MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog even een bestelling gedaan. Referentie nummer: 353807.
Als jullie nog extra samples hebben liggen zijn deze zeker welkom (interesse in pre-workout, arginine, pomp).

(Niet om te slijmen maar ik heb jullie al veeeeeel extra klanten aangebracht, via sportclub maar vooral via mijn werk, ik werk in een team van 200 man die veel aan sport doen.)

Ja, staat er. Je kan gewoon tussen de 2-6 gram nemen. 500 mg is vanwege het capsule formaat en een veilige richtlijn welke we nu gewoon even hebben aangenomen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 15:55 ----------

B-5 van Now Foods. Je eerste link. :)

-Leon

Ik heb zojuist een bestelling gemaakt met Referentie nummer: 353894

Ik weet niet of hier een schepje bij zit. Zou je ervoor kunnen zorgen dat hier een schepje bij zit? Het liefst van +-50gram maar anders is +-25 gram ook goed. Alvast bedankt.

Ik hoor veel positieve dingen van Craze van Driven sports, ik zie dat die ook naar jullie komt yess! wou het net bestellen via bodybuilding.com maar bestel liever bij jullie dus ik wacht nog even.
Wanneer verwachten jullie het binnen te hebben?

Ik heb zojuist een bestelling gemaakt met Referentie nummer: 353894

Ik weet niet of hier een schepje bij zit. Zou je ervoor kunnen zorgen dat hier een schepje bij zit? Het liefst van +-50gram maar anders is +-25 gram ook goed. Alvast bedankt.

Schepje van wat precies? Normaal gesproken verkopen/geven we geen losse schepjes.

Ik hoor veel positieve dingen van Craze van Driven sports, ik zie dat die ook naar jullie komt yess! wou het net bestellen via bodybuilding.com maar bestel liever bij jullie dus ik wacht nog even.
Wanneer verwachten jullie het binnen te hebben?

Begin volgende week! :)

-Leon

Ik doelde op een maatschepje, ik weet namelijk niet of dat bij de oats zit?

Als jullie nog extra samples hebben liggen zijn deze zeker welkom (interesse in pre-workout, arginine, pomp).

(Niet om te slijmen maar ik heb jullie al veeeeeel extra klanten aangebracht, via sportclub maar vooral via mijn werk, ik werk in een team van 200 man die veel aan sport doen.)

Damn, verwachtte vandaag een pakje maar komt natuurlijk morgen :(

Bedankt voor je bestelling! Zal kijken wat ik nog kan doen. :)

-Leon

Al een idee wanneer de cranberry concentrate binnenkomt?

Mmm wel een idee eigenlijk :P kheb de afgelopen 6 maanden zeker zoon 1000 euro gehaald bij B&F ( kijk het maar na wil best me naam en adres pm'en;)niet alleen voor mezelf ofcourse wel aardgi wat voor mezelf maartoch collega's vrienden enz maar wel allemaal via mijn naam en adres bij B&F beland ) kan je geen punten krijg voor krijgen ofzo? :P of zoals rob al suggereerd samples ofzo?

Heb net de gehele sample van Maximize V2 gebruikt, moet zeggen dat ik nog nooit met zoveel tegen zin een PWO heb opgedronken (Het is me wel gelukt), maar ik vermoed dat dat aan mijn smaak ligt.
Maar het was het zeker waard! Heb niet vaak zo lekker getraind, de tijd schoot echt voorbij!!!

Al een idee wanneer de cranberry concentrate binnenkomt?

Nog niet. :)

Mmm wel een idee eigenlijk :P kheb de afgelopen 6 maanden zeker zoon 1000 euro gehaald bij B&F ( kijk het maar na wil best me naam en adres pm'en;)niet alleen voor mezelf ofcourse wel aardgi wat voor mezelf maartoch collega's vrienden enz maar wel allemaal via mijn naam en adres bij B&F beland ) kan je geen punten krijg voor krijgen ofzo? :P of zoals rob al suggereerd samples ofzo?

Leuk idee voor de nieuwe website inderdaad. :)

-Leon

hebben jullie nog (veel) body octane game day liggen? wil een nieuwe bij mn nieuwe bestelling, maar weet niet precies wanneer ik nog iets bestel.

thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven