Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
er staan een paar foutjes bij de samenstelling per dosering van N.R. 1, oa 'Arginine AKG 500 gram'.. beetje veel niet? :D

Hard lijkt me wel chill

Laatst bewerkt:
:eek: Woon je in België ? dan heb ik mss nog wat hoop dat mijn ook nog vandaag aankomt...

ik woon in belgië:p, beetje laat gezien;)

Maar nu ik heb zelf eens heb kunnen zien, is de vergoeding zeer royaal gebeurd! Er zat zelf een trui bij:D, het enige jammere is dat het een small is:rolleyes:, maar er zaten 28 sachets bij en een trui als vergoeding^^! Dus is zeker niet slecht, de bestelling was ook wel voor 244euro.

er staan een paar foutjes bij de samenstelling per dosering van N.R. 1, oa 'Arginine AKG 500 gram'.. beetje veel niet? :D

Dat is een pot vol.:D Zal het direct aan laten passen naar de juist mg:D

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:59 ----------

Net Hard! besteld, erg benieuwd! Net iets te laat voor morgen, maar toch rustdag..

De Hard! aanbieding gaat onvoorstelbaar! Echt mooi:)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:59 ----------

ik woon in belgië:p, beetje laat gezien;)

Maar nu ik heb zelf eens heb kunnen zien, is de vergoeding zeer royaal gebeurd! Er zat zelf een trui bij:D, het enige jammere is dat het een small is:rolleyes:, maar er zaten 28 sachets bij en een trui als vergoeding^^! Dus is zeker niet slecht, de bestelling was ook wel voor 244euro.

De service moet altijd goed zijn:) Dank je, voor de bestelling!:)

Ik ben op zoek naar een goed multi vitamine, die me iets meer energie geeft. Ik heb die van jullie eigen merk al geprobeerd en die van Alive, maar geen effect gemerkt. Zat zelf te denken aan Adam of Multi-food complex for men beide van now foods, lees over beide goede recensies op Iherb. Welke raden jullie aan?

Ik ben op zoek naar een goed multi vitamine, die me iets meer energie geeft. Ik heb die van jullie eigen merk al geprobeerd en die van Alive, maar geen effect gemerkt. Zat zelf te denken aan Adam of Multi-food complex for men beide van now foods, lees over beide goede recensies op Iherb. Welke raden jullie aan?

Met Adam hebben we in ieder geval goede ervaringen. De Performaxx van Optimum Nutrition zou ook een goede optie zijn:)

Blij de Creatinol-O-Phosphate van jullie eigen merk bij verwacht te zien staan :)

Wat is er eigenlijk zo goed aan die multivitamines van b&f? je kan ze veel goedkoper krijgen bij kruidvat enzo. Of zitten er bij B&F nog extra's in?

Wat is er eigenlijk zo goed aan die multivitamines van b&f? je kan ze veel goedkoper krijgen bij kruidvat enzo. Of zitten er bij B&F nog extra's in?

Op zich hebben we wel vrij uitgebreide multi's.:) Die volgens mij prijs-kwaliteit zeker best aardig zijn. Het kruidvat zal ongetwijfeld ook best goede keuzes hebben. Voorbeeld: uitleg/samenstelling Sport & Vitaliteit.:)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 16:42 ----------

Blij de Creatinol-O-Phosphate van jullie eigen merk bij verwacht te zien staan :)

Ja, ik hoop/verwacht eind aankomende week in de intro:)

wat vindt iedereen eigenlijk zo lekker aan de ''Cookies en Cream'' - smaak? Met de smaak van wat kan je het vergelijken?

wat vindt iedereen eigenlijk zo lekker aan de ''Cookies en Cream'' - smaak? Met de smaak van wat kan je het vergelijken?

Het vergelijken van smaken is eigenlijk niet mogelijk. Dit moet je echt zelf proeven. Smaak is zo persoonlijk:) Ik vind de Cookies in ieder geval zelf ook echt geweldig.

whey is binnen! cookies and cream..
lekker in de kwark :D thankyou!
wil nu al al die andere smaken proberen yum

Je mag mij bij de kleine procent rekenen die het echt niet lekker vind... (no offence B&F :p)
Zoals reeds gezegd is het zeer persoonlijk. Anders moet je is doosje met 2*6 smaken proberen, kan je zelf vergelijken ;)

Ik hou ook absoluut niet van cookies&cream. Heb t ook aan iets van 6 mensen laten proeven en kreeg geen betere reacties dan 'gaat wel'

Ik ga liever voor veilige smaken: Aardbei, banaan, chocola.

oooh daaaamn, zag net op facebook een foto van wat omgevallen pallets in het magazijn :roflol:

Zal wel veel werk zijn geweest om weer op te ruimen

laat maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven