Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Craze nu al uitverkocht? Wil net bestellen :( Enig idee wanneer de volgende voorraad binnen komt? Als dat te lang gaat duren plaats ik alvast de rest van m'n bestelling..

Tja:rolleyes: We hadden veel minder binnen als besteld door ons:cool: Daarnaast is/was het vandaag nogal hectisch druk om het voorzichtig uit te drukken door de introductie van Nr 1. Uitverkocht in 3-4 uur zo ongeveer.
Het lijkt of heel Nederland de Nr 1 vandaag wil bestellen:D (en Belgie natuurlijk:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:28 ----------

Gaan we doen :cool:! Thanks en potje nr.1 is bij deze besteld!

Super, dank je voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 19:29 ----------

jullie hebben de dymatize repen verlaagt zie ik, love it ! :D

Mooi prijsje:D Elite Whey Bars

Tja:rolleyes: We hadden veel minder binnen als besteld door ons:cool: Daarnaast is/was het vandaag nogal hectisch druk om het voorzichtig uit te drukken door de introductie van Nr 1. Uitverkocht in 3-4 uur zo ongeveer.
Het lijkt of heel Nederland de Nr 1 vandaag wil bestellen:D (en Belgie natuurlijk:)

Aha oke, kan me voorstellen dat het hectisch was/is, geen probleem :thumb: Ik zag vanmiddag, toen ik tussendoor even thuis was, dat Craze nog bij 'Verwacht' stond, dus dacht die moet nog binnen komen. En toen ik klaar was met werken en weer op de site keek stond er al uitverkocht helaas.. Had hem eigenlijk ook gewoon moeten pre-orderen :)

Maar nogmaals geen probleem, heb nog een halve pot Assault staan en een beetje Hard!. Ik stel zo wel ff m'n bestelling samen en voeg alvast Craze toe aan m'n winkelwagen, en dan wacht ik wel tot jullie hem kunnen nazenden! :thumb:

Ja, helaas wel. We hadden gehoopt op donderdag/vrijdag en hopen nu op vandaag.:cool: (Heeft te maken met douane:rolleyes:

helemaal prima! net de order geplaatst! (alleen jammer dat de argmatine nu niet meer in de aanbieding is :o)

Aha oke, kan me voorstellen dat het hectisch was/is, geen probleem :thumb: Ik zag vanmiddag, toen ik tussendoor even thuis was, dat Craze nog bij 'Verwacht' stond, dus dacht die moet nog binnen komen. En toen ik klaar was met werken en weer op de site keek stond er al uitverkocht helaas.. Had hem eigenlijk ook gewoon moeten pre-orderen :)

Maar nogmaals geen probleem, heb nog een halve pot Assault staan en een beetje Hard!. Ik stel zo wel ff m'n bestelling samen en voeg alvast Craze toe aan m'n winkelwagen, en dan wacht ik wel tot jullie hem kunnen nazenden! :thumb:

Gaat helaas wel 3 weken duren. Soms zit het even tegen. Maar goed:cool: Ik zorg dat we volgende keer genoeg hebben:D

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 20:20 ----------

helemaal prima! net de order geplaatst! (alleen jammer dat de argmatine nu niet meer in de aanbieding is :o)

Dank je! We hebben nog een aantal leuke aanbiedingen/acties in petto aankomende weken (weekaanbiedingen:)

Het succes van de Nr1 is super om mee te maken vandaag. Ik belde net naar de zaak ze zitten aardig in de stress om alle bestellingen klaar te krijgen:D

@ Body en Fitshop ik keek uit interesse voor nr 1. op de ingrediënten lijst, het lijkt of de meeste ingrediënten zijn ondergedoseerd. Waarom is er gekozen voor deze hoeveelheden? er zit bijvoorbeeld weinig peptopro en bcaa in, het zelfde geld voor creatine, beta alanine en COP om maar een aantal dingen te noemen. hoe zit dat eigenlijk?

@ Body en Fitshop ik keek uit interesse voor nr 1. op de ingrediënten lijst, het lijkt of de meeste ingrediënten zijn ondergedoseerd. Waarom is er gekozen voor deze hoeveelheden? er zit bijvoorbeeld weinig peptopro en bcaa in, het zelfde geld voor creatine, beta alanine en COP om maar een aantal dingen te noemen. hoe zit dat eigenlijk?

De creatine is 3 gram dat lijkt mij echt genoeg:) De Pump blend is 2000mg opgebouwd uit top-ingredienten dat lijkt mij ook top. De Protect blend is 2000mg dat lijkt mij ook leuk erbij. :cool: Beta-Alanine is 1000mg dat is ook prima. De COP is 300 dat mag tot 2000 per dag maar die krijgen we er zo los bij (heel voordelig trouwens:) Daarnaast geven wij bijna als enige merk precies aan hoe alles eruit ziet. Alle andere merken geven alles in blend weer zodat je nooit weet hoeveel er van iets in is gegaan. Geloof mij maar als ik zeg dat dit echt het meest volledige product is momenteel, zelfs internationaal onverslaanbaar. Tuurlijk kun je dingen afzonferlijk hoger doseren maar als je meeneemt dat we de Nr 1 aanbieden voor 29,90:cool: Deze blend krijg je echter letterlijk nergens voor deze prijs. Ik durf rustig te zeggen dat als je dit van BSN of Optimum wilt kopen om maar wat te noemen dat je dan niet deze samenstelling haalt en dan rustig 69,90 mag afrekenen. We hebben met dit product alles uit de kast gehaald om echt de top neer te zetten.

Laatst bewerkt:
Hey B&F,

Ik wil binnenkort weer eens creatine gebruiken en zou graag een variant bestellen waarbij er geen sprake is van vochtretentie. Ik twijfel nu tussen Kre-Alkalyn (http://www.bodyenfitshop.nl/kre-alkalyn/body-fit-sportsnutrition/kre-alkalyn-u-s-patent-6399661) en de CEE (http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...sportsnutrition/creatine-ethyl-ester-100-pure)

Welke van bovenstaande producten zou de beste keuze zijn? En zijn er ook nog varianten die ik over het hoofd zie?
Er zijn namelijk ook genoeg andere varianten (Magic creatine, ultimate creatine, etc.)

Alvast bedankt :)

Zojuist een bestelling geplaatst, Vitamine D3 en Omega 3-6-9.
Was voor €29.40, heb als opmerking geplaatst dat ik graag een shakeballetje krijg of zelfs nog beter, een shaker pro! ;D
Je ziet hem wel komen, lees de opmerking maar!
325726 ref nummer

De creatine is 3 gram dat lijkt mij echt genoeg:) De Pump blend is 2000mg opgebouwd uit top-ingredienten dat lijkt mij ook top. De Protect blend is 2000mg dat lijkt mij ook leuk erbij. :cool: Beta-Alanine is 1000mg dat is ook prima. De COP is 300 dat mag tot 2000 per dag maar die krijgen we er zo los bij (heel voordelig trouwens:) Daarnaast geven wij bijna als enige merk precies aan hoe alles eruit ziet. Alle andere merken geven alles in blend weer zodat je nooit weet hoeveel er van iets in is gegaan. Geloof mij maar als ik zeg dat dit echt het meest volledige product is momenteel, zelf internationaal onverslaanbaar. Als je dat meeneemt dat we de Nr 1 aanbieden voor 29,90:cool: Ik durf rustig te zeggen dat als je dit van BSN of Optimum wilt kopen om maar wat te noemen dat je dan niet deze samenstelling haalt en dan rustig 69,90 mag afrekenen. We hebben met dit product alles uit de kast gehaald om echt de top neer te zetten.

als jullie het zeggen, ik zal is proberen dan. heb vertrouwen in jullie producten dus ben benieuwd.

Hey B&F,

Ik wil binnenkort weer eens creatine gebruiken en zou graag een variant bestellen waarbij er geen sprake is van vochtretentie. Ik twijfel nu tussen Kre-Alkalyn (http://www.bodyenfitshop.nl/kre-alkalyn/body-fit-sportsnutrition/kre-alkalyn-u-s-patent-6399661) en de CEE (http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...sportsnutrition/creatine-ethyl-ester-100-pure)

Welke van bovenstaande producten zou de beste keuze zijn? En zijn er ook nog varianten die ik over het hoofd zie?
Er zijn namelijk ook genoeg andere varianten (Magic creatine, ultimate creatine, etc.)

Alvast bedankt :)

Dan zou ik voor de Ultimate Creatine gaan:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 20:32 ----------

als jullie het zeggen, ik zal is proberen dan. heb vertrouwen in jullie producten dus ben benieuwd.

100%, dank je voor je vertrouwen en de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 20:33 ----------

Zojuist een bestelling geplaatst, Vitamine D3 en Omega 3-6-9.
Was voor €29.40, heb als opmerking geplaatst dat ik graag een shakeballetje krijg of zelfs nog beter, een shaker pro! ;D
Je ziet hem wel komen, lees de opmerking maar!
325726 ref nummer

Ben nu zelf niet op de zaak maar als het bij " opmerkingen" staat komt het goed! Dank je, voor de bestelling!!:)

Wat dachten jullie van eigen pre workout en post workout zonder crea ;D

Daarnaast geven wij bijna als enige merk precies aan hoe alles eruit ziet. Alle andere merken geven alles in blend weer zodat je nooit weet hoeveel er van iets in is gegaan.

Echt chill dat jullie precies aangeven hoeveel er van elk ding inzit. Heb van pwo's van andere merken wel s geprobeerd te vinden hoeveel er van elk dingetje inzit voor eventuele aanvullingen, maar zelfs op google kom ik niet verder dan de alleen de blend weergave. :(

s'Ochtends neem ik TSM en rond 09:45 neem ik een PWO (SSN No Crea Pump) en tijdens de training Muscle Protect + SSN No Crea Pump. Na mijn training neem ik Magnificent met Whey isolaat. Nu lees ik vaak dat je eerst magnificent neemt en dan 15 a 20min later Whey.

Wat ik doe is dat dan zo verkeerd of kan ik het beter scheiden van elkaar.
Hoor graag van je Leon.

Ik wil Nr 1 ook wel proberen maar heb nog zat staan, dus wacht ik daar even mee.

Laatst bewerkt:
Ik had bij mijn bestelling de gratis beker van 2.50 aangeklikt en toen kreeg ik dat onding met die bal erin thuis gestuurd :\

Als jullie hem terug willen kom je hem maar halen :p.

Wat dachten jullie van eigen pre workout en post workout zonder crea ;D

Ben ik het wel mee eens. Zit al een tijdje te worstelen met een dergelijk product. Een leuke blend zonder stimulanten of creatine zou nog wel in het assortiment kunnen passen:):D

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 21:02 ----------

Echt chill dat jullie precies aangeven hoeveel er van elk ding inzit. Heb van pwo's van andere merken wel s geprobeerd te vinden hoeveel er van elk dingetje inzit voor eventuele aanvullingen, maar zelfs op google kom ik niet verder dan de alleen de blend weergave. :(

Klopt, misschien wordt het binnenkort wel verplicht om alles zo weer te geven zoals wij het doen. Van mij mag het, sterker nog ik kan niet
wachten!:)

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 21:02 ----------

Doen we!

Er was iets fout geleverd bij mijn bestelling en ik had het zelf ook pas een paar dagen later gezien. Even over PM gemeld en nog voor dat ik klaar was met het lezen hier was het probleem al opgelost.
Nieuwe levering kwam de dag nadien binnen en heb de foutieve levering gewoon mogen houden.
Awel mijn voeten .... wat een service! Hier kan nog menig webshop iets van leren :rolleyes:

Thx!

s'Ochtends neem ik TSM en rond 09:45 neem ik een PWO (SSN No Crea Pump) en tijdens de training Muscle Protect + SSN No Crea Pump. Na mijn training neem ik Magnificent met Whey isolaat. Nu lees ik vaak dat je eerst magnificent neemt en dan 15 a 20min later Whey.

Wat ik doe is dat dan zo verkeerd of kan ik het beter scheiden van elkaar.
Hoor graag van je Leon.

Ik wil Nr 1 ook wel proberen maar heb nog zat staan, dus wacht ik daar even mee.

Los houden. De Magnificent neemt bijna direct op. Dat is meteen voordeel. Daarna de Whey, zo heb je het beste resultaat!:)

Nr 1 is onze nieuwe topper, die hebben we altijd op voorraad!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven