XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist ook me pakketje ontvangen.:D

Heb nu alles van B&F :p

Maar de pot van NR.1 is toch groter dan verwacht :eek:

B&F: Zit er veel isolaat in de afslank eiwit? heb hier nog wat sachets liggen van mn moeder

ik zie mensen over bulk oats praten, bedoelen ze gewoon ultra fine oats?

Laatst bewerkt:
Beste Leon,

Ik heb vorige week 2 aparte bestellingen gedaan, maar ik heb ze dan samen in 1 overschrijving betaald.

Dit ging over ref.: 359236 en ref.: 360302

Nu eergisteren kreeg ik een mailtje van de ref 360302 dat deze verzonden was, en deze heb ik dan ook gisteren aangekregen.
Nu vroeg ik me af of mijn andere bestelling al verzonden is? Want ik heb hier nog niets van gezien en dit was nochtans met
dezelfde overschrijving betaald dus op dezelfde moment betaald. Kunnen jullie dit even nakijken voor me?

Alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:12 ----------

Beste Leon,

Ik heb vorige week 2 aparte bestellingen gedaan, maar ik heb ze dan samen in 1 overschrijving betaald.

Dit ging over ref.: 359236 en ref.: 360302

Nu eergisteren kreeg ik een mailtje van de ref 360302 dat deze verzonden was, en deze heb ik dan ook gisteren aangekregen.
Nu vroeg ik me af of mijn andere bestelling al verzonden is? Want ik heb hier nog niets van gezien en dit was nochtans met
dezelfde overschrijving betaald dus op dezelfde moment betaald. Kunnen jullie dit even nakijken voor me?

Alvast bedankt!

Ohjah, ik had hier vandaag al een mailtje voor gestuurd naar info@ maar heb hier nog geen antwoord voor mogen ontvangen.

Waanzinnige training gehad op NR1 en Craze samen. Echt heerlijke combi, de focus, energie en kracht van de Craze en de pomp, creatines en koolhydraten zorgt voor betere opname en sneller herstel. Voelde echt dat mijn spieren sterker waren en minder verzuurden. Heerlijke combinatie :)

Voor mensen waarbij een order wel eens mis is gegaan:

Als ze iets opnieuw opsturen, krijgen jullie dan meestal een tracking nummer?

Beste B&F ik heb zojuist me pakketje geopend ( zo blij als een kind :D ) alles zat erin maar bij nadere inspectie zit er een gaatje in me pot Hell NO! Dus echt in me pot! De doos was overins in perfecte staat geen deuk niks
Nu is het zoenzo maar houdbaar tot 10-2012... Ik weet niet of dit spul nog goed is ( zat ook al laagje stof op de deksel dus weet niet hoelang die al "open staat" )
Wat nu? Ik vertrouw deze pot dus niet helemaal meer...
ordernr was 366021

Mvg Peerebaum

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 20:59 ----------

Voor mensen waarbij een order wel eens mis is gegaan:

Als ze iets opnieuw opsturen, krijgen jullie dan meestal een tracking nummer?

Jupz B&F stuurt je een mailtje als je correctie op weg is :)

Beste b&f,

Is mijn bestelling vandaag verzonden? Gister besteld..
En er was ook niet op mijn vraag hier op het forum erop ingegaan..

Mvg

Laatst bewerkt:
Jonge jonge.. Die voor "10uur besteld morgen in huis".. Wat een geslaagde verkoopstechniek :)

Jonge jonge.. Die voor "10uur besteld morgen in huis".. Wat een geslaagde verkoopstechniek :)

Als er iets misloopt bij het postorderbedrijf daar kan Body&fit zelf niets aan doen, als zij het na paar minuten al verzenden en het postorderbrijf verwerkt jou pakketje niet dat is hun schuld dan

Als er iets misloopt bij het postorderbedrijf daar kan Body&fit zelf niets aan doen, als zij het na paar minuten al verzenden en het postorderbrijf verwerkt jou pakketje niet dat is hun schuld dan

uhm? Niet negatief bedoelt hoor.. Ik bedoelde het als een positieve zin, omdat ik net nog een bestelling geplaatst heb.

uhm? Niet negatief bedoelt hoor.. Ik bedoelde het als een positieve zin, omdat ik net nog een bestelling geplaatst heb.

Ow mijn excuses dan ik dacht dat het negatief bedoeld was omdat de persoon boven je ook al zoiets had gepost :)

Foutje bij mn vorige vraag.

Zit er veel lactose in afslank eiwit? ik heb die nog liggen, van mn moeder

hoi ik heb een vraag hebben jullie ervaring met het eigen merk van body en fit

Ja iedereen hier heeft er ervaring mee en het is een topmerk, eigen merk van body en fit is nog beter dan de bekende merken met sommige dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven