petrof
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zaterdagmiddag even binnen gestapt bij Body en fitshop in Heerenveen..........Wat een voeding walhalla! Dikke emmer whey perfection gehaald en zak met oats.........Ik ga zeker weer komen!

Bedankt voor je bezoek! Altijd welkom natuurlijk! Ook handig voor als je extra advies of iets anders wilt.
-Leon

Ik zou wel wat extra informatie en advies willen over dat meiske (brunette) die daar orders aan het verzamelen was![]()

Of bedoelde je ander extra advies? hahaVolgende week toch is hard proberen aangezien ik er veel goede dingen over hoor momenteel heb ik no-xplode van bsn en die doet het ook goed.

oke bedankt voor de tip zal het onthouden heb zoiezo meer supps nodig zoals whey,bcaa en miss maar ik weet niet of het in combi elkaar versterkt wms bij hard of hard alleen?Hard! zal je zeker bevallen! Voor extra effect wel even op de nuchtere maag nemen!
-Leon
oke bedankt voor de tip zal het onthouden heb zoiezo meer supps nodig zoals whey,bcaa en miss maar ik weet niet of het in combi elkaar versterkt wms bij hard of hard alleen?
Net hard binnen gekregen en Hemavol van iForce nutrition alleen wat is dat laatste? Een pre workout?

Heb je al eens gekeken naar Total Muscle Solution of Star? Deze bevatten allebeide geen geranamine. Die twee zijn verreweg de beste die we je kunnen bieden. Anders kun je ook je oog laten vallen op Monster Pump , NO 370 of Wake the Freak!
-Ralf
http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/n-r-1
-Leon
Nee hoor, geen zorgen. Je kan dit gewoon allemaal combineren met de Hard!
Ja, zit ook agmatine in. Perfect voor de pomp!
-Leon
bestelling maandag gedaan om 17u, zit nu pas bij postNL en verwachte leverdatum pas donderdag... zucht![]()

Word dit jullie paradepaard ?
Ziet er wel iets zeer interessant uit .
Maar daar heb ik alle vertrouwen in. 
Kan ik die combineren met Hard? Moet ik echt 10 pillen nemen? Vanaf wanneer kan ik het bestellen bij jullie? Ga dan vanavond Hemavol testen en vrijdagochtend Hard
349584 Vind het raar dat ie al 2dagen bij PostNL zit nog nooit gebeurd

Zaterdagmiddag even binnen gestapt bij Body en fitshop in Heerenveen..........Wat een voeding walhalla! Dikke emmer whey perfection gehaald en zak met oats.........Ik ga zeker weer komen!
349584 Vind het raar dat ie al 2dagen bij PostNL zit nog nooit gebeurd![]()

Ik heb vanochtend voor het eerst de Caffeine Pillen van Allmax gebruikt omdat ik altijd moeite heb met opstarten op werk. om 10 uur mijn eerste pil genomen. Maar ik merk er echt hélemaal niks van. Zou het liefst even op mijn bureau in slaap vallen nu.
normaal neem ik zo goed als geen caffeine, hoogstens een colaatje in de middag.
mag je echt maar om de 3-4 uur één pil nemen?
wat kan ik max per dag binnen krijgen?
volgende x mischien op een nuchtere maag nemen voor het ontbijt?

Krijg je dan ook korting? (jullie besparen immers verzendkosten), zo ja hoeveel ongeveer in %(of €).

Haha, dankjewel. We proberen altijd ons best te doen je verbazen. De handschoenen zitten overigens heerlijk he? We hebben deze zelf naar eigen wens samen gesteld met een heerlijke vulling en een goede aansluiting op de pols!
Dankjewel voor het compliment!Inderdaad, goede tip! Dat heb ik hier zelf ook ondervonden. Mocht het dan alsnog niet lukken, kun je me gerust een PM sturen voor een oplossing
De twee die we het laatste hebben toegevoegd aan ons assortiment is toch wel één van onze toppers de Super Creatine en daarnaast nog de Professional Strength CreatineX3.
-Ralf