XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gisteren een potje Beta alanine pure van jullie ontvangen, dat weer heel snel geleverd was (waarvoor dank). Maar heb een vraag i.v.m. de serving size want nu staat er op het potje 1 serving = 2.5 gram terwijl er vlak daaronder staat 1 serving = 1 scoop. Nu viel mij op dat de scoop even groot is als de scoop die je bij creapure creatine krijgt dus heb ik een volle scoop gewogen en blijkt het zo een 7 gram te zijn (zonder het gewicht van de scoop zelf).
Hoeveel moet ik nu juist nemen want 7 gram lijkt me een beetje aan de hoge kant? Heb namelijk net 3 gram genomen en mijn oren zijn al enorm aan het tintelen, dus werken doet het zeker :D.

Gisteren besteld vandaag binnen, heel mooi. Ook wat extra samples gehad zoals ik bij opmerkingen gezet had :).
Maar van Power Hit had ik 2x4x6 besteld, blijkbaar hebben ze alleen die 4x6 gezien, kom dus die 2de 4x6 tekort. Ref: 338783. Had nochtans verwacht dat alles perfect in orde zou zijn omdat ik vriendelijk woordje bij opmerkingen had gezet :p. Maar verstaanbare fout als er 2x4x6 staat :p verwarrend.

Tip om dit soort dingen te voorkomen: in het rood het totaal laten verschijnen bij dit soort dingen, dan valt het extra op hoeveel er in totaal zijn.

Over de smaak van pwoer hit fruit fusion, vind het niet slecht smaken in tegenstelling tot iemand anders die gisteren zei dat hij het niet lekker vond. Ik doe er geen water bij maar drink het puur en vind het absoluut niet slecht. Is natuurlijk geen whey perfection van smaak. En erg handig om mee te nemen.

Laatst bewerkt:
Heb gisteren een potje Beta alanine pure van jullie ontvangen, dat weer heel snel geleverd was (waarvoor dank). Maar heb een vraag i.v.m. de serving size want nu staat er op het potje 1 serving = 2.5 gram terwijl er vlak daaronder staat 1 serving = 1 scoop. Nu viel mij op dat de scoop even groot is als de scoop die je bij creapure creatine krijgt dus heb ik een volle scoop gewogen en blijkt het zo een 7 gram te zijn (zonder het gewicht van de scoop zelf).
Hoeveel moet ik nu juist nemen want 7 gram lijkt me een beetje aan de hoge kant? Heb namelijk net 3 gram genomen en mijn oren zijn al enorm aan het tintelen, dus werken doet het zeker :D.

Een halve scoop. :) Dan kom je op de juiste dosering uit. :)

Gisteren besteld vandaag binnen, heel mooi. Ook wat extra samples gehad zoals ik bij opmerkingen gezet had :).
Maar van Power Hit had ik 2x4x6 besteld, blijkbaar hebben ze alleen die 4x6 gezien, kom dus die 2de 4x6 tekort. Ref: 338783. Had nochtans verwacht dat alles perfect in orde zou zijn omdat ik vriendelijk woordje bij opmerkingen had gezet :p. Maar verstaanbare fout als er 2x4x6 staat :p verwarrend.

Tip om dit soort dingen te voorkomen: in het rood het totaal laten verschijnen bij dit soort dingen, dan valt het extra op hoeveel er in totaal zijn.

Over de smaak van pwoer hit fruit fusion, vind het niet slecht smaken in tegenstelling tot iemand anders die gisteren zei dat hij het niet lekker vond. Ik doe er geen water bij maar drink het puur en vind het absoluut niet slecht. Is natuurlijk geen whey perfection van smaak.

Bedankt voor je feedback. Met de nieuwe site zal dit geen probleem meer zijn. :)

Zet het even op de mail naar mij en ik regel het direct maandag voor je. :)

-Leon

Bedankt voor je feedback. Met de nieuwe site zal dit geen probleem meer zijn. :)

Zet het even op de mail naar mij en ik regel het direct maandag voor je. :)

-Leon
Ok zal ik straks doen :).
Zal ook eens een reviewtje schrijven over Power Hit binnenkort :p na mn foutje met vorige review :p. Kan ik eindelijk eens een juiste review maken:D.

Aan de mensen bij Body & Fitshop: Waarom zijn jullie overgegaan op verplichte handtekening bij levering? De postbode wil het nu niet meer afleveren bij mn buren (kon vroeger wel altijd gewoon) en nu kan ik dus steeds helemaal afreizen naar het postkantoor omdat ik gewoon doordeweeks werk en dus nooit thuis ben. Super irritant. Kan dat ook anders?

Aan de mensen bij Body & Fitshop: Waarom zijn jullie overgegaan op verplichte handtekening bij levering? De postbode wil het nu niet meer afleveren bij mn buren (kon vroeger wel altijd gewoon) en nu kan ik dus steeds helemaal afreizen naar het postkantoor omdat ik gewoon doordeweeks werk en dus nooit thuis ben. Super irritant. Kan dat ook anders?

Gewoon een briefje leggen dat het bij de buren mag geleverd worden, met je handtekening eronder. Als ze iets hebben van bewijs om mee te nemen, komt het goed!

Gewoon een briefje leggen dat het bij de buren mag geleverd worden, met je handtekening eronder. Als ze iets hebben van bewijs om mee te nemen, komt het goed!

Nou ik woon in een studentencomplex en hier vinden ze het normaal dat ze elk soort briefje weghalen, onderkladderen of "grappige" teksten op zulke briefjes moeten plaatsen. Zwaar ****ing irritant dus.

Nou ik woon in een studentencomplex en hier vinden ze het normaal dat ze elk soort briefje weghalen, onderkladderen of "grappige" teksten op zulke briefjes moeten plaatsen. Zwaar ****ing irritant dus.

Dan zit er niks anders op denk ik...

Lol, denk dat ze enkel niet bij buren leveren omdat je in studentencomplex woont. Moest ik iets leveren van waarde zou ik dat ook niet toevertrouwen aan hen. Zoals je zelf ook zegt kunnen ze er van alles mee uitsteken. Alleen als ze dat met jouw pakketje doen kunnen er kosten en een klacht bij komen.

Nee ik heb het tot 2 bestellingen geleden altijd wel gewoon gehad dat ze t bij mn buren achterlieten. Nu ineens moet ik tekenen voor ontvangst en kan dat dus niet meer. Heel vaag.

Nee ik heb het tot 2 bestellingen geleden altijd wel gewoon gehad dat ze t bij mn buren achterlieten. Nu ineens moet ik tekenen voor ontvangst en kan dat dus niet meer. Heel vaag.

Is de pakjegemak optie geen oplossing voor jou? Dan kun je het ophalen bij het postkantoor zodra het daar binnen is, wat normaal gesproken ook gewoon de dag na bestelling is:D

bestelling binnen gehad, bedankt voor samples.

komt de valeriaan 500mg van now foods die jullie eerst hadden nog terug?

Is de pakjegemak optie geen oplossing voor jou? Dan kun je het ophalen bij het postkantoor zodra het daar binnen is, wat normaal gesproken ook gewoon de dag na bestelling is:D

Dat moet ik dus nu ook al. Is dus geen oplossing. Ik wil gewoon weer dat ze niet per se een handtekening hoeven te hebben. T gaat hier niet om zendingen van een paar duizend euro peoples. Just some ****ing whey!

We doen het puur uit service naar de klant (we betalen er zelfs extra voor per pakje) omdat postbodes anders de pakketten overal afgeven en heel vaak ook waar consumenten het niet willen. Dit geeft veel klachten en ook vaak problemen met verdwenen pakketten. Met de handtekening voor ontvangst gaat dat een stuk beter. Als je een briefje op de deur plakt en de buren willen tekenen(?) Dan moet het volgens mij ook helemaal goed gaan.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 21:46 ----------

[/COLOR]
bestelling binnen gehad, bedankt voor samples.

Graag gedaan!:) Jij bedankt voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 21:47 ----------

komt de valeriaan 500mg van now foods die jullie eerst hadden nog terug?

Weet ik eigenlijk niet zeker. Kom ik maandag even op terug:)

Laatst bewerkt:
Ik heb BCAA besteld + straps. Straps hebben jullie mij voor gebeld, komen woensdag pas? Geen probleem als de BCAA dan ook gelijk pas meegeleverd wordt hoor! gewoon 1 pakketje van maken. ;)

Al geregeld....

Laatst bewerkt:
Zoals altijd weer snelle service, waardoor de preworkout power gisteren precies op tijd voor mn training binnen was en ik lekker heb kunnen knallen.

Pre-workout power blijft een topper, al veel andere geprobeerd ma deze is qua smaak en effect gewoon super!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven