AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist mijn pakketje ontvangen met repen, pannenkoeken mix en een mooie shake beker:D

en de polo zit ook als gegoten, dus kan mooi reclame lopen in de sportschool:p

Allereerst grats voor elke keer een fijne snelle levering en goed contact.

Helaas is er wat mis gegaan bij mijn pakketje. Vorige week 21 feb is een nalevering gestuurd maar deze werd telkens in track and trace op een dag later gezet als aankomstdatum. Tot mijn schrik zag ik dat er nu helemaal geen info meer aanwezig is over de leverdatum. Kunnen jullie navragen waar de post het pakketje heeft gelaten?
Mijn referentienummer is: 352659

Na geschrokken te zijn op wat er op de label stond van orange triad ben ik toch het eea gaan uitzoeken.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/controlled-labs/orange-triad
Ik was best tevreden overde samenstelling. Er zitten hoogwaardige vitamine en mineralen in zoals voor de b12 methylcobalamine ipv de vaak goedkope en cyanocobalamine.
Op de label stond een waarschuwing dat er stoffen in zitten die geboortedefecten, onvruchtbaarheid en kanker kunnen veroorzaken.
Ik kon me niet bedenken wat er nu mis mee zou kunnen zijn totdat ik zag dat er yellow #6 en yellow #10 in zit. Heel jammer maar dit zijn stoffen die in verband worden gebracht met inderdaad kanker en dergelijke.
yellow #6 wordt gemaakt uit 1-phenylazo-2-naphthol. Deze stof is ook bekend onder Sudan I en behoort tot de categorie 3 carcinogene stoffen en is daarom en de meeste landen verboden. De stof zal dan ook na gesynthetiseerd te zijn in yellow #6 nog als een restje acterblijven.

Ik wil geen lang en welles nietes verhaal gaan houden maar wat kan ik nu nog met de dichte pot doen? Deze was toch niet de goedkoopste van de vitamine preperaten.

P.m :)

-Leon

Bestelling zojuist binnengekregen, weer goede snelle levering!
Helaas was er echter niet naar de opmerking gekeken en lag de whey perfection sample verspreid in de doos haha.

Leon, wat is jou advies met het gebruiken van Omega 3-6-9 http://www.bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/super-omega-3-6-9
samen met Vitamine D3 5000 IU
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-d/doctors-best/best-vitamine-d3

Tijdens welke maaltijden kan ik ze het beste nemen en hoeveel per dag? Mijn plan was om 2 Omega 3-6-9 en 1 Vitamine D3 bij het ontbijt te nemen en eventueel nog 1 vitamine D3 en Omega 3-6-9 bij het avondeten.

Bestelling zojuist binnengekregen, weer goede snelle levering!
Helaas was er echter niet naar de opmerking gekeken en lag de whey perfection sample verspreid in de doos haha.

Leon, wat is jou advies met het gebruiken van Omega 3-6-9 http://www.bodyenfitshop.nl/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/super-omega-3-6-9
samen met Vitamine D3 5000 IU
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-d/doctors-best/best-vitamine-d3

Tijdens welke maaltijden kan ik ze het beste nemen en hoeveel per dag? Mijn plan was om 2 Omega 3-6-9 en 1 Vitamine D3 bij het ontbijt te nemen en eventueel nog 1 vitamine D3 en Omega 3-6-9 bij het avondeten.

Omega 3x daags bij het ontbijt, lunch en avondeten. En D3 bij het ontbijt en voor het slapen gaan. :)

-Leon

Craze binnen, strakkies ff trainen hopelijk is het een beetje top spul want het is de helft van me nieuwe ssd haha :p

Top die pwo samples die je nu kan kiezen! heb al een kleine verzameling :roflol:

En 3x daags dan wel maar 1 capsule?

Kijk gewoon eerst wat je eigen behoefte is en niet simpelweg aannemen wat aanbevolen wordt.

Als je af en toe vis eet, zijn 2 capsules per dag ruim voldoende. Wat betreft vitd3 begin maar eerst met 1 capsule in de ochtend, als je na 2 weken effecten als meer energie, minder slaap nodig/uitgeruster wakker etc niet merkt dan neem je er 2 op een dag.

De Protein Perfection Mix sachets, is de week aanbieding voor 40 doseringen.
Maar er zitten maar 24 zakjes in de verpakking?

Hoe zit dat dan?

Kijk gewoon eerst wat je eigen behoefte is en niet simpelweg aannemen wat aanbevolen wordt.

Als je af en toe vis eet, zijn 2 capsules per dag ruim voldoende. Wat betreft vitd3 begin maar eerst met 1 capsule in de ochtend, als je na 2 weken effecten als meer energie, minder slaap nodig/uitgeruster wakker etc niet merkt dan neem je er 2 op een dag.

Voor de visolie leek mij zelf ontbijt en 's avonds fijner, aangezien ik anders capsules op school moet pakken.
Voor de Vitamine D3 wil ik eigenlijk wel naar 10.000 IU, wil de gevolgen hiervan kunnen ervaren en misschien posten hier aangezien er veel vragen zijn over de hoeveelheid en sterkte van effect.

Voila bestellingske weer gedaan. Spijtig genoeg is het wat fout gelopen en is het in 2 delen gebeurt (359236 & 360302) het zou mooi zijn moest er met 1 van de
2 toch iets leuk gedaan worden :p om het nog is eventjes te vermelden, ben echt
zeeeeeer zeer tevreden over b&f, vorige keer verkeerde bestelling binnengekregen en kan zeggen dat b&f dit meeeer als overdreven goedgemaakt heeft :) service is gewoonweg top!

Voor de Vitamine D3 wil ik eigenlijk wel naar 10.000 IU, wil de gevolgen hiervan kunnen ervaren en misschien posten hier aangezien er veel vragen zijn over de hoeveelheid en sterkte van effect.

Ik zou het eerst maar is netjes opbouwen. Hoe meer, hoe beter gaat niet altijd op. En zoals met veel dingen, kan een te veel van vitamine D3 slecht voor je zijn.

Los genomen nemen de BCAA het snelst op.:) Je kunt BCAA vlak voor/tijdens/direct na de training nemen. De Whey dan 15 minuten later:) [URL="http://bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/muscle-protect" zei:
Muscle Protect[/URL] is trouwens ook een echte aanrader tijdens de training.:cool:

uhm, wat is dan het tijdsverschil tussen losse BCAA's opneemtijd en die in whey perfection zitten? srry voor die vraag ben gwn erg nieuwschierig :P

B & F
Heb even een pm verstuurd ivm met gebruikersnaam/wachtwoord vergeten op webshop.

Craze net geprobeerd wauw wauw.

beetje tintelingen maar zit geen beta-aline in dus dat verklaart het.
geen small c**k problems watik met noxi wel had.
zag er super chemisch uit toen ik het erin deed sliertjes weetikveelwat haha
smaak was wel te doen maar zal binnen no-time vies zijn haha.

normaal met noxi ga ik hard op 3 scoops, craze maar 1 scoop gepakt om te kijken of het echt zo ziek is en damn ik ging hard naar mijn gevoel!
40 euro voor een preworkout is wel wat aan de duure kant aangezien ik noxi ben gewend maar het is het zeker waard ook aangezien ik maar 1 scoop nodig heb nu.

toppertje!!!

Craze net geprobeerd wauw wauw.

beetje tintelingen maar zit geen beta-aline in dus dat verklaart het.
geen small c**k problems watik met noxi wel had.
zag er super chemisch uit toen ik het erin deed sliertjes weetikveelwat haha
smaak was wel te doen maar zal binnen no-time vies zijn haha.

normaal met noxi ga ik hard op 3 scoops, craze maar 1 scoop gepakt om te kijken of het echt zo ziek is en damn ik ging hard naar mijn gevoel!
40 euro voor een preworkout is wel wat aan de duure kant aangezien ik noxi ben gewend maar het is het zeker waard ook aangezien ik maar 1 scoop nodig heb nu.

toppertje!!!
interesting brah ;) als je hem een tijdje hebt kan je een review plaatsen ofzo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven