AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat er moet komen: Broodbeleg! Soort smeersel met de voedingswaarden van whey voor op je brood!
Niet eens zo'n slecht idee mischien in de vorm van een soort kokosbrood of uberchocowheypasta :D

Best benieuwd naar de NR 1. btw :D en hoop dat ze deze week nog wat toffe weekaanbiedingen hebben ( waar ik wat aan heb ) kank weer dik inslaan! :)

Waarom zit er maar 1 gram BCAA in Magnificent en NR1? Ik zou het graag willen kopen, maar dan moet je nog apart BCAA's kopen om aan een voldoende portie te komen als je het vlak voor/na de workout neemt...

Geen pure glucosamine meer van eigen merk of NOW?

Waarom zit er maar 1 gram BCAA in Magnificent en NR1? Ik zou het graag willen kopen, maar dan moet je nog apart BCAA's kopen om aan een voldoende portie te komen als je het vlak voor/na de workout neemt...

Zelfde met andere producten die erin zitten:rolleyes: al gevraagd waarom dit is. Geen antwoord op gekregen. Want nu moet je alle producten die erin zitten nog extra toevoegen wil het daadwerkelijk een nuttig hoeveelheid zijn..

hopelijk heb ik eens zo'n potje magic crea gewonnen morgen
om uit te proberen :D benieuwd wat de weekaanbiedingen zullen zijn :p

Misschien kun je whey mengen met wat olijfolie ofzo om het smeerbaar te maken.

Whey zo op brood lijkt me toch niet zo heel smakelijk op de een of andere manier, maar is het proberen waard! ;)

Niet eens zo'n slecht idee mischien in de vorm van een soort kokosbrood of uberchocowheypasta :D

Ja het lijkt mij echt lekker indd in de vorm van kokosbrood, chocopasta of speculaaspasta:)

Zelfde met andere producten die erin zitten:rolleyes: al gevraagd waarom dit is. Geen antwoord op gekregen. Want nu moet je alle producten die erin zitten nog extra toevoegen wil het daadwerkelijk een nuttig hoeveelheid zijn..

Idd, meer beta alanine en COP, ook meer citruline. BCAA zou ook naar de 5 gram mogen gaan... Had dit liever gezien ipv die 15 gram aan suikervarianten...

ik wil zo voor 80 euro gaan bestellen aleen als ik 2x bestel heb ik 2x een shake beker Kan dat niet verandert worde?

Idd, meer beta alanine en COP, ook meer citruline. BCAA zou ook naar de 5 gram mogen gaan... Had dit liever gezien ipv die 15 gram aan suikervarianten...

Van wat ik zo snel even zie, moet je alle ingrediënten zelf extra toevoegen... Zie iig persoonlijk het nut niet van zo'n laag gedoseerd product...

Van wat ik zo snel even zie, moet je alle ingrediënten zelf extra toevoegen... Zie iig persoonlijk het nut niet van zo'n laag gedoseerd product...

Idd, qua creatine en pomp producten zit het ongeveer goed. Maar de rest kon beter gedoseerd worden!

Wanneer moet je die Nr. 1 gebruiken?

Beste team B&F,

Wat is de oorsprong van de gelatine die gebruikt is voor de softgels van NOW Omega 3 producten? Ik heb deze vraag enige tijd geleden eveneens gesteld via de website van NOW Foods. Helaas heb ik daar tot op heden nog geen reactie op ontvangen.

Daarnaast ben ik zeer benieuwd of jullie ook producten zullen voeren van Ascenta Health, met name NutraSea. Naar mijn weten hebben zij namelijk nog geen resellers buiten de States en het VK. Wellicht zijn hier kansen voor B&F.

Kan ik als pré workout 1 scoop noxi mixen met een dosis NR 1? Lijkt me de ideale PWO dan ?
Correct me if I am wrong..

Het gaat om de combinatie van "high tech" ingredienten, de toevoeging van 1000mg BCAA is dan mooi meegenomen. Als je naar de samenstelling kijkt en naar de prijs-kwaliteit denk ik niet dat er ook maar iets tegen Nr 1 op kan. :)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 08:27 ----------

Geen pure glucosamine meer van eigen merk of NOW?

Staat weer online. :)

http://bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/glucosamine

ik wil zo voor 80 euro gaan bestellen aleen als ik 2x bestel heb ik 2x een shake beker Kan dat niet verandert worde?

Moet je de bestelling even samenvoegen. :)

Wanneer moet je die Nr. 1 gebruiken?

Voor- en na de training. :)

Beste team B&F,

Wat is de oorsprong van de gelatine die gebruikt is voor de softgels van NOW Omega 3 producten? Ik heb deze vraag enige tijd geleden eveneens gesteld via de website van NOW Foods. Helaas heb ik daar tot op heden nog geen reactie op ontvangen.

Daarnaast ben ik zeer benieuwd of jullie ook producten zullen voeren van Ascenta Health, met name NutraSea. Naar mijn weten hebben zij namelijk nog geen resellers buiten de States en het VK. Wellicht zijn hier kansen voor B&F.

Ik zal even kijken voor je of ik contact krijg met Now Foods. :)

Kan ik als pré workout 1 scoop noxi mixen met een dosis NR 1? Lijkt me de ideale PWO dan ?
Correct me if I am wrong..

Jazeker! Zowel directe energie als alle spieropbouwende stoffen! Deze combinatie ga ik zelf denk ik ook maar eens proberen! :)

-Leon

Heeft iemand van jullie die stevia drups al geprobeerd?
Kan iemand de beleving van de smaak een beetje beschrijven.
Is het een heel intense smaak ook meer mild en zoetig?
en vond je het lekker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven