AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey perfection choco besteld ben benieuwd

zojuist weer een bestelling geplaatst:D
Ref:353045

Zouden jullie nog aan die shaker willen denken?:)
Want vond het erg jammer dat degene die ik ontvangen had kapot was :(

whey is binnen! cookies and cream..
lekker in de kwark :D thankyou!
wil nu al al die andere smaken proberen yum

Jij ook:) We hebben teveel goede smaken:D

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 23:10 ----------

Whey perfection choco besteld ben benieuwd

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 23:10 ----------

zojuist weer een bestelling geplaatst:D
Ref:353045

Zouden jullie nog aan die shaker willen denken?:)
Want vond het erg jammer dat degene die ik ontvangen had kapot was :(

Gaan ze morgen direct voor je regelen:) Dank je, voor de bestelling!

Toppie, dank jullie wel.

Btw wel een erg snelle reactie ;p

Maar zo druk dat jullie op de zondag aan het werk moeten?

En dat op de dag des Here :D:D:D:D:D
Dan zeg ik, succes morgen en werk ze ;)
Ik zie het pakketje dinsdag wel verschijnen

Isolaat Perfection s'morgens
Micellar Casein Perfection s'avonds
Result! s'morgens
Rhodiola Power 1x per dag

is dit een goede combo voor een beginner met voedingssupplimenten ? heb een jaar zonder getraind, ik zou wel is met willen proberen
ook wil ik vragen, ik heb gelezen dat je van whey perfection acne kan krijgen en daardoor koos ik dus voor isolaat s'ochtends, maar kan je van die micellar casein ook acne krijgen ? heb er weinig over kunnen vinden op internet
en ook, is het mogelijk result! minstens 3 maanden lang achter elkaar te gebruiken? ik weet niet of die creatines die het bevat om de 8 weken pauzes nodig hebben
alvast bedankt!

Geen een vorm van creatine heeft pauzes nodig.

En dat op de dag des Here :D:D:D:D:D
Dan zeg ik, succes morgen en werk ze ;)
Ik zie het pakketje dinsdag wel verschijnen

Super! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 08:41 ----------

Isolaat Perfection s'morgens
Micellar Casein Perfection s'avonds
Result! s'morgens
Rhodiola Power 1x per dag

is dit een goede combo voor een beginner met voedingssupplimenten ? heb een jaar zonder getraind, ik zou wel is met willen proberen
ook wil ik vragen, ik heb gelezen dat je van whey perfection acne kan krijgen en daardoor koos ik dus voor isolaat s'ochtends, maar kan je van die micellar casein ook acne krijgen ? heb er weinig over kunnen vinden op internet
en ook, is het mogelijk result! minstens 3 maanden lang achter elkaar te gebruiken? ik weet niet of die creatines die het bevat om de 8 weken pauzes nodig hebben
alvast bedankt!

Isolaat Perfection en Micellar Perfection zijn perfecte eiwitbronnen. Dit is een hele mooi basis. Daarnaast denk je vaak als eerste aan een creatine. Result! is een luxe creatine met wat leuke extra's voor meer resultaat. De periode van 3 maanden die je is gedachte hebt in altijd goed. (de rust die je hebt gepland bepaal je zelf, op zich is het niet eens nodig om na 12 weken rust te nemen) Daarnaast is de Rhodiola ook een goede toevoeging. Hier kun je periodiek in varieren. Daarnaast is het wel zo dat Whey geen acne veroorzaakt. Heb je snel last van puistjes dan kun je eens Zinc proberen, dat wil in veel gevallen de oplossing zijn.:)

Laatst bewerkt:
Mn vader vond die shakebeker erg goed om slagroom mee te maken! :P

Heeft t nut om naast muscle protect ook nog los glutamine te nemen? heb namelijk het idee dat glutamine echt een topproduct is...

En hebben jullie iets tegen striae?

Hoe zijn jullie tot de dosering bij COP gekomen? (500-1000mg)

Op verschillende fora raden ze 2-6gram aan, voor hoever dit echt nodig zou zijn om 6 gram te krijgen, weet ik niet. Maar wou eens jullie argumentatie horen.

Bedankt!

http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...sportsnutrition/creatine-ethyl-ester-100-pureCreatine ethyl ester

ultimate creatine

creapure creatine

Result!

ik heb ondertussen creapure en Result! geprobeerd. Momenteel heb ik creapure. Of het werkt? geen idee, vooruitgang is er maar dat is er ook zonder creatine.

Elke creatinesoort beschrijft zijn eigen voordelen. Ik zie daar de bomen het bos niet meer. Welke geeft me het meeste waar voor mijn geld? De creatine ethyl ester zou voor non responders zijn, wat het interessant maakt. Creapure geeft aan wetenschappelijk bewezen te zijn. En ultimate creatine & Result! hebben beide de combinatie van de beste creatines...

ik neigde eerst erg naar de ethyl ester, toen result en nu weet ik het niet meer. Wat kunnen jullie me aanraden?

Hmm ik kan sws niet tegen creatine monohydraat, iets met kreatinine en nieren, zou het kunnen dat ik wel tegen andere soorten kan? zoja, welke is mild oid?

Hmm ik kan sws niet tegen creatine monohydraat, iets met kreatinine en nieren, zou het kunnen dat ik wel tegen andere soorten kan? zoja, welke is mild oid?
Ik zie jou alleen maar dingen posten over supplementen, volgens mij moet jij echt aan je voedingsschema werken en je eigen motivatie. Supplementen zijn de puntjes op de i, meer niet. In ieder geval om je vragen te beantwoorden, waar ik zelf hele goede ervaringen van heb is de kre-alkalyn. Ik werd er hard van, droog en mijn spierkracht steeg enorm.

Ik zie jou alleen maar dingen posten over supplementen, volgens mij moet jij echt aan je voedingsschema werken en je eigen motivatie. Supplementen zijn de puntjes op de i, meer niet. In ieder geval om je vragen te beantwoorden, waar ik zelf hele goede ervaringen van heb is de kre-alkalyn. Ik werd er hard van, droog en mijn spierkracht steeg enorm.

Echt aan je voedingsschema, mn voedingsschema is prima, ik groei ook prima. Enige supps die ik heb zijn whey isolaat agmatine vit.d en vit.a-z -edit: muscle protect-

Dat ik over een supp post betekend niet meteen dat ik het ook gebruik?

En die motivatie die is bij mij niet weg te krijgen lol, ben de hele dag met niks anders bezig. 5 keer per week, als het ff kan 6 keer. Is niet altijd goed ik weet 't.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb laatst een protein perfection mix 4 kg aardbei smaak besteld en nu ruikt de poeder heel erg muf en onsmakelijk. Is dit normaal? Hij smaakt ook heel erg raar een beetje roestige smaak als ik hem elke keer drink met water.

Ik heb ze ook al een mail gestuurd.... Hoop dat ik snel reactie krijg.

Ik heb me lopen haasten om voor 22.00 een bestelling te plaatsen. Kom er net achter dat het niet had gehoeven, doordat ik het pakketje pas dinsdag in huis krijg en niet morgen. Dammit! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven