AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag me af hoe anders nutella smaakt dan choco ;p

Heel anders, vind ik persoonlijk.:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:19 ----------

ik zou nie kunnen kiezen denk ik, achja nog 4 weken tot ze uitkomen dus hopelijk genoeg bedenktijd :D

Daarom, komt goed!:D We gaan wel kijken of we iets met sampling kunnen doen of heel voordelig een sample pack van de nieuwe smaken kunnen maken:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 18:19 ----------

Dat probleem met een keuze maken heb ik nu dus ook.
Zit bijna aan het einde van mijn variety pack van whey perfection dus zal binnenkort een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
Ik zit er serieus aan te denken om gewoon weer de variety pack te bestellen omdat ik niet kan kiezen en niet lang vast wil zitten aan 1 smaak.

Kan ook:D De sample packs zijn en blijven heel voordelig!:)

YBF Poster

poster YBF 2012.jpg

Hoop dat Lean Gain binnenkort eens in de aanbieding gaat!

Nitro FX is een goed product.:) Muscle Protect is denk ik een betere koop. Iets meer ingredienten en ook prijs-kwaliteit beter.:)

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 12:33 ----------

B&F

ik vergeleek Ultra-Micronized BCAA poeder met Muscle Protect en ik zie idd dat Muscle protect wat completer is maar ik zie ook dat de 3 belangrijkste BCAA's ook in Ultra-Micronized BCAA poeder zitten.

Wat is eigenlijk HICA en HMB wat in Muscle protect zit? (ik las ergens iets met dat HMB de eiwithese ofzo verminderde of zoiets dergelijke..)

HMB:
1. http://www.ergogenics.org/supplement123.html
2. http://www.ergogenics.org/hmb3.html

White Chocolate en Nutella :D
Heb eigenlijk nog twee volle potten staan, maarja kan het niet laten om die dan ook maar te gaan proberen.

hey B&F, hoe staat het met de Animal kleding ?

Kan het kloppen dat de ultra omega van NOW niet is binnengekomen?

Vorige week de verkeerde VP-meter binnen gekregen, gemaild en nieuwe werd toegestuurd. Kreeg ik weer de verkeerde binnen, beetje jammer vind ik, omdat ik daarvoor vanmiddag weer naar het postkantoor kan om terug te sturen. Ref. nr. was 355064.

Verder altijd dik tevreden :)

Hoop dat Lean Gain binnenkort eens in de aanbieding gaat!

Is heel lastig ivm met de marge helaas momenteel maar wel nemen het mee!:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 09:30 ----------

HMB:
1. http://www.ergogenics.org/supplement123.html
2. http://www.ergogenics.org/hmb3.html

White Chocolate en Nutella :D
Heb eigenlijk nog twee volle potten staan, maarja kan het niet laten om die dan ook maar te gaan proberen.

No worries, hmb is een afgeleide van leucine. Dus dat gaat zeker niet negatief uitwerken:D (het is in Muscle Protect overigens een bij-ingredient.)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 09:31 ----------

hey B&F, hoe staat het met de Animal kleding ?

Slecht:cool: Nog steeds niks van binnen. Misschien dat we het in de US moeten bestellen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 09:33 ----------

Kan het kloppen dat de ultra omega van NOW niet is binnengekomen?

Ja, helaas wel. We hadden gehoopt op donderdag/vrijdag en hopen nu op vandaag.:cool: (Heeft te maken met douane:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 09:34 ----------

Vorige week de verkeerde VP-meter binnen gekregen, gemaild en nieuwe werd toegestuurd. Kreeg ik weer de verkeerde binnen, beetje jammer vind ik, omdat ik daarvoor vanmiddag weer naar het postkantoor kan om terug te sturen. Ref. nr. was 355064.

Verder altijd dik tevreden :)

Dat is zeker jammer!! Excuses!:cool: Mijn collega gaat het nu ook direct uitzoeken.

@bodyenfit:

Net een nieuwe bestelling geplaatst (ref 358689).
't Zou super zijn om nog eens een surprise te ontvangen in de vorm van wat extra samples!

Thanks!

@bodyenfit:

Net een nieuwe bestelling geplaatst (ref 358689).
't Zou super zijn om nog eens een surprise te ontvangen in de vorm van wat extra samples!

Thanks!

Dank je, voor de bestelling!:) Gaan we direct netjes voor je regelen.

Vraagje over de Nr 1:

Nr 1 in combinatie met een pre-workout: ...
Nr 1 in combinatie met een post-workout: ...

Wat als je een pre en een post workout gebruikt? :D

Voor 22.00 besteld, volgende dag thuis???
ik heb gister middag iets bestelt, en ik heb gezien dat het pas morgen komt.
Dus niet de volgende dag, komt het doordat ik op zondag heb besteld????

Vraagje over de Nr 1:

Nr 1 in combinatie met een pre-workout: ...
Nr 1 in combinatie met een post-workout: ...

Wat als je een pre en een post workout gebruikt? :D
Rechtstreeks vanaf hun site:
bodyenfitshop NR1 zei:
nr 1 in combinatie met andere producten:
bodyenfitshop NR1 zei:
Nr 1 in combinatie met een pre-workout:
Neem je ook een Pre-Workout dan neem je voor de training de Pre-Workout en Nr 1 direct na de training
(15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr 1 (op rustdagen mag je Nr1 ’s ochtends of ’s avonds nemen). Nr 1 in combinatie met een post-workout:
Neem je een Post-Workout als Magnificent dan neem je Nr1 voor de training en de Post-Workout na de training. (15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr1 (op rustdagen mag je Nr 1 ’s ochtends of ’s avonds nemen)
Je kunt dus heel flexibel combineren met Nr 1! Het past altijd in je schema. Nr 1 geeft je spiergroei een onvoorstelbare impuls, het pompt je spieren in 1 keer helemaal vol met groeibevorderende stoffen!

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 11:08 ----------

Voor 22.00 besteld, volgende dag thuis???
ik heb gister middag iets bestelt, en ik heb gezien dat het pas morgen komt.
Dus niet de volgende dag, komt het doordat ik op zondag heb besteld????
http://bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties

oowja ik zie al :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven