MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
al een gedacht wanneer de vitamine D3 5000IU zou binnen komen ?

Vandaag nummer 1 in huis. Eind deze week sowieso even een review over de smaak en werking. Heb er zin in mannen, thanks :thumbs:

Ik heb er al veel achter gezeurd heren (excuses)
maar ik ben echt wel benieuwd achter jullie nieuwe site hoor :D
can't wait ha ha :rolleyes: :p
Telkens komt er weer wat bij, waardoor er een beetje uitstel is. Ik ga er zelf onderhand ook vanuit dat deze binnenkort online staat:rolleyes:
Als ik het goed gelezen/begrepen heb kan je nr.1 dus gebruiken als post-workout al gebruik je al een pre-workout als noxipro?
Ja klopt helemaal, Nr1 kun je gebruiken als pre/post workout. .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nr 1 in combinatie met andere producten:

Nr 1 in combinatie met een pre-workout:
Neem je ook een Pre-Workout dan neem je voor de training de Pre-Workout en Nr 1 direct na de training

(15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr 1 (op rustdagen mag je Nr1 ’s ochtends of ’s avonds nemen).
Nr 1 in combinatie met een post-workout:
Neem je een Post-Workout als Magnificent dan neem je Nr1 voor de training en de Post-Workout na de training. (15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr1 (op rustdagen mag je Nr 1 ’s ochtends of ’s avonds nemen)

Ook maar weer eens een bestelling geplaatst :).

Referentie:

360971
We gaan er NU (:)) mee aan de slag, morgen in huis! Hartelijk dank voor je bestelling!;)
al een gedacht wanneer de vitamine D3 5000IU zou binnen komen ?
Verwacht zelf binnen enkele weken. We proberen zodra het op de website staat 2-4 weken aan te houden, daarna willen we graag dat deze op direct leverbaar staat.:cool:
Vandaag nummer 1 in huis. Eind deze week sowieso even een review over de smaak en werking. Heb er zin in mannen, thanks :thumbs:
Bedankt voor je bestelling!! Ik ben er benieuwd naar, maar 1 ding is zeker: DE ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

- Ralf

Wtf is er met mijn bestelling gebeurd? Snap er helemaal niks van, van Track & Trace.

Referentienr: 353455

?????????

Edit: Ophalen was bij Postkantoor, en na 4 dagen hebben ze het weer retourgezonden?
Wat is dit voor ongein. Normaal gesproken heb je zo'n 3 weken de tijd om het pakje op te halen.

Krijg ik vandaag de melding dat ik het op kan halen, en volgens Track & Trace is het allang retour gezonden.

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad vreemd. Ik kan wel ff checken of het vanmiddag bij ons in de retourzendingen zit, maar normaal gesproken is het inderdaad 3 weken. Ik zou gewoon even langs gaan bij het postkantoor. :)

-Leon

net de bestelling 359149 binnen helaas geen craze waneer wordt dat nagestuurd

Zo snel mogelijk. Ilco heeft gelijk besteld. :)

-Leon

En de volgende bestelling is de deur weer uit :) 361153
Is er misschien een mogelijkheid om een variatie op de noxipro-sample toe te voegen?(A)
Ben namelijk van plan om ook aan de pre-work out te gaan, en ben wel benieuwd wat het effect van bepaalde stoffen is voordat ik een hele pot koop.

Gisteren mijn bestelling netjes op tijd gekregen, had erbij gezet om er een leuk pakketje van te maken als trouwe klant zijnde maar niks extra gekregen, terwijl ik toch weer voor een 162€ besteld had. :(
Nuja, 't is het einde van de wereld niet. ;)

Vraag je over die Nr1, wat is het (belangrijke) verschil met de magnificient en TMS (als post workout)?

Laatst bewerkt:
En de volgende bestelling is de deur weer uit :) 361153
Is er misschien een mogelijkheid om een variatie op de noxipro-sample toe te voegen?(A)
Ben namelijk van plan om ook aan de pre-work out te gaan, en ben wel benieuwd wat het effect van bepaalde stoffen is voordat ik een hele pot koop.

Dank je, voor de bestelling! :) Deze is al verwerkt. Morgen in huis.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 13:23 ----------

Gisteren mijn bestelling netjes op tijd gekregen, had erbij gezet om er een leuk pakketje van te maken als trouwe klant zijnde maar niks extra gekregen, terwijl ik toch weer voor een 162€ besteld had. :(
Nuja, 't is het einde van de wereld niet. ;)

Vraag je over die Nr1, wat is het (belangrijke) verschil met de magnificient en TMS (als post workout)?

Magnificent is puur de post-workout, deze bevat niet de ingredienten als Agmatine, Argine Nitrate, Carbamyl Glutamate ... toch wel andere producten. In vergelijking met Total Muscle Solution is Nr 1 eigenlijk de veel betere opvolger:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb zaterdag besteld en betaald (nr 357868), maar nog geen verzendbevestiging oid gehad?

Al een idee wat er inkomt van weekaanbiedingen :P?

Misschien een idee voor snel te maken (dan kan ik bestellen haha)

combi van: Isolaat perfection & Nr. 1! :o :p

hebben jullie al een richtprijs voor de 5000IU vitamine D3 ? Ben weer curieus vandaag he he :D

oké thanks ! ;) Trouwens wat ik me afvraag, wat is nu het verschil tussen de bcaa pure caps & de amino capsules van jullie eigen merk ?

Leon,

een maat van me heeft je vandaag een mail gestuurd mbt een incomplete bestelling.

Kun je dit e-mailtje van hem vandaag nog beantwoorden aub? Dan kan het missende onderdeel vandaag nog de deur uit.

Dank je wel!

ps. het onderwerp van zijn e-mail is: ref nr en klant nr.

oké thanks ! ;) Trouwens wat ik me afvraag, wat is nu het verschil tussen de bcaa pure caps & de amino capsules van jullie eigen merk ?

Aminocapsules bevat natuurlijk veel meer aminozuren. :)

Aminozuur profiel per 100gram eiwit:
L-Alanine 2600mg
L-Arginine 2600mg
L-Asparginezuur 6300mg
L-Cysteine 300mg
L-Glutaminezuur 20000mg
L-Glycine 2400mg
L-Histidine 2700mg
L-Isoleucine 5400mg
L-Leucine 8200mg
L-Lysine 7300mg
L-Methionine 2500mg