- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coool.. superpump is de superpump max van Gaspari? Echt een goede preworkoutTipje van de sluier voor morgen:
Mix sachets
Bodybuilding vitamin pack
CLA
Super Pump

Ik heb het geprobeerd, knalde 5 a 6 druppels bij me kwark en nam dat zure smaakje helemaal wegben er zeer tevreden over, zit er zelf ook nog aan te denken om die better stevia te halen iemand daar al ervaring mee?
Tipje van de sluier voor morgen:
Mix sachets
Bodybuilding vitamin pack
CLA
Super Pump
Ohw paar weken geleden had het merk Now Foods deze, echter doordat het uitverkocht was is het niet op de site te vinden. Meende dat Leon laatst zei dat hij deze morgen weer verwacht..waar heb je dat gekocht? B&f? Waar kan ik dat vinden onder welk merk/naam
Coool.. superpump is de superpump max van Gaspari? Echt een goede preworkout![]()
waar heb je dat gekocht? B&f? Waar kan ik dat vinden onder welk merk/naam

hé jaa wil ik ook wel eens weten
+ wanneer is jullie site online eigenlijk, nog 2 weekjes ofzo ? 
Zouden er wat animozuren in de weekaanbieding kunnen worden gedaan? Zo nee, jammer. Zo ja, bedankt! ;D
edit: wat voor animozuren raden jullie aan b&f? muscle protect?
Voor mij een MUST
hé jaa wil ik ook wel eens weten+ wanneer is jullie site online eigenlijk, nog 2 weekjes ofzo ?
![]()
De site heeft weer eens wat vertragig maar komt er ook echt aan!
Had op de mesomorph gehoopt, aangezien deze bij XXL in de aanbieding is... Geen idee voor volgende week?

Ohw paar weken geleden had het merk Now Foods deze, echter doordat het uitverkocht was is het niet op de site te vinden. Meende dat Leon laatst zei dat hij deze morgen weer verwacht..

De Mesomorph is niet zo populair als bv Jack3D, Hard!, Noxipro ect.. maar ik zal eens kijken wat er kan

Zo, vanavond m'n maandelijkse bestelling geplaatst.. Deze keer Hard! en Peptopro proberen. (de rest had ik nog en bestel ik over 2 weken).

bij isolaat perfection staat in de beschrijving dat je ook de smaak "smaakloos" kan kiezen aleen bij de smaken kan ik hem nergens aanvinken?

Het is al een tijdje stil. Maar komt er bij de opening van het nieuwe pand wel een openingsfeestje met een paar BB'ers man & vrouw.
En sluiten jullei dan wel af met een goodybag?
Met goodybag
Wie weet!
Die whey potten gaan altijd hard hier, binnekort weer nieuwe![]()