AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk trouwens die musclemag. vandaag 2x een uurtje in de bus met de klas, zat lekker met mn boekje.

wel flame maar care ;p

Zo kom je de dag wel door:)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:36 ----------

Iedereen is ooit een nieuweling geweest he. :D

Dat is helaas wel even geleden voor mij:D:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:37 ----------

M'n broer heeft ook z'n eerste bestelling bij b&f gezet hoor :) Na 3 jaar trainen gaat die voor het eerst eiwitten bestellen.

Top!! Bedank hem maar voor de bestelling.:) Het zal hem zeker goed gaan bevallen:)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:38 ----------

Ik mis Stealth van vpx sports , hoop dat ie ooit nog eens binnenkomt ...

We bestellen deze elke week. maar helaas nog steeds op bij de importeur voor europa..:rolleyes:

Zow zeer mooie actie prijzen en ook de op=op zijn ook op=op prijzen en idd de standaard collectie ook laag geprijst

Let op: het poeder is hard geworden. Dit heeft geen invloed op kwaliteit. U kunt om te doseren het poeder weer fijn maken en oplossen in vruchtensap, water of uw favoriete sportdrank.

B&F

Als ik train, train ik vaak 1-1,5 uur, nu vroeg ik me af als ik Whey Perfection voor de training neem is mijn spierafbraak dan ook minder snel of minder na 1-1,5 uur trainen?

Want ik ga er vanuit dat de stoffen die in Whey Perfection zitten niet 1.2.3 uit je lichaam zijn als je whey perfection ongeveer 1 uur voor het trainen gebruikt?

Alvast bedankt :D

Heeft Post NL problemen toevallig door het slechte weer van de afgelopen weken? ik had vrijdag wat besteld maar vandaag nog steeds niks binnen:(

Let op: het poeder is hard geworden. Dit heeft geen invloed op kwaliteit. U kunt om te doseren het poeder weer fijn maken en oplossen in vruchtensap, water of uw favoriete sportdrank.

De tht is perfect zo rond 2014 uit m'n hoofd. Poeder is inderdaad wat hard. Even losmaken en klaar.:) De prijs is zo laag omdat we een goede deal konden maken met de importeur voor Europa. We hebben goede contacten tegenwoordig, dat wil nog wel eens helpen.:D

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 21:35 ----------

Heeft Post NL problemen toevallig door het slechte weer van de afgelopen weken? ik had vrijdag wat besteld maar vandaag nog steeds niks binnen:(

Nee, mail anders even je referentienummer dan kijken ze er morgenochtend direct naar voor je:) Je mag het ook aan mij doorgeven dan doe ik het morgenochtend direct.:)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 21:37 ----------

B&F

Als ik train, train ik vaak 1-1,5 uur, nu vroeg ik me af als ik Whey Perfection voor de training neem is mijn spierafbraak dan ook minder snel of minder na 1-1,5 uur trainen?

Want ik ga er vanuit dat de stoffen die in Whey Perfection zitten niet 1.2.3 uit je lichaam zijn als je whey perfection ongeveer 1 uur voor het trainen gebruikt?

Alvast bedankt :D

Zo rond 90-60 minuten voor de training is dan inderdaad het juiste tijdstip van inname. Als je erg lang en zwaar traint en/of nog cardio doet na je training dan kun je ook Muscle Protect tijdens de training nemen om afbraak te voorkomen/je spieren te beschermen:)

Ben net een half uur thuis, op de valreep nog een bestelling geplaatst :duh: Om 22:00 uur kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden is. Ben benieuwd :D

Ref: 350588

ik zat te kijken naar Hard! als Pre workout maar mag deze niet gebruiken want er zit geranamine in en daar word met de dopingcontrole van kano op gecontroleerd. is er een product die hetzelfde effect heeft maar niet als doping word gezien?

Er gaat ongeveer 25g brinta in 1 zo'n maatbeker die je krijgt bij IP. Ik doe het zo: 1 volle maatbeker, en 1 halve. Dan heb je ongeveer 40g brinta.

Iemand anders nog geprobeerd?

Ben net een half uur thuis, op de valreep nog een bestelling geplaatst :duh: Om 22:00 uur kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden is. Ben benieuwd :D

Ref: 350588
Haha bedankt voor je bestelling. Het was weer zweten maar het lukte gelukkig nog om de PostNL je pakket mee te geven. Morgen in huis!;)
ik zat te kijken naar Hard! als Pre workout maar mag deze niet gebruiken want er zit geranamine in en daar word met de dopingcontrole van kano op gecontroleerd. is er een product die hetzelfde effect heeft maar niet als doping word gezien?
Heb je al eens gekeken naar Total Muscle Solution of Star? Deze bevatten allebeide geen geranamine. Die twee zijn verreweg de beste die we je kunnen bieden. Anders kun je ook je oog laten vallen op Monster Pump , NO 370 of Wake the Freak!

-Ralf

Blijf me trouwens verbazen over jullie. Vorige week kreeg ik zelfs gratis handschoenen :)

Jullie weten je klanten goed te verwenne en ik vind de huismerken goed en goedkoop, perfect !

Goed spul heb het binne gekrege alleen jammer dat de gratis deluxe shakebeker vanaf het eerste moment al lekt ( heb er niks aan dus ), maarjah bij de volgende maar weer een gratis deluxe beker bij bestellen hopen dat die dan wel goed is.

Wauw knaltraining gehad op Hard!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 23:35 ----------

Goed spul heb het binne gekrege alleen jammer dat de gratis deluxe shakebeker vanaf het eerste moment al lekt ( heb er niks aan dus ), maarjah bij de volgende maar weer een gratis deluxe beker bij bestellen hopen dat die dan wel goed is.

Kijk goed of de deksel helemaal goed recht erop zit, ik dacht in het begin ook dat die lek was maar bleek dat de deksel een beetje moeilijk recht dichtschroefd

Als je hem HEEL vast draait lekt die niet, ik had eerst een normale gekregen en die lekte echt en toen kreeg ik de deluxe en toen lekte die weer toen dacht ik jaa wat is dit nou weer, maar toen draaide ik hem heel vast en toen lekte die niet meer, dus zeker de moeite waard om dat te proberen :) Ik maak er nu iedere dag gebruik van!

wat is jullie nieuwste creatine blend? buiten de magic creatine gerekend dan.
wil creatine nog is een kans geven vorige keer niet gereageerd maar wie weet :p

Blijf me trouwens verbazen over jullie. Vorige week kreeg ik zelfs gratis handschoenen :)

Jullie weten je klanten goed te verwenne en ik vind de huismerken goed en goedkoop, perfect !
Haha, dankjewel. We proberen altijd ons best te doen je verbazen. De handschoenen zitten overigens heerlijk he? We hebben deze zelf naar eigen wens samen gesteld met een heerlijke vulling en een goede aansluiting op de pols!

Wauw knaltraining gehad op Hard!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 23:35 ----------

Kijk goed of de deksel helemaal goed recht erop zit, ik dacht in het begin ook dat die lek was maar bleek dat de deksel een beetje moeilijk recht dichtschroefd
Dankjewel voor het compliment! :) Inderdaad, goede tip! Dat heb ik hier zelf ook ondervonden. Mocht het dan alsnog niet lukken, kun je me gerust een PM sturen voor een oplossing :)
wat is jullie nieuwste creatine blend? buiten de magic creatine gerekend dan.
wil creatine nog is een kans geven vorige keer niet gereageerd maar wie weet :p
De twee die we het laatste hebben toegevoegd aan ons assortiment is toch wel één van onze toppers de Super Creatine en daarnaast nog de Professional Strength CreatineX3.

-Ralf

Na de carnaval maar weer eens iets inslaan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven