shenanigans
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 144
Wanneer wordt dit verwacht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou echt tof zijnkrijgen wij ook wat voor het verspreiden van jullie naam
![]()

Op zoek naar goeie pre work out. En na veel gelezen te hebben, ben ik op Muscle pharm assault terecht gekomen. Kan je dat bij b&f bestellen ? Wat is jou mening hierover? Beter dan jack?
Ben ook benieuwd nr die nr 1. Als je het leest blijkbaar de top pre work out... Als je 1 van de 2 hebt geprobeerd keep me postedIk heb toevallig vorige week Assault besteld bij B&F, ter afwisseling van Hard! Heb er nu een paar keer mee getraind, maar ben er eerlijk nog niet van overtuigd. Tot nu toe is het een van de weinige pwo's waarvan ik me echt beroerd van ging voelen tijdens het trainen.. M'n hart ging tekeer en ik wist af en toe echt niet waar ik de zuurstof moest zoeken (misschien kwam het ook door de omstandigheden, druk en slechte ventilatie) Heb echt al tientallen pwo getest afgelopen jaren, en dat gevoel heb ik eigenlijk alleen enkele keren gehad met Crack v2, de originele No-Xplode en Unleash v2. Zo zie je maar dat die dingen erg persoonsgebonden zijn.
Maar je leest er wel goede dingen over inderdaad, dus ik kijk het nog ff aan. Ik denk dat een hele scoop een beetje teveel is van het goede, morgen 1/2 scoop proberen. Ik voeg er wel zelf citrulline en creatinol aan toe.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Craze (lees daar ook positieve dingen over) en Nr1![]()
Welk gebruik jij als post? Btw is dat jouw pic? SUPERIk heb toevallig vorige week Assault besteld bij B&F, ter afwisseling van Hard! Heb er nu een paar keer mee getraind, maar ben er eerlijk nog niet van overtuigd. Tot nu toe is het een van de weinige pwo's waarvan ik me echt beroerd van ging voelen tijdens het trainen.. M'n hart ging tekeer en ik wist af en toe echt niet waar ik de zuurstof moest zoeken (misschien kwam het ook door de omstandigheden, druk en slechte ventilatie) Heb echt al tientallen pwo getest afgelopen jaren, en dat gevoel heb ik eigenlijk alleen enkele keren gehad met Crack v2, de originele No-Xplode en Unleash v2. Zo zie je maar dat die dingen erg persoonsgebonden zijn.
Maar je leest er wel goede dingen over inderdaad, dus ik kijk het nog ff aan. Ik denk dat een hele scoop een beetje teveel is van het goede, morgen 1/2 scoop proberen. Ik voeg er wel zelf citrulline en creatinol aan toe.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Craze (lees daar ook positieve dingen over) en Nr1![]()

Jazeker Killerbeast, je kan hem vandaag zelfs nog ophalen bij de door jouw gekozen afhaallocatie. Je krijgt bericht van de PostNL zodra je pakket er ligtBody en fit,
Is deze al verzonden?? referentie 353010

Assault is op dit moment even uitverkocht. Eigenlijk kies ik zelf altijd voor de NoxiPro of Hard! uit de weekaanbieding!Op zoek naar goeie pre work out. En na veel gelezen te hebben, ben ik op Muscle pharm assault terecht gekomen. Kan je dat bij b&f bestellen ? Wat is jou mening hierover? Beter dan jack?
Ilco komt zo en zal er even voor je naar kijken, zelf weet ik het op dit moment niet. De Ultra Omega verwachten we eind deze week weer op voorraad te hebben.Hi, wanneer komt er trg Xtend? Zijn die Ultra Omega's al uit het assortiment?
Grtz

Wanneer komt die nr 1 uit? En die cop is dat goed als pre work out of combineren met een preworkout. Want als leek ken ik cop niet echt.
En de agmatine puur? Wanneer komt die want die wil ZEKER.

B&f wanneer krijgen jullie craze binnen? Ooit nog wat gehoord over die titan bars?Ik ben erg benieuwd! En agmatine puur?of jullie zetten gewoon de crack v3 in de aanbieding
![]()

Misschien een domme vraag,
Maar krijgen jullie nog een keer een sporttas?
Zag dat jullie kleding ook zeer netjes is, en niet schreeuwerig
dus hoopte dat jullie een mooie nette sporttas hadden, maar die kon ik niet vinden op de site.
Mvg Tim

Nr1 komt denk ik maandag. We verwachten hier echt enorm mee te knallen! Het is qua samenstelling veruit het beste product in de markt, niet alleen in Nederland & Belgie. Ik ken serieus geen product met zo'n volle samenstelling!!!! Nr1 kon wel eens onze bestseller allertijden worden, denk ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
COP
Kun je mixen door je pre-workout
---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 11:03 ----------
Craze
Ik denk donderdag/vrijdag
Agmatine
Zal de loop van volgende week zijn
Titan Bars
Dat is niet bekend helaas
Deze week denk ik geen Crack in de weekaanbieding. Mooi gaan de aanbiedingen zeker wel worden.
---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 11:04 ----------
Ja, zijn we mee bezig. Nog ongeveer 4-5 weken hoor ik hier net.![]()
Net bestelling weer ontvangen,deze keer ontbrak dr niks gelukkig
NR1, is het nu een post of preworkout? Als ik de ingredieenten zie kom ik er niet uit... Moet ik dit zien als een betere vervanger voor TMS/Magnificent?