AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan dexa + bodybuilding shot?

Ik wil binnenkort de combo van Whey Perfection en Muscle Protect bestellen.
Muscle Protect wordt apart nog voor 19.90 verkocht, whey perfection voor 32.90.
Als ik deze samen pak, krijg ik in totaal €3 korting. Is dit door de introductieprijs van Muscle Protect niet een beetje aan de lage kant?
Anyway, wat kan ik i.p.v. een shaker Pro en Satchets krijgen?

dus als je meerdere bestellingen doet= meer shake bekers?

20kg fine oats besteld,
Wist niet dat jullie ook zondags verzonden

Hee BF ik had afgelopen week wat besteld en daarbij kreeg ik ook een gratis shakebaker, alleen deze lekt bij de dop heel erg ookal zit die heel strak dicht zegmaar. Valt hier nog wat aan te doen?

Hee BF ik had afgelopen week wat besteld en daarbij kreeg ik ook een gratis shakebaker, alleen deze lekt bij de dop heel erg ookal zit die heel strak dicht zegmaar. Valt hier nog wat aan te doen?

Heb je de pro versie? Ik had hier in het begin ook last van, heb hem daarna even flink aangetrokken en heb er nu eigenlijk geen last meer van.

B&F,

komen die nieuwe smaken ook direct beschikbaar voor de Isolate?

Heb je de pro versie? Ik had hier in het begin ook last van, heb hem daarna even flink aangetrokken en heb er nu eigenlijk geen last meer van.

Nee volgens mij niet de pro, want dat was met dat metalen ding erin toch? en die heb ik niet ik heb gewoon plastic zeefachtig ding erin. Maar hij lijkt echt, hoe strak je hem ook dood. Ik goot een heel stuk van m'n shake over mezelf heen een beetje irritant:S

Zoals altijd weer snelle service, waardoor de preworkout power gisteren precies op tijd voor mn training binnen was en ik lekker heb kunnen knallen.

Pre-workout power blijft een topper, al veel andere geprobeerd ma deze is qua smaak en effect gewoon super!

Dank je, voor de complimenten!:) Pre-Workout Powerrrrr:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:28 ----------

Kan dexa + bodybuilding shot?

Beide zitten behoorlijk heftig in de stimulanten.:cool: Dexaprine 's ochtends en een Shot laat in de middag of begin van de avond kan wel. Zeker niet overlappend gebruiken en dan rekening houden met de lange werkzaamheid van Dexaprine. Zou het zeker niet langdurig doen.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:31 ----------

Ik wil binnenkort de combo van Whey Perfection en Muscle Protect bestellen.
Muscle Protect wordt apart nog voor 19.90 verkocht, whey perfection voor 32.90.
Als ik deze samen pak, krijg ik in totaal €3 korting. Is dit door de introductieprijs van Muscle Protect niet een beetje aan de lage kant?
Anyway, wat kan ik i.p.v. een shaker Pro en Satchets krijgen?

We kunnen op de combo niet meer korting geven omdat de inkoop van beide producten zo hoog is. We werken echt met minimale marges. Dit is echt het uiterste:cool:

Een Shaker Pro kan verruild worden met een vetmeter of orbitape eventueel.:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:32 ----------

20kg fine oats besteld,
Wist niet dat jullie ook zondags verzonden

We werken tegenwoordig 7 dagen per week.:cool: Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:33 ----------

Geef mij het referentienummer maar even door:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:34 ----------

B&F,

komen die nieuwe smaken ook direct beschikbaar voor de Isolate?

Nee, hiervoor moet een apart traject worden doorlopen bij de producent. Er komen wel smaken bij maar we weten nog niet welke. Zodra ik meer weet geef ik het hier meteen aan:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:35 ----------

Nee volgens mij niet de pro, want dat was met dat metalen ding erin toch? en die heb ik niet ik heb gewoon plastic zeefachtig ding erin. Maar hij lijkt echt, hoe strak je hem ook dood. Ik goot een heel stuk van m'n shake over mezelf heen een beetje irritant:S

Ik snap het. Als je mij het referentienummer doorgeeft dan stuur ik je gratis een Shaker Pro!!:)

Ok, en waar moet ik vermelden dat ik graag een vervangend kado wil voor mijn shaker? Alweer snelle reactie trouwens, fantastisch.

Hebben jullie samples van ON Gold standard? Ik zou graag cookies en cream en/of rocky road willen kopen, maar ik vind het een beetje gewaagd om direct 4,5kg te kopen :p.

kunnen jullie eventueel een paar samples ( rocky road of cookies n cream)
bij bestelling 339470 steken, of iets uit jullie eigen ervaring vertellen?

thx :)

Ik heb mijn Shakebaker nu sinds februari, maar deze lekt eigenlijk ook al sinds de 1e dag dat ik hem had. Is hier niet een simpele oplossing voor?

Hey B&F,

Net een bestelling geplaatst (339882) en zie ik hier dat jullie ook straps verkopen... Had is dus niet gezien. Is het in plaats van kado 1 + 2 (sample en shakebeker pro) ook mogelijk om een setje straps mee te sturen? Als dat qua waarde niet uit komt, dan heb ik pecht uiteraard, en zal ik tot mijn volgende bestelling moeten wachten...

Thanks anyway

Net weer een bestelling geplaatst, referentie 339938.
Zorgen jullie voor wat lekkers? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven