Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, enig idee wanneer Formass eindelijk geleverd kan worden? Of hebben jullie hierover nog steeds geen nieuws?

Groeten

B&F, enig idee wanneer Formass eindelijk geleverd kan worden? Of hebben jullie hierover nog steeds geen nieuws?

Groeten

Heb de importeur vanmorgen nog gesproken. Nog steeds niet.. ik weet het ook niet. Het moet nog wel komen en ook binnenkort maar wanneer precies:rolleyes:

Net even een bestelling geplaatst. Jullie muscle solution ziet er echt indrukwekkend uit en dan met name de prijs / inhoud verhouding. Ik ga het meteen eens uitproberen. 15 minuten geleden iets besteld en ik zie nu al een bericht "uw bestelling is verzonden"?! Snel.

Net even een bestelling geplaatst. Jullie muscle solution ziet er echt indrukwekkend uit en dan met name de prijs / inhoud verhouding. Ik ga het meteen eens uitproberen. 15 minuten geleden iets besteld en ik zie nu al een bericht "uw bestelling is verzonden"?! Snel.

Dank je, voor de complimenten en de bestelling:)
Klopt, we versturen altijd direct:cool:

Morgen in huis!

Die total muscle solution is ook echt top: check de review maar

Wat is het precies? een soort Amino, Booster & snelle carbs ?

Of gewoon een toevoeging met spieropbouw verhalen:lol:

het is alles tegelijk :cool:
Total Muscle Solution is je meest spieropbouwende Pre-Workout, Post-Workout, NO, Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA product en nog veel meer.. :D

ik gebruik het nu in mn laatste week, ga er nog steeds hard op en heb nog een reserve pot ligge :D

het is alles tegelijk :cool:
Total Muscle Solution is je meest spieropbouwende Pre-Workout, Post-Workout, NO, Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA product en nog veel meer.. :D

ik gebruik het nu in mn laatste week, ga er nog steeds hard op en heb nog een reserve pot ligge :D

Dan kan je dus bijv Magic EAA en Dextrose/Perfect Carbs vervangen door dat product? Of is dit teveel van het goede?

had donderdag besteld, Referentie nummer: 105218
vandaag nog niets gehad :(

had donderdag besteld, Referentie nummer: 105218
vandaag nog niets gehad :(

Nee klopt, je hebt bestelt met "vooruitbetaling" (Belgie). We versturen direct na ontvangst betaling. (sneller kan niet). De betaling wordt dan vrijdag door de bank verwerkt. Daar er in het weekend geen betaligsverkeer is (lang paasweekend) is de betaling hoogstwaarschijnlijk pas vandaag bij ons bijgeboekt en verzonden.

Dan kan je dus bijv Magic EAA en Dextrose/Perfect Carbs vervangen door dat product? Of is dit teveel van het goede?

Het is wel iets anders. Het bevat geen volledige dosering EAA. JE zou er wel iets EAA aan kunnen toevoegen, dan wel. Total Muscle Solution is verder het meest volledige en daarmee misschien wel beste spieropbouwende product op de markt. Het bevat de beste Creatines, meerdere NO ingredienten, Beta-Alanine, BCAA/EAA, L-Carnitine Tartrate, Citrulline... de volledige uitleg en lijst vindt je hier: Total Muscle Solution

Vanaf wanneer is de Whey Perfection te koop. Ik heb nieuwe whey nodig :D

Vanaf wanneer is de Whey Perfection te koop. Ik heb nieuwe whey nodig :D

Whey Perfection is leverbaar vanaf eind volgende week.

Stuur mij even een PM met je adres dan stuur ik je vast wat samples om te proberen.:cool:

Geldt ook voor andere lezers.... we hebben heel veel sampling beschikbaar.

We zijn nog nooit zo enthousiast geweest over een product:banana:

Laatst bewerkt:
B&F, vraagje:

wat is de meerwaarde van Protein revolution tov de normale whey isolate, en de whey perfection van hierboven?
kan je dat ff in mensetaal uitdrukken? k zie door het bos de bomen niet meer...(k vind de emmers wel veel ruiger staan in mijn keuken dan die potten :) )

en wat gaat de whey perfection kosten?

thx

Laatst bewerkt:
B&F, vraagje:

wat is de meerwaarde van Protein revolution tov de normale whey isolate?
kan je dat ff in mensetaal uitdrukken?

thx

Ligt er een beetje aan... Het is een ander product met toegevoegde aminozuren waardoor het gehalte aan BCAA/EAA/Leucine zo ongeveer verdubbelt. Dit heeft spieropbouwend een meerwaarde. Whey Isolaat heeft aan de andere kant een hoger eiwitgehalte, het laagst mogelijke gehalte aan vet en koolhydraten en een betere smaak. (Protein Revolution smaakt ook iets bitterder door de toegevoegde amino's)

ter aanvulling (zag dat je je vraag had aangepast net;
Whey Perfection is een meer "algemene" Whey voor gebruik op elk moment. Het meest gebruikte segment. We denken dat we met deze Whey de beste keus gaan hebben zowel in kwaliteit (kan zich meten met bv Gold Standard Whey, prijs (wordt zeer scherp) als smaak (die is echt..).

PM even je naam en adres dan stuur ik je morgen samples:zuip:

Laatst bewerkt:
Ligt er een beetje aan... Het is een ander product met toegevoegde aminozuren waardoor het gehalte aan BCAA/EAA/Leucine zo ongeveer verdubbelt. Dit heeft spieropbouwend een meerwaarde. Whey Isolaat heeft aan de andere kant een hoger eiwitgehalte, het laagst mogelijke gehalte aan vet en koolhydraten en een betere smaak. (Protein Revolution smaakt ook iets bitterder door de toegevoegde amino's)

ter aanvulling (zag dat je je vraag had aangepast net;
Whey Perfection is een meer "algemene" Whey voor gebruik op elk moment. Het meest gebruikte segment. We denken dat we met deze Whey de beste keus gaan hebben zowel in kwaliteit (kan zich meten met bv Gold Standard Whey, prijs (wordt zeer scherp) als smaak (die is echt..).

PM even je naam en adres dan stuur ik je morgen samples:zuip:

als bestelling 105102 de deur nog niet uit zou zijn, kan je ze daarbij steken. (anders kan je daar de adres gegevens eventueel pakken, kzal ze s PMen ook)

dus die whey perfection is superieur aan de gewone isolate? k wist niet dat de Whey Gold Standard superieur was aan de gewone isolate trouwens (zal toch niet veel verschil maken imo)

in t algemeen wordt whey te snel opgenomen door het systeem om zinvol te suplementeren (behalve rondom de training & s morgens dus)

k vermoed dat die Revolution ideaal gaat zijn om een PWO shake van te maken samen met brinta dan.
het totaal aantal eiwit in Revolution is t zelfde, maar er zit extra aminos in - das juist, ja?

alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven