bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telkens komt er weer wat bij, waardoor er een beetje uitstel is. Ik ga er zelf onderhand ook vanuit dat deze binnenkort online staatIk heb er al veel achter gezeurd heren (excuses)
maar ik ben echt wel benieuwd achter jullie nieuwe site hoor
can't wait ha ha![]()
![]()

Ja klopt helemaal, Nr1 kun je gebruiken als pre/post workout. .Als ik het goed gelezen/begrepen heb kan je nr.1 dus gebruiken als post-workout al gebruik je al een pre-workout als noxipro?
We gaan er NU (Ook maar weer eens een bestelling geplaatst.
Referentie:
360971
) mee aan de slag, morgen in huis! Hartelijk dank voor je bestelling!
Verwacht zelf binnen enkele weken. We proberen zodra het op de website staat 2-4 weken aan te houden, daarna willen we graag dat deze op direct leverbaar staat.al een gedacht wanneer de vitamine D3 5000IU zou binnen komen ?

Bedankt voor je bestelling!! Ik ben er benieuwd naar, maar 1 ding is zeker: DE ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!Vandaag nummer 1 in huis. Eind deze week sowieso even een review over de smaak en werking. Heb er zin in mannen, thanks![]()

En de volgende bestelling is de deur weer uit361153
Is er misschien een mogelijkheid om een variatie op de noxipro-sample toe te voegen?(A)
Ben namelijk van plan om ook aan de pre-work out te gaan, en ben wel benieuwd wat het effect van bepaalde stoffen is voordat ik een hele pot koop.
Deze is al verwerkt. Morgen in huis.Gisteren mijn bestelling netjes op tijd gekregen, had erbij gezet om er een leuk pakketje van te maken als trouwe klant zijnde maar niks extra gekregen, terwijl ik toch weer voor een 162€ besteld had.
Nuja, 't is het einde van de wereld niet.
Vraag je over die Nr1, wat is het (belangrijke) verschil met de magnificient en TMS (als post workout)?

Ik heb zaterdag besteld en betaald (nr 357868), maar nog geen verzendbevestiging oid gehad?

Misschien een idee voor snel te maken (dan kan ik bestellen haha)
combi van: Isolaat perfection & Nr. 1!![]()
![]()

hebben jullie al een richtprijs voor de 5000IU vitamine D3 ? Ben weer curieus vandaag he he![]()

oké thanks !Trouwens wat ik me afvraag, wat is nu het verschil tussen de bcaa pure caps & de amino capsules van jullie eigen merk ?