Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn bestelling aangekregen.
Ik had als cadeau's een sample, shakebeker pro & straps.
Maar ik denk dat er iets is misgelopen, want ik had ook gewoon een shakebeker besteld & die heb ik niet meegekregen..

Hebben jullie een aanrader voor een vitamine supp? Een pil per dag voor alle vitamines?

Ik zoek dus iets waar alleen vitamines in zitten, dus geen added whey of creatine ofzo, hebben jullie dat? Ik denk namelijk niet dat ik met mijn dieet nu al mijn vitamines binnenkrijg.

Alvast bedankt!

Wat is de nieuwe weekaanbieding? :D

Ik heb een paar vraagjes over Dexaprine.
Ik ben nu sinds Maandag ermee bezig en er vallen mij een paar dingen op waarvan ik niet weet of dat nou de bedoeling is.

Als ik dexaprine inneem (direct als ik wakker wordt), dan heb ik vervolgens in me hoofd geen honger maar me maag voelt alsof het een dag niet gegeten heeft. Het spoort me dus eigenlijk aan om meer/vaker te eten.

Ik had vandaag dat ik wat meer aan het zweten was, dit kan toeval zijn door een redelijk zware training en dat het redelijk warm was op me werk.

Mijn grootste vraag is dus eigenlijk: Is het mogelijk dat Dexaprine pas echt begint te werken als je het een paar dagen neemt en je lichaam beter weet wat het ermee moet doen? Ik blijf het iniedergeval nemen en zal vast nog weleens van me laten horen erover :)

Ja hierbij nog een vraag over Dexaprine:
Hebben jullie de prijs verhoogt? kan me nog herinneren dat deze een paar dagen geleden nog 24,90 was, nu keek ik is hij opeens 29,90? Hoe komt het dat de prijs met 20% omhoog is gegaan?

Hebben jullie de prijs verhoogt? kan me nog herinneren dat deze een paar dagen geleden nog 24,90 was, nu keek ik is hij opeens 29,90? Hoe komt het dat de prijs met 20% omhoog is gegaan?

Dexa was laatst in de aanbieding, toen kocht ik hem :)

Dexa was laatst in de aanbieding, toen kocht ik hem :)

Ja, maar die 24,90 was geen aanbieding prijs, want een paar weken geleden was die 19,90 en dat lijkt me dan eerder de aanbieding prijs.

Daarnaast zie ik ook dat Noxipro duurder is geworden. Nu 23,90 ipv 22,90.

En total muscle solution goedkoper, van 26,90 naar 24,90!

Net mijn bestelling aangekregen.
Ik had als cadeau's een sample, shakebeker pro & straps.
Maar ik denk dat er iets is misgelopen, want ik had ook gewoon een shakebeker besteld & die heb ik niet meegekregen..

Wat is je ref nummer? Regel ik direct. :)

Hebben jullie een aanrader voor een vitamine supp? Een pil per dag voor alle vitamines?

Ik zoek dus iets waar alleen vitamines in zitten, dus geen added whey of creatine ofzo, hebben jullie dat? Ik denk namelijk niet dat ik met mijn dieet nu al mijn vitamines binnenkrijg.

Alvast bedankt!

Daily vits van Now Foods:

http://bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/daily-vits

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=6550328#post6550328

Supplement ban in EU, wat weten jullie hierover? Als dat er idd aankomt... :(

Tja, erg vervelend. We zullen het moeten afwachten, maar ik maak mij niet al teveel zorgen. :)

Ik heb een paar vraagjes over Dexaprine.
Ik ben nu sinds Maandag ermee bezig en er vallen mij een paar dingen op waarvan ik niet weet of dat nou de bedoeling is.

Als ik dexaprine inneem (direct als ik wakker wordt), dan heb ik vervolgens in me hoofd geen honger maar me maag voelt alsof het een dag niet gegeten heeft. Het spoort me dus eigenlijk aan om meer/vaker te eten.

Ik had vandaag dat ik wat meer aan het zweten was, dit kan toeval zijn door een redelijk zware training en dat het redelijk warm was op me werk.

Mijn grootste vraag is dus eigenlijk: Is het mogelijk dat Dexaprine pas echt begint te werken als je het een paar dagen neemt en je lichaam beter weet wat het ermee moet doen? Ik blijf het iniedergeval nemen en zal vast nog weleens van me laten horen erover :)

Alle supplementen halen een maximaal effect na het gebruik van een paar keren. Geeft je ook wat beter vergelijk effect. Geef het dus even de tijd, maar zorg dat de andere factoren (rust, eten en trainen) wel constant blijven. :)

Prijs is nu weer normaal. Voorheen hadden we aanbiedingen. :)

En total muscle solution goedkoper, van 26,90 naar 24,90!

Kortingen zijn we altijd goed in. :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 08:48 ----------

** Weekaanbiedingen **

SuperPump Max, Gaspari Nutrition, nu 32,90!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Perfection Mix Sachtes, nu 14,90!

Bodybuilding Vitamin Pack, nu 14,90!

CLA, nu 12,00!

goede aanbieding die vitamin pack wilde ik al kopen :)

citrupure en beta alanine besteld
volgende week maar weer eens supplementeren :)

:thumbs: Bedankt voor je bestelling. :)

-Leon

Whey Perfection + Creapure Duo wil ik gaan halen.
Iemand hier ervaring mee? En moet ik een oplaadfase gebruiken? Of zal ik voor een bekende merk creatine gaan?

gisteren nog net op tijd t vrouwtje kunnen waarschuwen dat de sachets van de dieet-eiwit in de weekaanbieding waren, rest gelijk maar mee besteld :D

:D

Whey Perfection + Creapure Duo wil ik gaan halen.
Iemand hier ervaring mee? En moet ik een oplaadfase gebruiken? Of zal ik voor een bekende merk creatine gaan?

Creapure=Creapure. Je zal alleen meer betalen voor de naam. :)

-Leon

Nice Noxipro watermelon is binnen zie ik
begin volgende week komt craze had ik vernomen?
Wat zal de prijsindicatie worden daarvan? ik verwacht toch zo'n +- 35 euro???

Nice Noxipro watermelon is binnen zie ik
begin volgende week komt craze had ik vernomen?
Wat zal de prijsindicatie worden daarvan? ik verwacht toch zo'n +- 35 euro???

Geen idee nog, Ilco zal dat hier posten zodra het bekend is. :)

Ik verwacht het inderdaad maandag. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven