Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whey is binnen! cookies and cream..
lekker in de kwarkthankyou!
wil nu al al die andere smaken proberen yum
We hebben teveel goede smaken

zojuist weer een bestelling geplaatst
Ref:353045
Zouden jullie nog aan die shaker willen denken?
Want vond het erg jammer dat degene die ik ontvangen had kapot was![]()
Dank je, voor de bestelling!Toppie, dank jullie wel.
Btw wel een erg snelle reactie ;p
Maar zo druk dat jullie op de zondag aan het werk moeten?
(serieus)En dat op de dag des Here
Dan zeg ik, succes morgen en werk ze
Ik zie het pakketje dinsdag wel verschijnen

Isolaat Perfection s'morgens
Micellar Casein Perfection s'avonds
Result! s'morgens
Rhodiola Power 1x per dag
is dit een goede combo voor een beginner met voedingssupplimenten ? heb een jaar zonder getraind, ik zou wel is met willen proberen
ook wil ik vragen, ik heb gelezen dat je van whey perfection acne kan krijgen en daardoor koos ik dus voor isolaat s'ochtends, maar kan je van die micellar casein ook acne krijgen ? heb er weinig over kunnen vinden op internet
en ook, is het mogelijk result! minstens 3 maanden lang achter elkaar te gebruiken? ik weet niet of die creatines die het bevat om de 8 weken pauzes nodig hebben
alvast bedankt!

Mn vader vond die shakebeker erg goed om slagroom mee te maken!![]()

Heeft t nut om naast muscle protect ook nog los glutamine te nemen? heb namelijk het idee dat glutamine echt een topproduct is...
En hebben jullie iets tegen striae?
Ik zie jou alleen maar dingen posten over supplementen, volgens mij moet jij echt aan je voedingsschema werken en je eigen motivatie. Supplementen zijn de puntjes op de i, meer niet. In ieder geval om je vragen te beantwoorden, waar ik zelf hele goede ervaringen van heb is de kre-alkalyn. Ik werd er hard van, droog en mijn spierkracht steeg enorm.Hmm ik kan sws niet tegen creatine monohydraat, iets met kreatinine en nieren, zou het kunnen dat ik wel tegen andere soorten kan? zoja, welke is mild oid?
Ik zie jou alleen maar dingen posten over supplementen, volgens mij moet jij echt aan je voedingsschema werken en je eigen motivatie. Supplementen zijn de puntjes op de i, meer niet. In ieder geval om je vragen te beantwoorden, waar ik zelf hele goede ervaringen van heb is de kre-alkalyn. Ik werd er hard van, droog en mijn spierkracht steeg enorm.