Rob22
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 40kg
Het kan ook niet anders dan lekker zijn met 17 vetten (9 verzadigd)![]()
Verzadigde vetten heb je ook nodig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan ook niet anders dan lekker zijn met 17 vetten (9 verzadigd)![]()
Ja en daarboven staat "Weekaanbieding 40 doseringen 19,90 14,90!", dus vandaar dat ik het even vraag...![]()

Lol dat zou super zijn! Die bars zou iedereen eens moeten proberen...die smaak is gewoon subliem, zijn ook helemaal niet taai maar lekker zacht ook!
Ideaal als tussendoortje. Mss neem ik me er dan zo'n polo terug bij, want man wat zitten die goed![]()

Denk gewoon normaal 24.. best even dat b&f er zelf op antwoord idd![]()

Denk gewoon normaal 24.. best even dat b&f er zelf op antwoord idd![]()

Thanks!, ik mag zeker ook wel aannemen dat de prijs nog steeds 14,90 is??Ja 24 sachets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Protein Perfection Mix 24 Sachets weekaanbieding voor 17,90!!!

Ik geeft dit even direct door aan mijn collega. Hij gaat het uitzoeken en komt er ze snel als mogelijk op terug! Regel ik meteen!
---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 08:28 ----------
!Vlak na het stellen van mijn vraag al meteen een mail in mijn inbox.
"Je bestelling is vandaag verzonden, helaas zit er altijd een paar dagen vertraging tussen de banken.".
Echt topservice, chapeau!

B&F,
Nr.1 moet je die ook kuren? Zoals een creatine kuur 6 weken wel en dan 2 weken stoppen?
Nou ik moet er toch maar even aan geloven een review te posten. Ik heb nu al een paar keer wat besteld bij de B en F shop en verbaas me elke keer weer over de snelheid waarmee bestellingen worden behandeld. 10 Minuten na de bestelling en betaling met IDeal kreeg ik al een email met; "Uw bestelling is verzonden", en het word dan ook meestal de dag daarna afgeleverd (ligt aan PostNL)
Verder is het assortiment ook vrij groot en de prijzen zijn ook erg goed te doen. Wat ook altijd leuk is, is dat als je voor meer dan een bepaalde prijs besteld je er altijd 1 of 2 "cadeaus" bij krijgt (een sample + goodie) We zijn tenslotte Hollanders dus gratis is altijd goed!
ik heb nu ook al een paar keer de isolaat perfection besteld van het huismerk en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. de smaak was in het begin wel even wennen maar als je er een maal aan gewent bent is het zeker goed te doen. wel moet ik zeggen dat de smaak niet altijd even consequent is. Ik heb het nu 4 keer de "banana sensation" variant gehad en kwam tot de conclusie dat de smaak telkens een heel klein beetje anders was. Het is geen extreem verschil maar voor mij toch wel merkbaar.
Als we het dan toch over smaak hebben, heb ik nu ook een paar keer de Muscle protect besteld in de smaak fresh watermelon en moet ik zeggen dat dit echt een Heerlijk supplement is vooral tijdens de training is het echt een frisse ervaring.
zo dat was mijn ervaring! B en F shop blijf zo door gaan!
Dank je, voor de review en de complimenten!!
We gaan zeker zo door.B&F,
Nr.1 moet je die ook kuren? Zoals een creatine kuur 6 weken wel en dan 2 weken stoppen?

Zit Creatine in, dus als je "kuurt" met Creatine kun je dat ook met Nr.1 doen.
Dat "kuren" met Creatine is helemaal geen "moeten" trouwens.

Onmiddelijk na de training aangezien Peptopro direct na het opdrinken word opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten, ik gebruik het zelf ook smorgens en na de training
Ik doe ze dan heel snel in de actie. Ik denk nog niet aankomende week maar de week erop. Regel ik voor je!!![]()

matijaz maar ik zit in de cut na kt doe ik cardio zou ik dan half uur na cardio peptopro nemen want dan gaan de vet verbranding nog door weetje, of zal ik het gewoon in de ochtend nemen.
Beste B&F ik heb last van lactose intolerantie en bestel altijd al whey isolaat, nu wil ik de Whey perfection ice coffee smaak proberen. Zit er een groot verschil in lactose gehalte tussen Isolaat en perfection?