XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje net binnen, zoals altijd weer mooi binnen de 24u :)
Zat sample whey perfection capupccino in jongens jongens wat lekker :D

Bij mij is de bezorger nog onderweg! hopelijk is die er snel want heb weer zin in zo'n lekkere eiwit reep

ref 354630

ff wat vitamines gehaald ^^

B&F

Misschien een idee om een aantal eigen merk supplumenten( bij voorkeur eiwitten/vit/pepto) te laten testen zodat ze NVZT "approved" worden? Zie www.dopingautoriteit.nl

Zou ik persoonlijk wel een aantal euro meer voor willen betalen omdat de producten van eigen merk top zijn!!

Jaa klopt

Laatst bewerkt:
zoals beloofd:

maximize v2 sample sachet review:

ik had rond half 1 een stevige maaltijd met voldoende eiwitten en koolhydraten gegeten en rond 2u maximize zoals hieronder beschreven staat:

er werd mij aangeraden om een half sachet te nemen en de andere helft te bewaren voor een volgende training. zo gezegd zo gedaan. ik deed de inhoud in een potje op de weegschaal en kwam op 19gram. daarvan deed ik 10 gram in een glas van 200ml water, even roeren met een lepelje (loste mooi op) en opdrinken. ik vond het zo VIES (raspberry lemonade) dat ik de andere helft direct hebt weggegooid (die drink ik toch niet meer op dacht ik bij mezelf :p ). onderaan in het glas zat zo wat bezinksel, dat heb ik maar daar gelaten.

half uur na inname voelde ik niet echt veel meer energie, maar ben maar begonnen met trainen.
1)bench press ging rustig en heb iets meer herhalingen dan normaal eruit gehaald, maar ik wou niet vol gaan op deze oefening.
(voelde mij vanaf het begin van de training beetje misselijk, de oorzaak ligt vrij zeker bij maximize)
2)lichte incline DB press: ging lekker, wederom iets meer herhaling dan normaal
(kreeg tijdens de sets zweetbuien, stoorde mij niet)
3) lekker oppompen met wat incline fly's.

ging hierna ff in de spiegel kijken (homegym :D) WAT EEN POMP!! zoiets had ik nog nooit meegemaakt.

ook triceps stonden op het programma. ik begon met skull crushers maar what the **** was dit. ik kreeg er ampers nog reps uit, terwijl dat normaal wel lukt.
ik ging dus wat lager in gewicht, maar het sloeg gewoon nergens op.
volgens mij was ik bij de incline DB press over mijn natuurlijke grens gegaan (dankzij maximize), waardoor mijn triceps gewoon kapot waren.
heb dan even gerust en nog wat bench dips gedaan om ook in mijn triceps een geweldige pomp te hebben.

nu is het half 4. heb last van lichte duizeligheid, maar echt heel licht (zelfs verwaarloosbaar). misselijkheid kwam even terug toen ik met whey shake begon maar die is nu over.

opmerking: de hele keuken stinkt nu naar die maximize, bij het openen van het sachet en het overgieten in het bakje vloog er wat heeeel fijn poeder door de keuken in de vorm van wolkjes. (hier is mijn moeder niet echt blij om)

conclusie: ik was nooit van plan om een PWO te kopen, maar wou het altijd wel eens proberen. deze sample heeft mij zeker niet kunnen overtuigen, misschien omdat ik een te lage dosis heb genomen.
de energie en de focus waren er heel subtiel (heb ook vrij weinig genomen)
de pomp daarentegen was VERSCHRIKKELIJK GOED! :D

ps: deze review is gemaakt door mij, en dit was mijn eerste ervaring met een pwo. alles wat hier vermeld staat, is hoe ik het ervaren heb. aangezien iedereen hier anders op reageert, kan dit totaal in tegenstelling zijn met wat jij ervaren hebt. gelieve hier dan ook geen commentaar op te geven.

mvg

Heb niet de samenstelling van nr1 en hard! vergeleken, maar is NR1 nog ''krachtiger'' dan Hard!?

Nr1 is het product met veruit het meest spieropbouwende ingredienten in 1 product.:cool: Daar kan volgens mij geen enkel product (ook niet in de US, tegenop momenteel.:) Nr1 bevat echter geen stimulanten.

Hard! is een pre-workout dat is toch wel een ander product eigenlijk.

Je kunt ze op zich zelfs heel goed combineren.:)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 15:56 ----------

ref 354630

ff wat vitamines gehaald ^^

Bedankt voor je bestelling!

B&F

Misschien een idee om een aantal eigen merk supplumenten( bij voorkeur eiwitten/vit/pepto) te laten testen zodat ze NVZT "approved" worden? Zie www.dopingautoriteit.nl

Zou ik persoonlijk wel een aantal euro meer voor willen betalen omdat de producten van eigen merk top zijn!!

We hebben al de VWA en HACCP op dit moment. Daar valt ook controle van doping onder voor ons huismerk. :)

-Leon

ben wel heel benieuwd naar die Nr 1.
wellicht een mooie vervanger voor de TMS die binnenkort weerr op is :)

maar hoeveel creatine gaat daarin zitten? is dat voldoende, of moet ik er nog crea bij nemen? (weeg 98kg)

Komt de isolaat perfection nog in naturel smaak terug?

ik hoop dat jullie ook wel eens iets speciaal kunnen doen met hgh up
want wou eigenlijk 1 van de dagen bestellen. :D moest de prijs ervan eventjes minder duur zijn zou dat echt wel top zijn :)
aja, hoeveel gram creatine zou er in de nr 1 zitten ? want ik denk er aan deze met hard! te combineren binnenkort :rolleyes:

ben wel heel benieuwd naar die Nr 1.
wellicht een mooie vervanger voor de TMS die binnenkort weerr op is :)

maar hoeveel creatine gaat daarin zitten? is dat voldoende, of moet ik er nog crea bij nemen? (weeg 98kg)

Komt de isolaat perfection nog in naturel smaak terug?

Jazeker. Een week nog hoop ik. :)

ik hoop dat jullie ook wel eens iets speciaal kunnen doen met hgh up
want wou eigenlijk 1 van de dagen bestellen. :D moest de prijs ervan eventjes minder duur zijn zou dat echt wel top zijn :)
aja, hoeveel gram creatine zou er in de nr 1 zitten ? want ik denk er aan deze met hard! te combineren binnenkort :rolleyes:

Nr1 bevat 3 gram Creapure per dosering. :) Hier staat alles: http://bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/nr-1_ingredienten

-Leon

Laatst bewerkt:
Waarom is het interessant om te weten hoeveel gram creatine in nr 1 zit. Mag je een bepaalde creatine niveau niet overschreiden?

Waarom is het interessant om te weten hoeveel gram creatine in nr 1 zit. Mag je een bepaalde creatine niveau niet overschreiden?
neem vooral zoveel je wilt, maar ik bloat als een malle van "gewone"creatine. als ik tussend e 5 en 10 gram op een dag inneem krijg ik een dikke kop en zie ik er gewoon ongezond uit zeg maar... en met CEE e.d. heb ik nergens last van! dus vandaar dat ik het wel nuttig vind om te weten :)

Helaas!

Vandaag mn bestelling gekregen maar er ontbreekt 1 doosje L-Carnitine ampullen! Heb 1 doosje met 10stuks, factuur zegt 1x20 ampullen (2 doosjes).

neem vooral zoveel je wilt, maar ik bloat als een malle van "gewone"creatine. als ik tussend e 5 en 10 gram op een dag inneem krijg ik een dikke kop en zie ik er gewoon ongezond uit zeg maar... en met CEE e.d. heb ik nergens last van! dus vandaar dat ik het wel nuttig vind om te weten :)

En daarnaast is boven de ~5gram creatine per dag zonde omdat je lichaam het overschot gewoon uitpist.

Laatst bewerkt:
En daarnaast is boven de ~5gram creatine per dag zonde omdat je lichaam het overschot gewoon uitpist.

Vandaag Hard! geprobeerd. Training ging wel aardig lekker maar ik heb nooit zo'n pomp in mn benen en kon het niet echt merken door m'n trainingsbroek heen. Morgen weer!

3-4 gram per dag is ideaal maar 5 gram kan ook nog, hoger pis je idd weer uit :rolleyes:

Eerste post en eerste bestelling :D

18.43 bestelling ontvangen - 18.47 bestelling verzonden :cool:

• Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven