MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha, die naam bij bcaa poeder, "yummy pear" :D Wie verzint dat toch allemaal :p

Hallo b&f, vandaag mijn bestelling binnen gehad van whey perfection waar een shaker pro bij besteld was. Helaas heb ik die er niet bij gekregen maar hij staat wel op de rekening. Waren ze zo snel op omdat er bij stond zolang de voorraad strekt???

Bij mij zat er wel een shaker bottle bij. Maar wel de versie zonder blenderball:rolleyes:
Voor de rest heel tevreden. Snelle service :thumbs: .

Haha, die nieuwe shakebeker is open geknald in m'n sporttas. Als ik 'm strak aandraaide dan schoot die door en zat die weer los. Dus ik had 'm net voor dat punt gedraaid dat die zo vast mogelijk zat. Maar toen ik m'n tas uit m'n kluisje pakte en 'm open ritste zag ik m'n portemonnee en telefoon in een lekker geurend meertje van cookies and cream drijven.

Telefoon is hardcore en had geen briefgeld in m'n portemonnee dus kon er wel om lachen. :p

Heb ik nog nooit last van gehad, heb de shakebeker pro. Gisteravond weer wat besteld en had het vandaag om 1uur alweer in huis. Echt een top service!

Haha, die nieuwe shakebeker is open geknald in m'n sporttas. Als ik 'm strak aandraaide dan schoot die door en zat die weer los. Dus ik had 'm net voor dat punt gedraaid dat die zo vast mogelijk zat. Maar toen ik m'n tas uit m'n kluisje pakte en 'm open ritste zag ik m'n portemonnee en telefoon in een lekker geurend meertje van cookies and cream drijven.

Telefoon is hardcore en had geen briefgeld in m'n portemonnee dus kon er wel om lachen. :p
Nog nooit meegemaakt maar voor de veiligheid steek ik mn shaker altijd in een plastieken zak, dus geen probleem moest shaker openvallen onderweg.

Leon/ilco, wat dachten jullie van een bodyenfitshop twitter? kan makkelijk vragen stellen daar.

Gewoon sociaal.

Ook hoor, maar twitter vragen is veel makkelijker.

watvoor beest ben jij met je 202 bij 119 kilo :/

Ook hoor, maar twitter vragen is veel makkelijker.

watvoor beest ben jij met je 202 bij 119 kilo :/

Twitter vragen is wel makkelijker inderdaad:p.
Ben wel een klein beestje jah, is wel alweer een halve kilo af.
Maar het is makkelijk bij basketbal de lengte:D

hahaha, die naam bij bcaa poeder, "yummy pear" :D Wie verzint dat toch allemaal :p

eehhhh:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 19:28 ----------

Bij mij zat er wel een shaker bottle bij. Maar wel de versie zonder blenderball:rolleyes:
Voor de rest heel tevreden. Snelle service :thumbs: .

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 19:29 ----------

pfff:rolleyes: Dat is inderdaad geluk. Excuses!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 19:31 ----------

Leon/ilco, wat dachten jullie van een bodyenfitshop twitter? kan makkelijk vragen stellen daar.

Ja, we hebben er wel aan gedacht maar we willen het meeste aandacht blijven geven hier. Misschien dat we in de toekomst ook wel iets actiever worden op twitter.:)

Hey Leon/Ilco,

Ik krijg de laatste bestellingen nooit meer een mailtje dat de bestelling verzonden is.

Referentie nummer: 338674

Morgen gewoon in huis?

Hey Leon/Ilco,

Ik krijg de laatste bestellingen nooit meer een mailtje dat de bestelling verzonden is.

Referentie nummer: 338674

Morgen gewoon in huis?

Ja, gewoon direct verzonden! Dank je, voor de bestelling:) (staat de mail misschien in de spam in je hotmail?

Ait, na Banaan en Chocola toch weer oude vertrouwede Berry Blast besteld.
En eens kijken hoe hard we op Hard! gaan.

Deze week nog eens bestellen:).
Die 'game day',is het poeder nog makkelijk los te maken? Want ziet er zeker niet slecht uit,prijs is top maar het is nog goed om een tijdje te gebruiken?
Het is geen steen geworden fzo?:p

Zal sowieso weer flinke bestelling worden,jullie zijn onklopbaar in prijs/kwaliteit.

Ait, na Banaan en Chocola toch weer oude vertrouwede Berry Blast besteld.
En eens kijken hoe hard we op Hard! gaan.

Dank je, voor de bestelling!:) Hard! gaat knallen!!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 20:51 ----------

Deze week nog eens bestellen:).
Die 'game day',is het poeder nog makkelijk los te maken? Want ziet er zeker niet slecht uit,prijs is top maar het is nog goed om een tijdje te gebruiken?
Het is geen steen geworden fzo?:p

Zal sowieso weer flinke bestelling worden,jullie zijn onklopbaar in prijs/kwaliteit.

Poeder is heel gemakkelijk los te maken. Een paar tikjes met de buitenkant van de pot en klaar. De THT is heel goed. Volgens mij ergens in 2013.

Dank je!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven