XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol dat zou super zijn! Die bars zou iedereen eens moeten proberen...die smaak is gewoon subliem, zijn ook helemaal niet taai maar lekker zacht ook!
Ideaal als tussendoortje. Mss neem ik me er dan zo'n polo terug bij, want man wat zitten die goed :p

Regel ik voor je!:)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 09:33 ----------

Denk gewoon normaal 24.. best even dat b&f er zelf op antwoord idd ;)

Ja 24 sachets:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Protein Perfection Mix 24 Sachets weekaanbieding voor 17,90!!!

Ik geeft dit even direct door aan mijn collega. Hij gaat het uitzoeken en komt er ze snel als mogelijk op terug! Regel ik meteen!:)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 08:28 ----------

Vlak na het stellen van mijn vraag al meteen een mail in mijn inbox.
"Je bestelling is vandaag verzonden, helaas zit er altijd een paar dagen vertraging tussen de banken.".

Echt topservice, chapeau :)!

Nou ik moet er toch maar even aan geloven een review te posten. Ik heb nu al een paar keer wat besteld bij de B en F shop en verbaas me elke keer weer over de snelheid waarmee bestellingen worden behandeld. 10 Minuten na de bestelling en betaling met IDeal kreeg ik al een email met; "Uw bestelling is verzonden", en het word dan ook meestal de dag daarna afgeleverd (ligt aan PostNL)

Verder is het assortiment ook vrij groot en de prijzen zijn ook erg goed te doen. Wat ook altijd leuk is, is dat als je voor meer dan een bepaalde prijs besteld je er altijd 1 of 2 "cadeaus" bij krijgt (een sample + goodie) We zijn tenslotte Hollanders dus gratis is altijd goed!

ik heb nu ook al een paar keer de isolaat perfection besteld van het huismerk en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. de smaak was in het begin wel even wennen maar als je er een maal aan gewent bent is het zeker goed te doen. wel moet ik zeggen dat de smaak niet altijd even consequent is. Ik heb het nu 4 keer de "banana sensation" variant gehad en kwam tot de conclusie dat de smaak telkens een heel klein beetje anders was. Het is geen extreem verschil maar voor mij toch wel merkbaar.

Als we het dan toch over smaak hebben, heb ik nu ook een paar keer de Muscle protect besteld in de smaak fresh watermelon en moet ik zeggen dat dit echt een Heerlijk supplement is vooral tijdens de training is het echt een frisse ervaring.

zo dat was mijn ervaring! B en F shop blijf zo door gaan!

B&F,

Nr.1 moet je die ook kuren? Zoals een creatine kuur 6 weken wel en dan 2 weken stoppen?

Allereerst grats voor elke keer een fijne snelle levering en goed contact.

Helaas is er wat mis gegaan bij mijn pakketje. Vorige week 21 feb is een nalevering gestuurd maar deze werd telkens in track and trace op een dag later gezet als aankomstdatum. Tot mijn schrik zag ik dat er nu helemaal geen info meer aanwezig is over de leverdatum. Kunnen jullie navragen waar de post het pakketje heeft gelaten?
Mijn referentienummer is: 352659

Na geschrokken te zijn op wat er op de label stond van orange triad ben ik toch het eea gaan uitzoeken.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/controlled-labs/orange-triad
Ik was best tevreden overde samenstelling. Er zitten hoogwaardige vitamine en mineralen in zoals voor de b12 methylcobalamine ipv de vaak goedkope en cyanocobalamine.
Op de label stond een waarschuwing dat er stoffen in zitten die geboortedefecten, onvruchtbaarheid en kanker kunnen veroorzaken.
Ik kon me niet bedenken wat er nu mis mee zou kunnen zijn totdat ik zag dat er yellow #6 en yellow #10 in zit. Heel jammer maar dit zijn stoffen die in verband worden gebracht met inderdaad kanker en dergelijke.
yellow #6 wordt gemaakt uit 1-phenylazo-2-naphthol. Deze stof is ook bekend onder Sudan I en behoort tot de categorie 3 carcinogene stoffen en is daarom en de meeste landen verboden. De stof zal dan ook na gesynthetiseerd te zijn in yellow #6 nog als een restje acterblijven.

Ik wil geen lang en welles nietes verhaal gaan houden maar wat kan ik nu nog met de dichte pot doen? Deze was toch niet de goedkoopste van de vitamine preperaten.

B&F,

Nr.1 moet je die ook kuren? Zoals een creatine kuur 6 weken wel en dan 2 weken stoppen?

Zit Creatine in, dus als je "kuurt" met Creatine kun je dat ook met Nr.1 doen.

Dat "kuren" met Creatine is helemaal geen "moeten" trouwens.

Nou ik moet er toch maar even aan geloven een review te posten. Ik heb nu al een paar keer wat besteld bij de B en F shop en verbaas me elke keer weer over de snelheid waarmee bestellingen worden behandeld. 10 Minuten na de bestelling en betaling met IDeal kreeg ik al een email met; "Uw bestelling is verzonden", en het word dan ook meestal de dag daarna afgeleverd (ligt aan PostNL)

Verder is het assortiment ook vrij groot en de prijzen zijn ook erg goed te doen. Wat ook altijd leuk is, is dat als je voor meer dan een bepaalde prijs besteld je er altijd 1 of 2 "cadeaus" bij krijgt (een sample + goodie) We zijn tenslotte Hollanders dus gratis is altijd goed!

ik heb nu ook al een paar keer de isolaat perfection besteld van het huismerk en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. de smaak was in het begin wel even wennen maar als je er een maal aan gewent bent is het zeker goed te doen. wel moet ik zeggen dat de smaak niet altijd even consequent is. Ik heb het nu 4 keer de "banana sensation" variant gehad en kwam tot de conclusie dat de smaak telkens een heel klein beetje anders was. Het is geen extreem verschil maar voor mij toch wel merkbaar.

Als we het dan toch over smaak hebben, heb ik nu ook een paar keer de Muscle protect besteld in de smaak fresh watermelon en moet ik zeggen dat dit echt een Heerlijk supplement is vooral tijdens de training is het echt een frisse ervaring.

zo dat was mijn ervaring! B en F shop blijf zo door gaan!

Wow!:) Dank je, voor de review en de complimenten!!:) We gaan zeker zo door.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 11:50 ----------

B&F,

Je mag Nr 1 best 12 weken nemen. Daarna even 2-3 weekjes rust:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr 1 is samengesteld uit de sterkste, high tech ingredienten. Het werkt direct; keiharde massieve spiermassa, extreme krachttoenames en ongekende prestaties! Nr 1 is absoluut een klasse apart. Ervaar Nr 1, het gaat qua resultaat 100% zeker je voorstelingsvermogen te boven!

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 11:51 ----------

Zit Creatine in, dus als je "kuurt" met Creatine kun je dat ook met Nr.1 doen.

Dat "kuren" met Creatine is helemaal geen "moeten" trouwens.

Klopt, voor je gezondheid is het geen probleem om het langer te nemen. Ik vind het zelf wel prettig om na 8-12 weken even rust te pakken.:)

Onmiddelijk na de training aangezien Peptopro direct na het opdrinken word opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten, ik gebruik het zelf ook smorgens en na de training

matijaz maar ik zit in de cut na kt doe ik cardio zou ik dan half uur na cardio peptopro nemen want dan gaan de vet verbranding nog door weetje, of zal ik het gewoon in de ochtend nemen.

Beste B&F ik heb last van lactose intolerantie en bestel altijd al whey isolaat, nu wil ik de Whey perfection ice coffee smaak proberen. Zit er een groot verschil in lactose gehalte tussen Isolaat en perfection?

matijaz maar ik zit in de cut na kt doe ik cardio zou ik dan half uur na cardio peptopro nemen want dan gaan de vet verbranding nog door weetje, of zal ik het gewoon in de ochtend nemen.

Ik neem het gewoon onmiddelijk na men krachtraining, gebeurd soms wel dat ik 2shake bekers meeneem en een dosering peptopro tijdens de training opdrink + na de training aangezien je lichaam dan heel de tijd in spieropbouwende toestand is, zit zelf in wedstrijdvoorbereiding en werkt voor me. Ik doe het dus na men krachttraining en dan doe ik direct cardio maar dat is wat ik doe, ik weet niet wat body en fit aanraad ?

Oh Yeah bars mogen ook wel in de aanbieding ;)

gister voor 200 aan whey, vitaminen en noxi besteld, hopen dat alles vandaag binnenkomt!

Don't we all love B&F :)?

Beste B&F ik heb last van lactose intolerantie en bestel altijd al whey isolaat, nu wil ik de Whey perfection ice coffee smaak proberen. Zit er een groot verschil in lactose gehalte tussen Isolaat en perfection?

Ja, daar zit wel iets verschil in inderdaad. Bij lactose intolerantie zou ik zelf voor de Isolaat gaan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven