MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er nog peptopro met een smaak?

Hoi b&f

De vraag is al gesteld geweest maar niet echt beantwoord. Aangezien ik zeker nr 1 ga bestellen. Is dat nu een preworkout of post? Eerder post zou ik denken

Het is in mijn ogen net zoals de Total Muscle Solution maar dan gewoon "high-tech". Te gebruiken zowel voor als na de trianing, net wat je fijn vind. Ik zou persoonlijk voor voor de training kiezen, na is ook uitstekend. De nieuwste ingredienten en de best werkende ingredienten op dit moment. Door de gepatenteerde ingredienten zoals Karbolyn, Creapure en Pepto Pro heb je een goede basis. Daarnaast denk ik als ik zo de ingredienten bekijk zitten er behoorlijk veel dingen in die perfect voor de training kunnen, zoals de NO- en de "energie" ingredienten. Zowel voor als na de training kun je ze prima innemen in mijn ogen.

of toch pro ? Agmatine ,N-Carbamylglutamate ,Arginine Nitrate, Beta Alanine , Taurine ,Tyrosine

Hoi b&f

De vraag is al gesteld geweest maar niet echt beantwoord. Aangezien ik zeker nr 1 ga bestellen. Is dat nu een preworkout of post? Eerder post zou ik denken

Het is in mijn ogen net zoals de Total Muscle Solution maar dan gewoon "high-tech". Te gebruiken zowel voor als na de trianing, net wat je fijn vind. Ik zou persoonlijk voor voor de training kiezen, na is ook uitstekend. De nieuwste ingredienten en de best werkende ingredienten op dit moment. Door de gepatenteerde ingredienten zoals Karbolyn, Creapure en Pepto Pro heb je een goede basis. Daarnaast denk ik als ik zo de ingredienten bekijk zitten er behoorlijk veel dingen in die perfect voor de training kunnen, zoals de NO- en de "energie" ingredienten. Zowel voor als na de training kun je ze prima innemen in mijn ogen.

Heel goed verwoord. Je kan hem eigenlijk op beide momenten nemen. Het is gewoon zo compleet product dat je dit nergens anders kan vinden! We zijn dan ook zeer tevreden met de Nr.1 :)

-Leon

En iemand hier ooit al die craze van ds geprobeerd? Die wil ik als pre... En nr 1 toch als post gebruiken :) kan niet wachten tot volgende week grrr

Heel goed verwoord. Je kan hem eigenlijk op beide momenten nemen. Het is gewoon zo compleet product dat je dit nergens anders kan vinden! We zijn dan ook zeer tevreden met de Nr.1 :)

-Leon

Snap iets niet, er zit zo weinig BCAA/Glutamine/Beta-Alanine/COP en nog wat andere producten in Nr1. Dit heeft amper een meerwaarde? Dosering moet hoger zijn wil het beetje nuttig zijn???

Weet je wat er moet komen: Broodbeleg! Soort smeersel met de voedingswaarden van whey voor op je brood!

Dat is jammer, kan me herinneren dat er een aantal maanden geleden naar gekeken zou worden vandaar de vraag.
Dan gaan we maar zelf smaak toevoegen.

Je kan toch ook een beetje dextrose erbij doen?

Zo krijg ik het prima weg :)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 00:36 ----------

Weten jullie bij b&f al wat het verschil is tussen de tms en nr.1?

Want heb tms nu staan, en ben erg benieuwd naar de nr.1! :D

Al een prijsindicatie?

Weet je wat er moet komen: Broodbeleg! Soort smeersel met de voedingswaarden van whey voor op je brood!

Scoop whey > paar druppels water > opkloppen/mengen met lepel > op brood?

Nooit geprobeerd maar moest denken aan hoe je glazuur kan maken (poedersuiker en water).

Hi B&F,

Ik vind het jammer dat de smaak van de micellar strawberry zo anders smaakt als vroeger. Vind hem helemaal niet lekker meer, zo'n chemische smaak dat erin zit. Heb natuurlijk 4,5 kg gekocht haha, zit er wel ff mee :D.

Hebben jullie nog de protein revolution? Of is er iets gelijkaardigs of aan te raden?

Grts

Weten jullie bij b&f al wat het verschil is tussen de tms en nr.1?

Want heb tms nu staan, en ben erg benieuwd naar de nr.1! :D

Al een prijsindicatie?
Onderaan op de productpagina van de Nr1 vind je de prijsindicatie, ik zal het vast verklappen, het wordt 29.90 :D:D Het verschil zit hem vooral in de ingrediënten die een aantal jaar geleden bij het produceren van de TMS nog niet er waren. Deze hebben we nu toegevoegd of een aantal ingredienten vervangen voor een nog sterker en beter effect. De Nr1 wordt echt een topper!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hi B&F,

Ik vind het jammer dat de smaak van de micellar strawberry zo anders smaakt als vroeger. Vind hem helemaal niet lekker meer, zo'n chemische smaak dat erin zit. Heb natuurlijk 4,5 kg gekocht haha, zit er wel ff mee :D.

Hebben jullie nog de protein revolution? Of is er iets gelijkaardigs of aan te raden?
Grts
De Protein Revolution was heel uniek in zijn soort, Whey eiwitten in combinatie met extra toegevoegde aminozuren. Helaas hebben we niet een soortgelijk product.:rolleyes:

-Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven