XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ zuipschuit: Bedankt voor het antwoord, maar dit had ik ookal gelezen. Maar vermits er niets gezegd word van de combinatie met beide, vroeg ik me af wanneer je de nr1 er dan best bijneemt..

Vermits ik voor de training hard neem, en direct erna magnificent.. misschien best tussen hard! en de training?

Grtz

Ja of samen met Hard! Wel een beetje dubbelop, maar dat moet je zelf weten :P Je vult dan de ontbrekende ingredienten in Hard! aan met de ingredienten uit Nr1. De koolhydraten, moderene ingredienten, peptopro enzo vind ik zelf belangrijk om deze ook extra te nemen voor de training. Ik gebruik nu zelf TMS met NoxiPro. In de toekomst maar eens samen doen met Nr1 :)

Owkeej, thanks voor de tips ;) enjah is misschien wel een goed idee, want de hard wilt niet echt goed werken op mij precies :D gebruikt ondertussen 2-3 scheppen en buiten een lichte pomp merk ik er weinig tot niks van :s spijtig wel, zeker na het lezen van al de goede reactie's.. :( hopen dat hem wa beter inkickt samen met de nr 1 :) Alvast bedankt! Grtz

Owkeej, thanks voor de tips ;) enjah is misschien wel een goed idee, want de hard wilt niet echt goed werken op mij precies :D gebruikt ondertussen 2-3 scheppen en buiten een lichte pomp merk ik er weinig tot niks van :s spijtig wel, zeker na het lezen van al de goede reactie's.. :( hopen dat hem wa beter inkickt samen met de nr 1 :) Alvast bedankt! Grtz
2 schepjes = 1 servering, 3 schepjes is anderehalve servering. Dusja.. je kan gerust 4-5 schepjes nemen hoor :)

Als je echt een energieboost wil voelen dan moet je noxi pro is nemen;)

Hard! Samen met Nr 1 is zowiezo super combinatie, heb je het beste van alles..
En het is algemeen gekend bij een pre workout dat de reactie daarop voor iedere persoon verschilt, maar met Hard! en Nr 1 samen kun je niets anders dan knallen in de gym, en de smakenv an Nr 1 zien me er ook super uit :bow2:

Als je echt een energieboost wil voelen dan moet je noxi pro is nemen;)

Ja heb ik wel eens geprobeerd, maar toen hebk ook heel de nacht wakker gelegen :D

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:36 ----------

En het is algemeen gekend bij een pre workout dat de reactie daarop voor iedere persoon verschilt, maar met Hard! en Nr 1 samen kun je niets anders dan knallen in de gym, en de smakenv an Nr 1 zien me er ook super uit :bow2:

Owkeej thanks! enjah da gaan we dan zeker is testen eh :D

Ik zou graag NR1 bestellen ,wat is de veiligste smaak , de meest neutrale ?

2 schepjes = 1 servering, 3 schepjes is anderehalve servering. Dusja.. je kan gerust 4-5 schepjes nemen hoor :)

ah owkeej :D omdat op het potje staat, hoeveelheid 1 schepje, niet overschrijden blabla, dacht owkeej schepje meer of minder, ma zullen ma ni overdrijven :p haha :D maar goed dat ik het weet, morgen is 4 schepjes proberen.. ;)

Ik zou graag NR1 bestellen ,wat is de veiligste smaak , de meest neutrale ?

Ik denk dat bubblegum meer snoep achtig zal smaken, fresh water melon en fruit punch zal meer verfrissende smaak zijn

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:40 ----------

Owkeej thanks! enjah da gaan we dan zeker is testen eh :D

Geen dank!

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:41 ----------

ah owkeej :D omdat op het potje staat, hoeveelheid 1 schepje, niet overschrijden blabla, dacht owkeej schepje meer of minder, ma zullen ma ni overdrijven :p haha :D maar goed dat ik het weet, morgen is 4 schepjes proberen.. ;)

Klopt wat zuipschuit zegt dus je kan gerust een schepje meer proberen of uiteindelijk 2, tolerantie grens is voor iedere persoon verschillend

Komt craze nog binnen vandaag dan zou ik die direct willen bestellen voor 22:00 als ik optijd bent zodat ik er morgen direct mee kan trainen.

Beste Leon/Ilco,

Komt er binnenkort weer eens iets van BSN in de aanbieding (Syntha/True Mass)? Is alweer een tijdje geleden en lijkt me voor de afwisseling wel weer eens leuk om een paar potjes van te bestellen. :)

Vandaag maar eens 5 scoops Hard! genomen en een PR bench gezet. Van 2/3 merkte ik echt niks, jammer dat ik vaak weinig van energy boosters merk maar ben wel blij dat ik nu eindelijk de juiste dosering weet.

5/6 scoops en dan lekker knallen!

Vandaag maar eens 5 scoops Hard! genomen en een PR bench gezet. Van 2/3 merkte ik echt niks, jammer dat ik vaak weinig van energy boosters merk maar ben wel blij dat ik nu eindelijk de juiste dosering weet.

5/6 scoops en dan lekker knallen!

Idem hier, merk er ook dikwijls weinig tot niks van :s noxi pro ook, wel wa tintelingen, ma ni echt veel op de fitness gemerkt en dan ne hele nacht wakker gelegen :D mja morgen ook is 4/5 scoops hard proberen ;)

Al iets vernomen van Craze van DS?
Wilde hem vandaag nog bestellen als 't kan, moet ie natuurlijk wel binnen zijn :D

Komt vandaag weer eraan:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 14:07 ----------

@ zuipschuit: Bedankt voor het antwoord, maar dit had ik ookal gelezen. Maar vermits er niets gezegd word van de combinatie met beide, vroeg ik me af wanneer je de nr1 er dan best bijneemt..

Vermits ik voor de training hard neem, en direct erna magnificent.. misschien best tussen hard! en de training?

Grtz

Samen met de Hard! is gaat perfect!:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 14:10 ----------

Dank je!! De smaken van Nr 1 zijn inderdaad ook erg lekker:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DE ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Nr 1 is samengesteld uit de sterkste, high tech ingredienten. Het werkt direct; keiharde massieve spiermassa, extreme krachttoenames en ongekende prestaties! Nr 1 is absoluut een klasse apart. Ervaar Nr 1, het gaat qua resultaat 100% zeker je voorstelingsvermogen te boven!

Hard hoor Ilco, wist niet eens dat je zo creatief was. :P Vette poster op facebook :)

Komt vandaag weer eraan:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 14:07 ----------

Samen met de Hard! is gaat perfect!:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 14:10 ----------

Dank je!! De smaken van Nr 1 zijn inderdaad ook erg lekker:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DE ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Nr 1 is samengesteld uit de sterkste, high tech ingredienten. Het werkt direct; keiharde massieve spiermassa, extreme krachttoenames en ongekende prestaties! Nr 1 is absoluut een klasse apart. Ervaar Nr 1, het gaat qua resultaat 100% zeker je voorstelingsvermogen te boven!

en welke hoeveelheden raad je dan aan? of de hard gewoon innemen zoals ervoor zonder de nr 1?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven