Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). onderaan in het glas zat zo wat bezinksel, dat heb ik maar daar gelaten.
) WAT EEN POMP!! zoiets had ik nog nooit meegemaakt.
Heb niet de samenstelling van nr1 en hard! vergeleken, maar is NR1 nog ''krachtiger'' dan Hard!?
Daar kan volgens mij geen enkel product (ook niet in de US, tegenop momenteel.
Nr1 bevat echter geen stimulanten.
B&F
Misschien een idee om een aantal eigen merk supplumenten( bij voorkeur eiwitten/vit/pepto) te laten testen zodat ze NVZT "approved" worden? Zie www.dopingautoriteit.nl
Zou ik persoonlijk wel een aantal euro meer voor willen betalen omdat de producten van eigen merk top zijn!!

moest de prijs ervan eventjes minder duur zijn zou dat echt wel top zijn 

ben wel heel benieuwd naar die Nr 1.
wellicht een mooie vervanger voor de TMS die binnenkort weerr op is
maar hoeveel creatine gaat daarin zitten? is dat voldoende, of moet ik er nog crea bij nemen? (weeg 98kg)
Komt de isolaat perfection nog in naturel smaak terug?

ik hoop dat jullie ook wel eens iets speciaal kunnen doen met hgh up
want wou eigenlijk 1 van de dagen bestellen.moest de prijs ervan eventjes minder duur zijn zou dat echt wel top zijn
aja, hoeveel gram creatine zou er in de nr 1 zitten ? want ik denk er aan deze met hard! te combineren binnenkort![]()
Hier staat alles: http://bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/nr-1_ingredientenneem vooral zoveel je wilt, maar ik bloat als een malle van "gewone"creatine. als ik tussend e 5 en 10 gram op een dag inneem krijg ik een dikke kop en zie ik er gewoon ongezond uit zeg maar... en met CEE e.d. heb ik nergens last van! dus vandaar dat ik het wel nuttig vind om te wetenWaarom is het interessant om te weten hoeveel gram creatine in nr 1 zit. Mag je een bepaalde creatine niveau niet overschreiden?

neem vooral zoveel je wilt, maar ik bloat als een malle van "gewone"creatine. als ik tussend e 5 en 10 gram op een dag inneem krijg ik een dikke kop en zie ik er gewoon ongezond uit zeg maar... en met CEE e.d. heb ik nergens last van! dus vandaar dat ik het wel nuttig vind om te weten![]()
En daarnaast is boven de ~5gram creatine per dag zonde omdat je lichaam het overschot gewoon uitpist.
Vandaag Hard! geprobeerd. Training ging wel aardig lekker maar ik heb nooit zo'n pomp in mn benen en kon het niet echt merken door m'n trainingsbroek heen. Morgen weer!

Helaas!
Vandaag mn bestelling gekregen maar er ontbreekt 1 doosje L-Carnitine ampullen! Heb 1 doosje met 10stuks, factuur zegt 1x20 ampullen (2 doosjes).
Eerste post en eerste bestelling
18.43 bestelling ontvangen - 18.47 bestelling verzonden![]()