XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren besteld en vandaag binnen, zelfs het gevraagde extra wat ik bij de opmerking had gezet zit erbij! In 1 woord, geweldig!

Tipje van de sluier voor morgen:

Mix sachets
Bodybuilding vitamin pack
CLA
Super Pump

Ik heb het geprobeerd, knalde 5 a 6 druppels bij me kwark en nam dat zure smaakje helemaal weg :D ben er zeer tevreden over, zit er zelf ook nog aan te denken om die better stevia te halen iemand daar al ervaring mee?

waar heb je dat gekocht? B&f? Waar kan ik dat vinden onder welk merk/naam

Zouden er wat animozuren in de weekaanbieding kunnen worden gedaan? Zo nee, jammer. Zo ja, bedankt! ;D

edit: wat voor animozuren raden jullie aan b&f? muscle protect?

Wow nice weekaanbiedingen

Komen er samples van NR.1

waar heb je dat gekocht? B&f? Waar kan ik dat vinden onder welk merk/naam
Ohw paar weken geleden had het merk Now Foods deze, echter doordat het uitverkocht was is het niet op de site te vinden. Meende dat Leon laatst zei dat hij deze morgen weer verwacht..

Zouden er wat animozuren in de weekaanbieding kunnen worden gedaan? Zo nee, jammer. Zo ja, bedankt! ;D

edit: wat voor animozuren raden jullie aan b&f? muscle protect?

De Muscle Protect is wel de absolute topper onder de aminozuren. Vaste prik voor mij tijdens de training, minder spierverlies is elke training meer winst in spiermassa!! Daar kan eigenlijk echt niets meer tegenop.:) Voor mij een MUST:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 19:45 ----------

hé jaa wil ik ook wel eens weten :D + wanneer is jullie site online eigenlijk, nog 2 weekjes ofzo ? :rolleyes:

Er komen geen samples omdat we wederom hebben gekozen voor een wel heel scherpe marge (lees, zo scherp mogelijke verkoopprijs) We merken dat klanten dit enorm waarderen net als bij de Muscle Protect en de Hard!:) De site heeft weer eens wat vertragig maar komt er ook echt aan!:D

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 19:46 ----------

Had op de mesomorph gehoopt, aangezien deze bij XXL in de aanbieding is... Geen idee voor volgende week?

De Mesomorph is niet zo populair als bv Jack3D, Hard!, Noxipro ect.. maar ik zal eens kijken wat er kan:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 19:47 ----------

Ohw paar weken geleden had het merk Now Foods deze, echter doordat het uitverkocht was is het niet op de site te vinden. Meende dat Leon laatst zei dat hij deze morgen weer verwacht..

Ja, we hopen nog steeds morgen:)

De Mesomorph is niet zo populair als bv Jack3D, Hard!, Noxipro ect.. maar ik zal eens kijken wat er kan:cool:

Logisch ook, de prijs is bijna het dubbele :p
Maar misschien kan je hetzelfde doen als bij de andere pre-workouts :p

Jack3d bij jullie = 22.9€ (vroeger 29.9 en nog steeds zo bij vele shops).
Noxipro ook hetzelfde
Edit: No shotgun en no xplode 1 ook veel goedkoper. Goed bezig zou ik zo zeggen :p

Dus als jullie hem iets populairder kunnen maken, zal zo'n prijsdaling misschien ook lukken :D

Laatst bewerkt:
bij isolaat perfection staat in de beschrijving dat je ook de smaak "smaakloos" kan kiezen aleen bij de smaken kan ik hem nergens aanvinken?

De smaak is momenteel uitverkocht

Het is al een tijdje stil. Maar komt er bij de opening van het nieuwe pand wel een openingsfeestje met een paar BB'ers man & vrouw.

En sluiten jullei dan wel af met een goodybag?

Zo, vanavond m'n maandelijkse bestelling geplaatst.. Deze keer Hard! en Peptopro proberen. (de rest had ik nog en bestel ik over 2 weken :D).

Zo, vanavond m'n maandelijkse bestelling geplaatst.. Deze keer Hard! en Peptopro proberen. (de rest had ik nog en bestel ik over 2 weken :D).

Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 21:49 ----------

bij isolaat perfection staat in de beschrijving dat je ook de smaak "smaakloos" kan kiezen aleen bij de smaken kan ik hem nergens aanvinken?

Neutraal is inderdaad op. Deze komt er binnen enkele dagen weer aan!:)

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 21:50 ----------

Het is al een tijdje stil. Maar komt er bij de opening van het nieuwe pand wel een openingsfeestje met een paar BB'ers man & vrouw.

En sluiten jullei dan wel af met een goodybag?

Haha:D Met goodybag:D:D Wie weet!;)

Die whey potten gaan altijd hard hier, binnekort weer nieuwe :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven