AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me lopen haasten om voor 22.00 een bestelling te plaatsen. Kom er net achter dat het niet had gehoeven, doordat ik het pakketje pas dinsdag in huis krijg en niet morgen. Dammit! :D

En het is toch alleen op werkdagen dat het tot 22:00 verzonden wordt?

Hoi,

Ik heb laatst een protein perfection mix 4 kg aardbei smaak besteld en nu ruikt de poeder heel erg muf en onsmakelijk. Is dit normaal? Hij smaakt ook heel erg raar een beetje roestige smaak als ik hem elke keer drink met water.

Ik heb ze ook al een mail gestuurd.... Hoop dat ik snel reactie krijg.

En anders even bellen.

Op de site staan 2 keer die BSN bars vermeld (Syntha)
1 keer aan 17.90 euro per doos, 2de keer aan 34.90 euro voor diezelfde doos.

Enige verschil is dat er bij de titel van die van 17.90 bijstaat 'meal replacement bars'. Zijn toch dezelfde repen niet?

Hoi,

Ik heb laatst een protein perfection mix 4 kg aardbei smaak besteld en nu ruikt de poeder heel erg muf en onsmakelijk. Is dit normaal? Hij smaakt ook heel erg raar een beetje roestige smaak als ik hem elke keer drink met water.

Ik heb ze ook al een mail gestuurd.... Hoop dat ik snel reactie krijg.

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Geef ons anders even een belletje op de zaak. Dan gaan wij er direct mee aan de slag. :)

Ik heb me lopen haasten om voor 22.00 een bestelling te plaatsen. Kom er net achter dat het niet had gehoeven, doordat ik het pakketje pas dinsdag in huis krijg en niet morgen. Dammit! :D

Haha, geeft niet. Een foutje wat ik wel vaker hoor. Helaas hebben we nog niet de macht om TNT ook op zondag te laten werken, maar wie weet in de toekomst! ;)

Op de site staan 2 keer die BSN bars vermeld (Syntha)
1 keer aan 17.90 euro per doos, 2de keer aan 34.90 euro voor diezelfde doos.

Enige verschil is dat er bij de titel van die van 17.90 bijstaat 'meal replacement bars'. Zijn toch dezelfde repen niet?

Nee, zijn wel twee verschillende repen. Je hebt de eiwitreep en een maaltijdvervanger. Hoeveelheid eiwit is bij elke reep ook anders, namelijk 30- en 14 gram per reep. :)

-Leon

vraagje: heb net de verpakking bekeken van HARD. Welke creatine monohydraat zit erin?

Dank je voor je antwoord, maar jij bent niet van B&F.

DUS LEON.....

Heb net de pot HARD opengemaakt, ziet er goed uit maar op de website staat dat er inderdaad creapure inzit MAAR op de verpakking staat creatine monohydraat. Creapure is een geregistreerd merk dus vraag ik mij af waarom dit niet staat vermeld op de verpakking. Helaas ga ik er nu vanuit dat er gewone creatine monohydraat inzit omdat ik namelijk krampen krijg.
Op dit moment wil ik een bestelling doen twijfel tussen Muscle protect en magnificent.

Edit:
nah.. ik wacht nog maar even met muscleprotect en magnificent.
bestelling geplaatst:353603

Laatst bewerkt:
Dank je voor je antwoord, maar jij bent niet van B&F.

DUS LEON.....

Heb net de pot HARD opengemaakt, ziet er goed uit maar op de website staat dat er inderdaad creapure inzit MAAR op de verpakking staat creatine monohydraat. Creapure is een geregistreerd merk dus vraag ik mij af waarom dit niet staat vermeld op de verpakking. Helaas ga ik er nu vanuit dat er gewone creatine monohydraat inzit omdat ik namelijk krampen krijg.
Op dit moment wil ik een bestelling doen twijfel tussen Muscle protect en magnificent.

Edit:
nah.. ik wacht nog maar even met muscleprotect en magnificent.
bestelling geplaatst:353603

Creapure. We moeten alleen de stof vermelden op de verpakking. De stof zelf is Creatine Monohydraat. :)

-Leon

Wanneer je met Vitamine D wilt beginnen, welke is dan aan te raden, de 2000IU of de 5000IU?

Creatine ethyl ester

ultimate creatine

creapure creatine

Result!

ik heb ondertussen creapure en Result! geprobeerd. Momenteel heb ik creapure. Of het werkt? geen idee, vooruitgang is er maar dat is er ook zonder creatine.

Elke creatinesoort beschrijft zijn eigen voordelen. Ik zie daar de bomen het bos niet meer. Welke geeft me het meeste waar voor mijn geld? De creatine ethyl ester zou voor non responders zijn, wat het interessant maakt. Creapure geeft aan wetenschappelijk bewezen te zijn. En ultimate creatine & Result! hebben beide de combinatie van de beste creatines...

ik neigde eerst erg naar de ethyl ester, toen result en nu weet ik het niet meer. Wat kunnen jullie me aanraden?

Wanneer komen de andere smaken van Ultra-Micronized BCAA poeder? :)
Ik zit de fruit punch altijd een beetje met tegenzin te drinken. :p

Hoe zijn jullie tot de dosering bij COP gekomen? (500-1000mg)

Op verschillende fora raden ze 2-6gram aan, voor hoever dit echt nodig zou zijn om 6 gram te krijgen, weet ik niet. Maar wou eens jullie argumentatie horen.

Bedankt!

Kun het even beantwoorden Leon/Ilco?

Wanneer je met Vitamine D wilt beginnen, welke is dan aan te raden, de 2000IU of de 5000IU?

2000IU om te starten. :)

Creatine ethyl ester

ultimate creatine

creapure creatine

Result!

ik heb ondertussen creapure en Result! geprobeerd. Momenteel heb ik creapure. Of het werkt? geen idee, vooruitgang is er maar dat is er ook zonder creatine.

Elke creatinesoort beschrijft zijn eigen voordelen. Ik zie daar de bomen het bos niet meer. Welke geeft me het meeste waar voor mijn geld? De creatine ethyl ester zou voor non responders zijn, wat het interessant maakt. Creapure geeft aan wetenschappelijk bewezen te zijn. En ultimate creatine & Result! hebben beide de combinatie van de beste creatines...

ik neigde eerst erg naar de ethyl ester, toen result en nu weet ik het niet meer. Wat kunnen jullie me aanraden?

Mijn ervaring is dat Result! en Creapure de beste resultaten geven. Met andere woorden; de zuiverste versie van monohydraat of een mix van verschillende creatinesoorten. Mocht je voor het eerst de creatine gebruiken dan raad ik eerst een Creapure aan. Daarna kan je makkelijker overstappen op een mix zoals Result! of Super Creatine.

Wanneer komen de andere smaken van Ultra-Micronized BCAA poeder? :)
Ik zit de fruit punch altijd een beetje met tegenzin te drinken. :p

Helaas nog geen datum bekend, maar zo snel mogelijk. :)

Hoeveel creatine zit er precies in per dosering HARD!? I.v.m. extra creatine bij nemen.

+- 2 gram. :)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 13:58 ----------

Kun het even beantwoorden Leon/Ilco?

Je kan makkelijk 2 gram nemen. We hebben nu gewoon voor 500 mg gekozen vanwege het capsule formaat. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Weten jullie toevallig een goede supp dat helpt tegen puistjes? Ik gebruik al visolie en zink, maar nog niet echt met resultaat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven