xeoMe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
interesting brahals je hem een tijdje hebt kan je een review plaatsen ofzo ?
will do
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
interesting brahals je hem een tijdje hebt kan je een review plaatsen ofzo ?

Voila bestellingske weer gedaan. Spijtig genoeg is het wat fout gelopen en is het in 2 delen gebeurt (359236 & 360302) het zou mooi zijn moest er met 1 van de
2 toch iets leuk gedaan wordenom het nog is eventjes te vermelden, ben echt
zeeeeeer zeer tevreden over b&f, vorige keer verkeerde bestelling binnengekregen en kan zeggen dat b&f dit meeeer als overdreven goedgemaakt heeftservice is gewoonweg top!

Voor de visolie leek mij zelf ontbijt en 's avonds fijner, aangezien ik anders capsules op school moet pakken.
Voor de Vitamine D3 wil ik eigenlijk wel naar 10.000 IU, wil de gevolgen hiervan kunnen ervaren en misschien posten hier aangezien er veel vragen zijn over de hoeveelheid en sterkte van effect.

uhm, wat is dan het tijdsverschil tussen losse BCAA's opneemtijd en die in whey perfection zitten? srry voor die vraag ben gwn erg nieuwschierig![]()

Hey probleempje net :S
354869 => 2x anabolic ZMA bodyenfit en 2x MetRX Tribulus 250 besteld en
heb 1x tribulus en 1x ZMA aangekregen, zonder beker (maar dat boeit niet, heb er nu al wel genoeg). Er zaten wel extra dexaprine en Hyperfx samples bij.
![]()

B & F
Heb even een pm verstuurd ivm met gebruikersnaam/wachtwoord vergeten op webshop.

Craze net geprobeerd wauw wauw.
beetje tintelingen maar zit geen beta-aline in dus dat verklaart het.
geen small c**k problems watik met noxi wel had.
zag er super chemisch uit toen ik het erin deed sliertjes weetikveelwat haha
smaak was wel te doen maar zal binnen no-time vies zijn haha.
normaal met noxi ga ik hard op 3 scoops, craze maar 1 scoop gepakt om te kijken of het echt zo ziek is en damn ik ging hard naar mijn gevoel!
40 euro voor een preworkout is wel wat aan de duure kant aangezien ik noxi ben gewend maar het is het zeker waard ook aangezien ik maar 1 scoop nodig heb nu.
toppertje!!!
Had het zelf ook nog wel willen proberen, nu zijn ze op helaas!!
Ook hier net Craze van DS binnen en geprobeerd.
Oh shit! Nu snap ik wel waar die hype van de VS vandaan komt
1 Scoop gebruikt met water, smaak was wel oke opzich, wel zwaar chemisch.
Na paar minuten kreeg ik wel soort van hoofdpijn, maar was na enkele minuten weg.
Daarna naar de gym, en oh man! Het ging gewoon allemaal zo goed, gewichten voelde veel lichter, en de rust tussen de setjes heb ik verminderd, want voelde gewoon dat ik door kon knallen. De pomp was goed, echter niet speciaal. Ga zeker door met Craze. Zal eventueel een review erop knallen na enkele dagen.
Eerste indruk:
Geweldig, echt beter dan Noxipro of Total Muscle Solution. Werd er gewoon blij van.
Een van de beste dingen was nog wel geen crash, totaal niet.
Dus bodyenfitshop jullie hebben een topper in huis, alhoewel een uitverkochte topper![]()
Jammer dat het nog even gaat duren voor het weer binnen is maar we bestellen genoeg nu!
Hoelang denken jullie ongeveer? Want een vriend van me had ook interesse.

Echt onvoorstelbaar goede kwaliteit van die B&F handschoenen! Lederachtig langs de buitenkant, dus zal zeker lang meegaan! Langs de binnenkant zit het dan zeer zacht, waardoor het aangenaam zit
Kijk er naar uit om er morgen mee te trainen![]()

B&F; wanneer denken jullie de Powerbar Energy gel te hebben. Ik zie deze staan bij verwacht. Ik neem aan dat deze voor de duursporters zijn? Heel goed dat jullie daar ook eindelijk voedingproducten in het assortiment gaan opnemen. Ik wil een bestelling doen vandaar dat ik het vraag. Kunnen ze eventueel meegezonden worden?

Tot wanneer is de introductie aanbieding van de nieuwe Nr. 1 geldig?
Moet me loon nog binnenkrijgen as maandag

Groot compliment voor deze heren! Een levertijd waar veel andere internet bedrijven nog van kunnen leren!
Als beginner gister avond bij hun mijn eerste Whey Perfection besteld met gratis shake beker en extra sample. Snel en makkelijk als gast kunnen bestellen en vanmiddag al geleverd!

Je mag Nr 1 best 12 weken nemen. Daarna even 2-3 weekjes rust
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr 1 is samengesteld uit de sterkste, high tech ingredienten. Het werkt direct; keiharde massieve spiermassa, extreme krachttoenames en ongekende prestaties! Nr 1 is absoluut een klasse apart. Ervaar Nr 1, het gaat qua resultaat 100% zeker je voorstelingsvermogen te boven!
Als ik het goed gelezen/begrepen heb kan je nr.1 dus gebruiken als post-workout al gebruik je al een pre-workout als noxipro?