XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die emmer ook echt die ik kreeg super mooi. :D . zak met whey isolaat erin. kan weer ff vooruit top ! :) .

ik plaats over een tijdje zowiezo een review over Nr. 1 ! :D
& bedankt ralf ! :)

Heb net een bestelling geplaatst, nu vroeg ik me af is deze beker nog te verkijgen ? Heb er nl nog zo 1 staan maar de dop is kwijt, een identieke 2e beker zou wel handig zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb gewoon als extra aangeklikt shakebeker twv 2.90 oid

Heb net een bestelling geplaatst, nu vroeg ik me af is deze beker nog te verkijgen ? Heb er nl nog zo 1 staan maar de dop is kwijt, een identieke 2e beker zou wel handig zijn.

Dat is de oude versie volgens mij. die je nu hebt aangeklikt is de "nieuwe versie" ander kleurtje enz.

Ik weet wel dat als je bij de lidl (of Plus, not sure) een flesje sinaasappelsap koopt *klein flesje, zal 300-500 ml zijn. Daar zit een zwart dopje op met int wit een houdbaarheidsdatum. Dat dopje past op die oude!

De ultra pure micronized bcaa is lekker en lost goed op. Klasse!
Alleen de caseïne sample en pillendoosje waren vergeten maar das geen ramp ;p.
Ik zal zorgen dat deze de volgende keer bij komen, als je het even als opmerking bij je bestelling dat je nog een aantal samples casein te goed hebt, moet het goed komen!!:cool:
Die emmer ook echt die ik kreeg super mooi. :D . zak met whey isolaat erin. kan weer ff vooruit top ! :) .
Dankjewel voor je compliment! De Isolaat Perfection van Carbery is echt de beste van Europa. Het is de hoogste kwaliteit voor de allerlaagste prijs, daarnaast nog met de lekkerste smaken! Laat je ons weten wat je ervan vind? (review topic)

ik plaats over een tijdje zowiezo een review over Nr. 1 ! :D
& bedankt ralf ! :)
Graag gedaan mijnheer Bodypumper8 :p:p

Allereersthartelijk bedankt voor je bestelling!!:D Helaas is die niet meer te verkrijgen. Ik meende dat Ilco eerder deze dagen geschreven had dat deze waarschijnlijk wel weer op voorraad komt. Degene die je nu gaat ontvangen is één met een rooster ipv een blendball.

Groetjes Ralf

Jeez ik dacht gooi ff 6caps agmatine naar binnen,4-5uur later nog steeds pumped onderarmen,blijft een leuk product!

Allereersthartelijk bedankt voor je bestelling!!:D Helaas is die niet meer te verkrijgen. Ik meende dat Ilco eerder deze dagen geschreven had dat deze waarschijnlijk wel weer op voorraad komt. Degene die je nu gaat ontvangen is één met een rooster ipv een blendball.

Groetjes Ralf

Gelukkig komt de oude shakebeker er weer. Ik vind de nieuwe toch niet zo prettig, want die dop draait makkelijk door.

hey b&f,
ik krijg pas rond de 23ste weer geld binnen, nou wil ik graag zsm bestellen omdat de whey op raakt..
wanneer kan ik bestellen en toch op tijd betalen met afterpay? Is dat 2 weken?

Al die mensen die vandaag hun pakketje binnen hebben gekregen!
Ik dacht dat PostNL in het weekend niet bezorgde?

Al die mensen die vandaag hun pakketje binnen hebben gekregen!
Ik dacht dat PostNL in het weekend niet bezorgde?
Alles wat op vrijdag besteld wordt, gaat er wel uit. Alleen remboursbestellingen komen zaterdag niet omdat deze door de postNl moeten worden geïnd.

hey b&f,
ik krijg pas rond de 23ste weer geld binnen, nou wil ik graag zsm bestellen omdat de whey op raakt..

Ja volgens mij is dat twee weken en daarna krijg je nog een week extra zelfs dacht ik

hey b&f,

2 weken inderdaad. :)

die protein perfection mix 24 sachet was van 17,00 naar 14,90 gegaan
en ik dacht dat het tot en met vrijdag was, ik dus vrijdag kijken, was er weer nieuwe aanbiedingen..
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-mix/body-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix-sachets

Sorry altijd tot vrijdag. :)

-Leon

Iemand een ideetje hoe Isolaat Naturel lekker te maken? (met water)

de nr 1 met watermeloen smaakt niet echt lekker , krijg het bijna niet binnen met water...
zijn de andere smaken beter, neutraler ? zal het zowiezo nog eens proberen met fruitsap , of sportdrank, had wel beter verwacht met smaak "watermeloen"

Alles wat op vrijdag besteld wordt, gaat er wel uit. Alleen remboursbestellingen komen zaterdag niet omdat deze door de postNl moeten worden geïnd.

Vreemd, had op vrijdag voor 22:00 met paypal betaald.
Nouja, geen man overboord, maandag is ook nog mooi op tijd.

Heb vrijdag Lean Gain weightgainer besteld van de site (5kilo) , en gisteren al aan gekomen :eek: , perfect dus. Alleen zat er in de pot geen maatschep, hoort dat zo? Ik vind het niet erg ofzo , alleen wat vreemd.

Iemand een ideetje hoe Isolaat Naturel lekker te maken? (met water)
Maniac, bedankt voor je tip! Je zou eventueel ook Stevia kunnen toevoegen aan je shake? Daarnaast is het ook ontzettend lekker om bijvoorbeeld een banaan, ananas of andere fruitige dingen door je shake te gooien en te blenderen. :zuip:
Vreemd, had op vrijdag voor 22:00 met paypal betaald.
Nouja, geen man overboord, maandag is ook nog mooi op tijd.
Stuur mij anders even je referentienummer, ga ik even actie voor je ondernemen!!:cool:
Heb vrijdag Lean Gain weightgainer besteld van de site (5kilo) , en gisteren al aan gekomen :eek: , perfect dus. Alleen zat er in de pot geen maatschep, hoort dat zo? Ik vind het niet erg ofzo , alleen wat vreemd.
Elke emmer Lean Gain wordt machinaal gevuld en geleverd met schep. Vaak tijdens het transport gaat de pot meerdere keren over de kop waardoor de schep onderin beland. Als je bijvoorbeeld met een mes er even door heen gaat, voel je de maatschep vanzelf! Succes ;)

Groetjes Ralf

Kan je whey perfection ook met melk drinken, want er staat aanbevolen met water???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven