- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfect! Zal juist toekomen![]()
Soms geen idee om alle nieuwe smaken in een apart sample pack te verkopen?
Beste Leon,
Ik heb vorige week 2 aparte bestellingen gedaan, maar ik heb ze dan samen in 1 overschrijving betaald.
Dit ging over ref.: 359236 en ref.: 360302
Nu eergisteren kreeg ik een mailtje van de ref 360302 dat deze verzonden was, en deze heb ik dan ook gisteren aangekregen.
Nu vroeg ik me af of mijn andere bestelling al verzonden is? Want ik heb hier nog niets van gezien en dit was nochtans met
dezelfde overschrijving betaald dus op dezelfde moment betaald. Kunnen jullie dit even nakijken voor me?
Alvast bedankt!
) alles zat erin maar bij nadere inspectie zit er een gaatje in me pot Hell NO! Dus echt in me pot! De doos was overins in perfecte staat geen deuk niksVoor mensen waarbij een order wel eens mis is gegaan:
Als ze iets opnieuw opsturen, krijgen jullie dan meestal een tracking nummer?

Jonge jonge.. Die voor "10uur besteld morgen in huis".. Wat een geslaagde verkoopstechniek![]()
Als er iets misloopt bij het postorderbedrijf daar kan Body&fit zelf niets aan doen, als zij het na paar minuten al verzenden en het postorderbrijf verwerkt jou pakketje niet dat is hun schuld dan
Jonge jonge.. Die voor "10uur besteld morgen in huis".. Wat een geslaagde verkoopstechniek![]()
alleen niet op zater en zondag maar dat ligt aan de bezorgdienst 
uhm? Niet negatief bedoelt hoor.. Ik bedoelde het als een positieve zin, omdat ik net nog een bestelling geplaatst heb.

Waar is mijn bestelling? Gister besteld.. En er was ook al niet op mijn vraag hier op het forum ingegaan..

hoi ik heb een vraag hebben jullie ervaring met het eigen merk van body en fit

ja iedereen hier heeft er ervaring mee en het is een topmerk, eigen merk van body en fit is nog beter dan de bekende merken met sommige dingen.