MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand van jullie die stevia drups al geprobeerd?
Kan iemand de beleving van de smaak een beetje beschrijven.
Is het een heel intense smaak ook meer mild en zoetig?
en vond je het lekker?

Ik gebruik het al een paar jaar, alleen dan van de natuurwinkel. Het is heel erg sterk een paar druppeltjes en je hebt iets al heel zoet.

Zo mijn eerste bestelling bij B&F hoor er zoveel goeds over dus ben benieuwd.
356004

Dat is samen met msm en choinditrine. Ik zoek de pure glucosamine sulfate caps zoals jullie deze hadden (eigen merk of NOW).
Wanneer komt deze van eigen merk terug?

Zal ik even navragen voor je. :)

Gewoon bestellen.

Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?

Trouwens, hoeveel kg kan er in die potten van miccelar casein? Met 1,5 kg zit de pot ongeveer 3/4 vol.
Dus max is 2 kg? Weet iemand dit toevallig?

Ik wil deze potten dus voor andere doeleinden gebruiken, vandaar de vraag.

+- 2.5 kilo. Weekaanbiedingen zijn ze nog meebezig. :)

Zo mijn eerste bestelling bij B&F hoor er zoveel goeds over dus ben benieuwd.
356004

Bedankt voor je bestelling! Als je nog vragen hebt of iets, laat het maar weten. :)

-Leon

Zo nu al verzonden gaat wel snel ik kan niet wachten tot morgen

hoi body en fit, zijn de Bodybuilding Vitamin Pack's poeder of zijn het pillen zoals animal pack? kon dit niet bij de beschrijving vinden.

dank!

Al enig idee wanneer Craze van DS binnenkomt? En eventueel wat de prijs wordt? Want bij XXL is hij helaas uitverkocht :grumble:
Ben wel blij dat jullie de spullen DS in het assortiment nemen, er zijn maar weinig andere fabrikanten die kunnen tippen aan DS.

Nu nog een mooi prijsje, of een mooie introductie aanbieding en niemand koopt meer noxipro of jack3d :D

@Reinn
Het zijn pillen, net zoals Animal Pack inderdaad.

Laatst bewerkt:
ok bedankt rodnec!

oke perfect want ik heb al teveel poeders :)

hallo, wanneer komt de vitd3 5000iu van doctor's best weer binnen?

wil net me sups bestellen en zie dat ze er niet meer zijn

Al enig idee wanneer Craze van DS binnenkomt? En eventueel wat de prijs wordt? Want bij XXL is hij helaas uitverkocht :grumble:
Ben wel blij dat jullie de spullen DS in het assortiment nemen, er zijn maar weinig andere fabrikanten die kunnen tippen aan DS.

Nu nog een mooi prijsje, of een mooie introductie aanbieding en niemand koopt meer noxipro of jack3d :D

@Reinn
Het zijn pillen, net zoals Animal Pack inderdaad.

hallo, wanneer komt de vitd3 5000iu van doctor's best weer binnen?

wil net me sups bestellen en zie dat ze er niet meer zijn

Beide op maandag. :)

-Leon

B&F hoe doe je dat opsplitsen van je bezorging dan? moet ook wel bekennen dat ik soms een bestelling in 2x doe zodat ik een extra shakebekert krijg (A)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 13:28 ----------

Heeft iemand van jullie die stevia drups al geprobeerd?
Kan iemand de beleving van de smaak een beetje beschrijven.
Is het een heel intense smaak ook meer mild en zoetig?
en vond je het lekker?
Ik heb het geprobeerd, knalde 5 a 6 druppels bij me kwark en nam dat zure smaakje helemaal weg :D ben er zeer tevreden over, zit er zelf ook nog aan te denken om die better stevia te halen iemand daar al ervaring mee?

B&F hoe doe je dat opsplitsen van je bezorging dan? moet ook wel bekennen dat ik soms een bestelling in 2x doe zodat ik een extra shakebekert krijg (A)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 13:28 ----------

Ik heb het geprobeerd, knalde 5 a 6 druppels bij me kwark en nam dat zure smaakje helemaal weg :D ben er zeer tevreden over, zit er zelf ook nog aan te denken om die better stevia te halen iemand daar al ervaring mee?

Splitsen? Niet, we doen gewoon alles samen in een bestelling als we bestellingen zien binnen komen van dezelfde persoon. We hebben heel vaak dat er 3 bestellingen achter elkaar komen van dezelfde persoon.

-Leon

Splitsen? Niet, we doen gewoon alles samen in een bestelling als we bestellingen zien binnen komen van dezelfde persoon. We hebben heel vaak dat er 3 bestellingen achter elkaar komen van dezelfde persoon.

-Leon
Moet je de bestelling even samenvoegen zeg je op pagina 1355 bedoel je dit daarmee dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven