ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn er erg zeker over dat dit inderdaad een succes zal zijn. Nu natuurlijk nog afwachten wat alle klanten ervan zullen vinden.Maar daar heb ik alle vertrouwen in.
-Leon
die nr 1 ziet er erg interessant uit ! vooral dat er agmatine inzit & creatinol-O-Phosphate vind ik wel nice
---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 13:18 ----------
btw, wanneer komt nr 1 dan binnen ?
& gaan jullie de hemavol ook eens toevoegen aan
jullie assortiment ?![]()

Klopt de track & trace niet dan? daar staat ie op 'bij POSTNL' gemeld. en als ik dan klik op 'toon deze zending in MijnPakket' (de nieuwe track & trace) staat er bij bezorgdatum do 16/02 staat al 2dagen zending wordt voorbereid
Weird shizzle xP

Erg vreemd inderdaad. Zal het even dubbelchecken.
-Leon
haha slim dat je je adres enzo erbij zet.. inb4 10 pizza's @hooiendonkstraat 86

Bulking timehaha slim dat je je adres enzo erbij zet.. inb4 10 pizza's @hooiendonkstraat 86

![]()
![]()
Dat is wat ik krijg met de track & trace, gisteren verandere die datum van 15/02 naar 16/02.

Net men pakketje binnen gekregen en zoals altijd binnen de 24u..
Heb net de body octane game day wat platgedrukt haha en straks eens proberen !
De power hit shots zijn btw echt supper lekker
En weten jullie al iets meer ivm de isolaat perfection nieuwe smaken?

Ik zie het al. Je adressticker is 2x uitgeprint hier. Vandaar. Je kijkt op de oude en ik op de nieuwe.
Sorry, mijn fout. Maar komt gewoon aan.
-Leon
---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 15:05 ----------
Top, was net met de p.ms bezig! Sorry, erg druk!
-Leon
Meer info al over datum ivm nieuwe smaken isolaat perfection?Np, dacht al zoiets haha maar kan gebeuren no stressMeer info al over datum ivm nieuwe smaken isolaat perfection?
Groetjes

Ik zie het al. Je adressticker is 2x uitgeprint hier. Vandaar. Je kijkt op de oude en ik op de nieuwe.
Sorry, mijn fout. Maar komt gewoon aan.![]()

Heb af en toe met trainen dat ik rond de helft van de tijd m'n concentratie wat verlies. Zou een PWO helpen? Of helpt de Magic Creatine van jullie ook hiervoor?
Hard! is een goede keuze!