekt???

Nee is niet de bedoeling. We hebben duidelijk gisteravond een paar slapers aan het werk gehad! :D

Wat is je ref nummer?

-Leon

Opti-men maar gelijk even besteld.

Jezus wat is die Cookies & Cream Whey Perfection lekker zeg!

Leon ik heb je een PM gestuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven