Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je 's ochtends dexa neemt en in de middag traint, kan dat geen enkel probleem zijn.
))dus als je meerdere bestellingen doet= meer shake bekers?
.Als je het vraagt als opmerking, dan komt het ook goed. Dan bespaar je de B&F ook wat kosten, om dat de kans bestaat dat ze het meerdere keren, los versturen

Hee BF ik had afgelopen week wat besteld en daarbij kreeg ik ook een gratis shakebaker, alleen deze lekt bij de dop heel erg ookal zit die heel strak dicht zegmaar. Valt hier nog wat aan te doen?
Heb je de pro versie? Ik had hier in het begin ook last van, heb hem daarna even flink aangetrokken en heb er nu eigenlijk geen last meer van.
Zoals altijd weer snelle service, waardoor de preworkout power gisteren precies op tijd voor mn training binnen was en ik lekker heb kunnen knallen.
Pre-workout power blijft een topper, al veel andere geprobeerd ma deze is qua smaak en effect gewoon super!
Pre-Workout Powerrrrr
Dexaprine 's ochtends en een Shot laat in de middag of begin van de avond kan wel. Zeker niet overlappend gebruiken en dan rekening houden met de lange werkzaamheid van Dexaprine. Zou het zeker niet langdurig doen.Ik wil binnenkort de combo van Whey Perfection en Muscle Protect bestellen.
Muscle Protect wordt apart nog voor 19.90 verkocht, whey perfection voor 32.90.
Als ik deze samen pak, krijg ik in totaal €3 korting. Is dit door de introductieprijs van Muscle Protect niet een beetje aan de lage kant?
Anyway, wat kan ik i.p.v. een shaker Pro en Satchets krijgen?

20kg fine oats besteld,
Wist niet dat jullie ook zondags verzonden
Dank je, voor de bestelling!!
Hee BF ik had afgelopen week wat besteld en daarbij kreeg ik ook een gratis shakebaker, alleen deze lekt bij de dop heel erg ookal zit die heel strak dicht zegmaar. Valt hier nog wat aan te doen?

B&F,
komen die nieuwe smaken ook direct beschikbaar voor de Isolate?

Nee volgens mij niet de pro, want dat was met dat metalen ding erin toch? en die heb ik niet ik heb gewoon plastic zeefachtig ding erin. Maar hij lijkt echt, hoe strak je hem ook dood. Ik goot een heel stuk van m'n shake over mezelf heen een beetje irritant:S

Ok, en waar moet ik vermelden dat ik graag een vervangend kado wil voor mijn shaker? Alweer snelle reactie trouwens, fantastisch.

.