AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hard! Jack3d Noxi Pro of Maximize.. prijs/kwaliteit zijn dit de betere. No Xplode is overrated en veelste duur... Wat Matijaz zegt, het is persoons gebonden maar de kans dat je op één van deze hard gaat is bijna gegarandeerd :)

+1
En vind no xplode ook overrated en te duur en werkt totaal niet vr mij terwijl ik op de andere pre workouts toch wel altijd ga ookal reageert men lichaam niet totaal op toch altijd meer als no xplode

Ik had pm gestuurd en er nog geen antwoord op gekregen, is er iets mis gegaan?

Niks gezien? :) stuur maar nog een keer. Reageer ik er direct op. :)

-Leon

Ik mis Stealth van vpx sports , hoop dat ie ooit nog eens binnenkomt ...

M'n broer heeft ook z'n eerste bestelling bij b&f gezet hoor :) Na 3 jaar trainen gaat die voor het eerst eiwitten bestellen.

Weten jullie toevallig of er nog een ander kado komt bij een bestelling van 30 euro? Ik heb namelijk al een shake beker en zou graag wat anders willen.

Misschien zou je even op de site kunnen kijken?

Ja maar ik kan die niet aanklikken, de shaker is de enige optie.

Ja maar ik kan die niet aanklikken, de shaker is de enige optie.
Als ik het doe komt er wel alles op :p. Je bent probs op site zelf bij accessoires ofzo aan het kijken. Als je op bestellen klikt kan je ze bij je winkelmandje in dropdown menu aanduiden ;)

Laat maar, het is in één keer weer een optie geworden. Toch bedankt voor je hulp! :)

no-xplode, jack 3-D of noxipro... welke is nu nen goeie pre work out :)

ik vind no explode nog altijd de beste pré workout als je voor pomp wilt gaan, noxipro geeft je dan weer de mentale boost om alles te geven, maximize wordt ik zelf slecht van en jack is maar soso

@rené, deze keer waren de zakken optimum serious mass niet gescheurd :)
enkel had ik mpr amino fruit punch bestel net als no explode en noxipro fruit punch maar er zat een orange in :)

Leuk trouwens die musclemag. vandaag 2x een uurtje in de bus met de klas, zat lekker met mn boekje.

wel flame maar care ;p

Laat maar, het is in één keer weer een optie geworden. Toch bedankt voor je hulp! :)
Tsss toch altijd problemen met nieuwelingen hé:rolleyes:
:trollface: :p:D

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 19:20 ----------

ik vind no explode nog altijd de beste pré workout als je voor pomp wilt gaan, noxipro geeft je dan weer de mentale boost om alles te geven, maximize wordt ik zelf slecht van en jack is maar soso

@rené, deze keer waren de zakken optimum serious mass niet gescheurd :)
enkel had ik mpr amino fruit punch bestel net als no explode en noxipro fruit punch maar er zat een orange in :)
:scratch: :mad::p
je bedoelt Leon / Ilco / Groentje (aka Ralf :trollface:) probs of je zit in verkeerde topic :p

Laatst bewerkt:
De spanning zal het straks extra leuk maken! :D

-Leon

mooi pakketje gehad, alles compleet! Muscle Mag is een leuk boekje ook, bedankt daarvoor!

alleen het rare was toen ik thuis kwam stond precies de koerier voor de deur. en toen kreeg ik mijn pakketje pas. dus ik zei het van de status op Track&Trace dat die vanmorgen op ontvangen stond, dus hij keek nog even extra na of het wel van mij was. Bleek het toch te kloppen. En er stond ook nog niks in huis. erg raar maar gelukkig had ik het wel toen ik thuis kwam!

Doe het niet graag maar even een vraag..net een nieuwe pot whey banaan geopend. Is er iets verandert aan de smaak of kunnen er twee smaken door elkaar zijn gebruikt? De whey smaakt eerder naar moka of cappuchino ipv van banaan. En als ik iets niet zuip/eet haha. Op de pot staat overigens gewoon banaan en ziet er niet echt anders uit dan normaal...misschien ietjes bruiner, maar smaakt en ruikt duidelijk anders.

Laatst bewerkt:
Ben toch voor Hard gegaan, ben benieuwd. Morgen avond testen

Dank je, Hard! gaat je goed bevallen!!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:33 ----------

Doe het niet graag maar even een vraag..net een nieuwe pot whey banaan geopend. Is er iets verandert aan de smaak of kunnen er twee smaken door elkaar zijn gebruikt? De whey smaakt eerder naar moka of cappuchino ipv van banaan. En als ik iets niet zuip/eet haha. Op de pot staat overigens gewoon banaan en ziet er niet echt anders uit dan normaal...misschien ietjes bruiner, maar smaakt en ruikt duidelijk anders.

De smaak kan soms ietsje verschillen misschien maar niet veel. Probeer even en laat het mij anders even weten:)

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:33 ----------

mooi pakketje gehad, alles compleet! Muscle Mag is een leuk boekje ook, bedankt daarvoor!

alleen het rare was toen ik thuis kwam stond precies de koerier voor de deur. en toen kreeg ik mijn pakketje pas. dus ik zei het van de status op Track&Trace dat die vanmorgen op ontvangen stond, dus hij keek nog even extra na of het wel van mij was. Bleek het toch te kloppen. En er stond ook nog niks in huis. erg raar maar gelukkig had ik het wel toen ik thuis kwam!

Graag gedaan:) Postnl blijft een apart bedrijf:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 20:34 ----------

Tsss toch altijd problemen met nieuwelingen hé:rolleyes:
:trollface: :p:D

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 19:20 ----------

:scratch: :mad::p
je bedoelt Leon / Ilco / Groentje (aka Ralf :trollface:) probs of je zit in verkeerde topic :p

Rene werkt ook bij ons:D (meestal overdag aan de telefoon) Wel een andere Rene:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven