AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht ik al. Thx heren!

Is dit een goede samenstelling?

Hallo, ik heb wat supplementen bij elkaar genomen en zou ze zo willen gebruiken..
Zouden jullie aub kunnen zeggen of dit een goede combinatie is of niet?
Alvast bedankt

's morgens: TMS (op niet trainingsdagen) + AMG gainer
Vroege namiddag: AMG gainer
voor de training: TMS
Na de training: Magnificent
20 min later: AMG gainer
2u voor slapen: Nighttime Caseïne
30 min voor slapen: Ronnie Coleman Resurrect

Dankjulliewel!
RAFC1880

Ik heb even een vraagje over jullie Whey Isolaat Perfection. Bij de ingrediënten staat:
Cross-Flow Ultra&Micro Gefilterde Whey Isolaat instant, smaakaroma, guargom,sucralose, acesulfame-k.
Waarom zitten de dikgedrukte stoffen ook in de naturel-versie? Er staat namelijk geen specifiek verschil vermeld.

Alvast dank :).

We versturen bij elke optie direct en bij vooruitbetaling als de betaling binnen is, dat is ook logisch anders hebben wij geen zekerheid van betaling. :)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:43 ----------

Daar zijn nog niet direct plannen voor maar we kunnen altijd even kijken of we deze kunnen inkopen. Ik kom erop terug aankomende week:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:44 ----------

Zou ik morgen even moeten bekijken. We nemen de declaratie altijd direct over van de fabrikant dus die zou wel moeten kloppen:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:45 ----------

Ok, top!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:48 ----------

Probleem is dat US merken als Dymatize en Optimum dit al hebben gedaan en dit eigenlijk totaal niet aanslaat. De reden is dat consumenten de smaken toch niet weten te waarderen. We overwegen om er een apart lijntje naast te zetten met een paar smaken zoals de US merken nu ook doen.:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:49 ----------

Klinkt weer goed! Lekkere combi voor geweldige trainingen en heerlijke pomps!!:)

Dan moet je direct na mijn bestelling me geen mailtje sturen dat mijn bestelling verzonden is. En deze jongen gaat mooi weer gewoon bij een shop kopen.

Hee benf,

Ik slik nu 3 tabletten vit b/c cal/mag en mijn plas is nu fluor geel/groen. Is dit slecht? Txx
Zoals je misschien al gelezen hebt, is dit helemaal niet erg hoor. Juist een goed teken dat je zelfs uit je dagelijkse voeding al voldoende vitamines haalt:cool:
Hallo, ik heb wat supplementen bij elkaar genomen en zou ze zo willen gebruiken..
Zouden jullie aub kunnen zeggen of dit een goede combinatie is of niet?
Alvast bedankt

's morgens: TMS (op niet trainingsdagen) + AMG gainer
Vroege namiddag: AMG gainer
voor de training: TMS
Na de training: Magnificent
20 min later: AMG gainer
2u voor slapen: Nighttime Caseïne
30 min voor slapen: Ronnie Coleman Resurrect

Dankjulliewel!
RAFC1880
Je doet het helemaal goed, echter zou ik aanbevelen om de Micellar Casein ongeveer 45 minuten voor het slapen gaan te nemen en Resurrect PM 20-30 minuutjes voor het slapen nemen. Zodat je tijdens de nacht langer afgifte hebt van aminozuren.
Ik heb even een vraagje over jullie Whey Isolaat Perfection. Bij de ingrediënten staat:

Waarom zitten de dikgedrukte stoffen ook in de naturel-versie? Er staat namelijk geen specifiek verschil vermeld.

Alvast dank :).
Ik kan je met zekerheid zeggen dat de de Naturel Whey Perfection en Isolaat Perfection is geheel kleur, geur, smaak en kleurstof vrij. Ik ga het ook meteen voor je veranderen op de website.;)

Groetjes Ralf

Gisteravond whey,bca en dextro besteld, vanmorgen al email dat onderweg was, top!

Probleem is dat US merken als Dymatize en Optimum dit al hebben gedaan en dit eigenlijk totaal niet aanslaat. De reden is dat consumenten de smaken toch niet weten te waarderen. We overwegen om er een apart lijntje naast te zetten met een paar smaken zoals de US merken nu ook doen.:)

Ben ook wel geinteresseerd in Stevia i.p.v. bijv Sucralose.. Natuurlijk, gezonder, en schijnbaar geen insuline-reactie.
Je zou toch verwachten dat als de smaak hetzelfde blijft het product niet minder populair wordt, of mis ik iets?

Bedankt Ralf! Moet het echt zeker weten ivm allergie. Dat is de reden geweest dat ik niet bij jullie heb besteld voorheen... Jammer voor beide partijen.

Wat is er gebeurd met die mammut (als ik het goed heb) arginine die jullie paar weken terug nieuw binnen hadden?

Wilde deze weer bestellen maar is niet langer te vinden ?

Bedankt Ralf! Moet het echt zeker weten ivm allergie. Dat is de reden geweest dat ik niet bij jullie heb besteld voorheen... Jammer voor beide partijen.
Nu je het weet, komt het volgens mij helemaal goed! Je kunt ons gerust bellen, vragen, mailen of een berichtje hier neer zetten, wij zijn er eigenlijk elke minuut van de dag om jullie vragen te beantwoorden:cool:

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 12:08 ----------

Wat is er gebeurd met die mammut (als ik het goed heb) arginine die jullie paar weken terug nieuw binnen hadden?

Wilde deze weer bestellen maar is niet langer te vinden ?
Deze is helaas uitverkocht, zodra deze weer beschikbaar is zal hij op internet staan.

Groetjes Ralf

Heerlijk smaakje van nr.1 (bubblegum) jammer dat de shakebeker niet even goed dicht wil, ik blijf maar draaien (en ja ik draai de goede Kant op :p)

Laatst bewerkt:
Hoe lang moet je wachten na een pot nr 1? Of mag je dit blijven doornemen? Ik gebruik dat als post work out.

En hoe lang mag je dit met een pre work out? Bv craze en Jack 3D?

Welk van jullie huisproducten worden in China gemaakt? Of?

Heerlijk smaakje van nr.1 (bubblegum) jammer dat de shakebeker niet even goed dicht wil, ik blijf maar draaien (en ja ik draai de goede Kant op :p)

Oeps, dat maken wij even goed bij je volgende bestelling! :)

Hoe lang moet je wachten na een pot nr 1? Of mag je dit blijven doornemen? Ik gebruik dat als post work out.

En hoe lang mag je dit met een pre work out? Bv craze en Jack 3D?

+- 6 tot 10 weken, maar dat is puur om het wennen tegen te gaan. 2 weken rust en je kan weer aan de slag! :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 13:56 ----------

Welk van jullie huisproducten worden in China gemaakt? Of?

Nou daar heb ik een simpel antwoord op: Geen!

Duidelijk genoeg? :D

-Leon

korte vraag, heeft die creatine ethyl esther van b&fshop huismerk een oplaad fase en zo ja, hoe lang ? ik zie niks op de doos staan
ook zie ik niks staan over hoe lang je het door mag gebruiken , ik neem dus aan dat de formule achterhaald is en ik dit op zijn minst wel tot eind mei kan gebruiken ,klopt dat? heb namelijk 2x 300g besteld, genoeg voor t/m eind mei dus

korte vraag, heeft die creatine ethyl esther van b&fshop huismerk een oplaad fase en zo ja, hoe lang ? ik zie niks op de doos staan
ook zie ik niks staan over hoe lang je het door mag gebruiken , ik neem dus aan dat de formule achterhaald is en ik dit op zijn minst wel tot eind mei kan gebruiken ,klopt dat? heb namelijk 2x 300g besteld, genoeg voor t/m eind mei dus

Nee, geen oplaadfase. :) Is niet nodig met Creatine Ethyl Esther. :)

-Leon

Volgens mij kloppen de voedingswaarde niet van de FortiFX repen die op de verpakking staan vermeld 1 reep is 390kcal 30g eiwit 36gr koolhydraten 17gr vet,
30x4=120 kcal, 36x4=144 kcal, 17x9=153 kcal dit maakt 417kcal lijkt mij of zie ik dat verkeerd ? niet dat het wat uit maakt maar het is toch vreemd.

Volgens mij kloppen de voedingswaarde niet van de FortiFX repen die op de verpakking staan vermeld 1 reep is 390kcal 30g eiwit 36gr koolhydraten 17gr vet,
30x4=120 kcal, 36x4=144 kcal, 17x9=153 kcal dit maakt 417kcal lijkt mij of zie ik dat verkeerd ? niet dat het wat uit maakt maar het is toch vreemd.

He, dat is vreemd inderdaad. Zal ik eens even naar kijken. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven