XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
als bestelling 105102 de deur nog niet uit zou zijn, kan je ze daarbij steken. (anders kan je daar de adres gegevens eventueel pakken, kzal ze s PMen ook)

dus die whey perfection is superieur aan de gewone isolate? k wist niet dat de Whey Gold Standard superieur was aan de gewone isolate trouwens (zal toch niet veel verschil maken imo)

in t algemeen wordt whey te snel opgenomen door het systeem om zinvol te suplementeren (behalve rondom de training & s morgens dus)

k vermoed dat die Revolution ideaal gaat zijn om een PWO shake van te maken samen met brinta dan.
het totaal aantal eiwit in Revolution is t zelfde, maar er zit extra aminos in - das juist, ja?

alvast bedankt!

Gezien (ik check het even met de bestelling)

Nee, niet beter, maar het maakt idd niet veel verschil...

Protein Revolution is PWO de beste keuze inderdaad.:cool:

PM is verstuurd, me Exclusive whey is bijna op, en de prijs is zeker niet verkeerd :D Top!

Ik kijk al uit naar de nieuwe whey!!! :banana::zuip::banana::banana::lifter:

Verkrijgbaar in de 6 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Real Cookies en Cream
-Fresh Berry Blast

ik kan al raden wat mijn favoriet gaat zijn :D
ben er echt nieuwsgierig naar :D

Ik kijk al uit naar de nieuwe whey!!! :banana::zuip::banana::banana::lifter:

Verkrijgbaar in de 6 allerbeste smaken:
-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Real Cookies en Cream
-Fresh Berry Blast

ik kan al raden wat mijn favoriet gaat zijn :D
ben er echt nieuwsgierig naar :D

:thumb: Ik weet zeker dat je meerdere favorieten gaat hebben. Dat wordt moeilijk kiezen:D

Ik heb je ook even een PM gestuurd ;) Ik gebruik aardig wat whey en dat gaat aventoe toch best knagen aan mijn centjes. Ik wil binnekort een grote hoeveelheid aanschaffen dus hoop dat het topspul is!

Ik zweer bij dymatize Elite.. al heel lang. Altijd wel gekeken en zie ik toch snel 10 euro goedkopere wheys met goede reviews, maar die vertrouwdheid en gevoel is moeilijk wegtekrijgen. Beter als dymatize elite?

Laatst bewerkt:
Ik heb je ook even een PM gestuurd ;) Ik gebruik aardig wat whey en dat gaat aventoe toch best knagen aan mijn centjes. Ik wil binnekort een grote hoeveelheid aanschaffen dus hoop dat het topspul is!

Ik zweer bij dymatize Elite.. al heel lang. Altijd wel gekeken en zie ik toch snel 10 euro goedkopere wheys met goede reviews, maar die vertrouwdheid en gevoel is moeilijk wegtekrijgen. Beter als dymatize elite?

Elite Whey is top. De kwaliteit kan echt meten en de smaak..... laat het mij maar weten;)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Nou, dat word waarschijnlijk cookies and cream for me :nut:

Stuur mij even een PM, dan stuur ik je samples:cool:

Elite Whey is top. De kwaliteit kan echt meten en de smaak..... laat het mij maar weten;)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Stuur mij even een PM, dan stuur ik je samples:cool:

Dus ik doe er niet onder aan om voortaan deze te gaan gebruiken ipv Dymatize Elite?

Maargoed had nog iets ghehe :rolleyes: Had afgelopen week die Anadraulic Pump besteld en hem vanavond gelijk even getest (1 scoop aanbevolen) en dus ook 1 scoop gedaan, maar er totaal helemaal niks van gemerkt. :( Geen energie, geen focus, geen pump, geen krachttoename helemaal niks.

1 scoop is maar 6 gram dus erg weinig.. Gewoon verhogen naar 2 scoops of...? :zweet:

Dus ik doe er niet onder aan om voortaan deze te gaan gebruiken ipv Dymatize Elite?

Maargoed had nog iets ghehe :rolleyes: Had afgelopen week die Anadraulic Pump besteld en hem vanavond gelijk even getest (1 scoop aanbevolen) en dus ook 1 scoop gedaan, maar er totaal helemaal niks van gemerkt. :( Geen energie, geen focus, geen pump, geen krachttoename helemaal niks.

1 scoop is maar 6 gram dus erg weinig.. Gewoon verhogen naar 2 scoops of...? :zweet:

Ja kan wel, maar vergis je niet. Anadraulic Pump is heel geconcentreerd en bevat geen vulstoffen of carbs. Je hebt dus een kleinere hoeveelheid grammen maar wel dezelfde hoeveelheid werkzame stof en geen calorien of suikers:cool: Hoe je op een pre-workout reageert kan persoonlijk zijn. De ene reageert beter op de ene de andere weer op een ander product. Dit is wel een product met zeer goede ingredienten vind ik zelf.

Ja kan wel, maar vergis je niet. Anadraulic Pump is heel geconcentreerd en bevat geen vulstoffen of carbs. Je hebt dus een kleinere hoeveelheid grammen maar wel dezelfde hoeveelheid werkzame stof en geen calorien of suikers:cool: Hoe je op een pre-workout reageert kan persoonlijk zijn. De ene reageert beter op de ene de andere weer op een ander product. Dit is wel een product met zeer goede ingredienten vind ik zelf.

Ik kijk het wel een weekje aan met 2 scoops. Hoop dat het werkt anders is het zonde, maar heb nog 5 crack samples liggen van jullie en een sample nox pump dus komt goed ghehe ;) Alleen hoorde ik dat ik van die Crack proefzakjes beter eerst een halve kan nemen :P

Laatst bewerkt:
Ik kijk het wel een weekje aan met 2 scoops. Hoop dat het werkt anders is het zonde, maar heb nog 5 crack samples liggen van jullie en een sample nox pump dus komt goed ghehe ;) Alleen hoorde ik dat ik van die Crack proefzakjes beter eerst een halve kan nemen :P

Die 2 scoops moeten echt wat gaan doen:cool: Hou me maar op de hoogte:)
Voor dee Crack ook even aanvoelen, beginnen met een halve idd

Is die Protein Revolution nieuw ofzo? Nog niet eerder gezien :p

er wordt hier met samples gestrooid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil ook haha

er wordt hier met samples gestrooid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil ook haha

PM mij even je naam en adres.. dan stuur ik ze vandaag:cool:

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Is die Protein Revolution nieuw ofzo? Nog niet eerder gezien :p

Nee, een heel apart product met veel betere waardes als een "normale" Whey vanwege het hoge BCAA/EAA/Leucine gehalte. De smaak is hierdoor wel iets bitter. Een perfect product voor de "fanatieke" jongens!

De feiten spreken voor zich:
-24 gram superieure Whey per serving
-10.000 mg BCAA's per serving
-5000 mg L-Leucine per serving
-16.500 mg EAA's per serving

Ben ook wel benieuwd naar samples:D Ga nu trainen brb

Heb PM verstuurd, goede prijs ook voor zo'n whey.. Hoe doe je dit toch (A) Ben benieuwd naar die Cookies & Cream Tnx!

Net mijn bestelling van bodyenfitshop bezorgd gekregen. T-shirt is inderdaad erg groot, ik had voor een S gekozen omdat ik dacht dat ik daar wel iemand blij mee kon maken. Maar met mijn 1.97m en 94kg pas ik hem zelf.
En bedankt voor de samples :) Straks meteen Crack proberen, is het slim om eerst een half pakje te proberen?

Heb PM verstuurd, goede prijs ook voor zo'n whey.. Hoe doe je dit toch (A) Ben benieuwd naar die Cookies & Cream Tnx!

:cool: Komt goed!

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Net mijn bestelling van bodyenfitshop bezorgd gekregen. T-shirt is inderdaad erg groot, ik had voor een S gekozen omdat ik dacht dat ik daar wel iemand blij mee kon maken. Maar met mijn 1.97m en 94kg pas ik hem zelf.
En bedankt voor de samples :) Straks meteen Crack proberen, is het slim om eerst een half pakje te proberen?

als je er geen ervaring mee hebt of gevoelig voor bent wel.

op nuchtere maag 30-45 minuten voor de training half zakje en meng dit met 250ml water. Het poeder zal na enkele minuten gaan bruisen, roeren met een lepel of vork tot helemaal opgelost is
zie hoe je op het half zakje reageert en pas op als je s'avonds traint want dan zou je wel eens weinig nachtrust kunnen hebben :D
als je weinig effect hebt van half zakje pak je volgende keer heel zakje en dan zal je het zeker voelen :D maar met halfje wsl ook al wel hoor :D

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

btw: ik kijk ook uit naar die PAM COOKING SPRAY die binnenkort in jullie assortiment is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven