xeoMe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je, voor de bestelling!Craze is besteld, eindelijk. Dat wordt morgen knallen! Bedankt BodyenFitshop, hebben jullie me gelijk weer 40,- armer gemaakt
Kan er trouwens voor de Shakebeker misschien wat samples? Heb namelijk al 5 bekers staan
359025
Onvoorstelbaar
Is Nr. 1 beter om te gebruiken dan total magnificent als post workout?
Welke raden jullie aan?![]()

Ik zie persoonlijk Nr. 1 niet als post-WO. Het effect van de agmatine wil je juist in de training hebben. De mix van ingredienten in Nr. 1 is bijzonder interessant, dus op basis daarvan zou ik hem je al aanraden, maar als je nu Magnificent als post WO hebt zou ik dat zo houden. Just my 2 eurocents![]()

Net nr 1 bestel met lean gain bestelling 359149 maak er wat moois van

Voila, bestellingske is binnen.. (359236) Nr 1 en noxipro.. Ben eens benieuwd!
Je mag er altijd iets leuk van maken![]()
B&F
Wat is het verschil tussen de BCAA's in Whey Perfection en BCAA's van
Ultra Micronized BCAA poeder?
Ik weet dat die 3 BCAA's ook in whey zitten maar ik bedoel er meer mee van ik las bij Ultra Micronized BCAA poeder dat whey perfection 45 min nadat je whey enemt pas de BCAA wordt opgenomen klopt dat? zoja waarom hoe zit dat eigenlijk?
alvast bedankt![]()
Je kunt BCAA vlak voor/tijdens/direct na de training nemen. De Whey dan 15 minuten later
Muscle Protect is trouwens ook een echte aanrader tijdens de training.
Ja, de inkoop is helaas niet echt scherpDank je, voor de bestelling!
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:10 ----------
Dank je, voor de bestelling!! Craze is nu direct al weer uitverkocht.Onvoorstelbaar
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:11 ----------
Nr 1 is de betere vervanger van Total Muscle Solution. Perfect in combinatie met Magnificent. (Nr 1 voor de training en Magnificent erna
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:12 ----------
Dank je!
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:13 ----------
Super! Gaan we weer direct regelen. Dank je!
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:14 ----------
Dank je, voor de bestelling. Nr 1 gaat knallen!!!
DE ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
stevia drups bestellen. Ik twijfel alleen nog steeds heel erg over de smaak. Hazelnoot of chocolade?

Heb zojuist weer een bestelling geplaatst
Ref 359292
Poging 3 om zo'n shaker te bemachtigen![]()

Beker al ontvangen die bij vorige bestelling ontbrak.
Wat een service![]()

Voor de training preworkout, na de training Dextrose met Nr.1.
Goed zo B&F?
Je kunt ook een keer proberen om voor de training de Nr 1 te mixen met je pre-workout en dan na de training dextrose en daarna Whey. Dat gaaaaaaaaat onvoorstelbaar
Maar op zich is het zoals je het doen helemaal goed.Dank je, voor het compliment
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:20 ----------
Ja, primaJe kunt ook een keer proberen om voor de training de Nr 1 te mixen met je pre-workout en dan na de training dextrose en daarna Whey. Dat gaaaaaaaaat onvoorstelbaar
Maar op zich is het zoals je het doen helemaal goed.
! Thanks en potje nr.1 is bij deze besteld!