Boody
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah, das heel vervelend!Mijn excuus hiervoor, zal ik het je nasturen of bij je volgende pakketje even goed maken? Als je dan van te voren even een berichtje stuurt + het in de opmerking zet, moet het goedkomen!!
Ja doe het bij de volgende bestelling maar. Dat nasturen voor alleen een shake beker en een sample lijkt me beetje veel werk. In ieder geval bedankt!

half 9
net sample no explode voor het eerst pre workout over kwartier knalle at the gym
half 12
wat een schijttraining
na 45 minute no expolode te hebben gebruikt
ging ik benche redelijk wat tintelingen in me been meer niet
volgende oefening idk what happend maar me 3rde setje incline dumbbell press kreeg ik geen normaal gewicht meer omhoog en kon ik wel in slaap vallen in the gym
snel nog maar flys met laag gewicht gedaan en na huis gelopen
ben nu weer redelijk normaal niet echt moe meer maar merk ook niks van no explode meer
iemand een idee hoe het komt?
Je moet er een beetje meespelen, want No Xplode heeft gewoon heel veel goede reacties. 
K had ook niet genoeg aan 1sample no xplode, zou kunnen dat je er minder op reageert..
ps. Zouden de mensen die er geen verstand van hebben kunnen ophouden met antwoorden! Laat dit over aan b&f,
zeggen dat een pwo niet werkt omdat je hem 15min voor je training hebt genomen ipv half uur.. Pff zeg
Bedankt voor de reactieOok met deze ultimate creatine gewoon dagelijks meer water drinken? En heeft het ook een voordeel om het bijvoorbeeld met appelsap ipv water in te nemen in verband met de koolhydraten of maakt dat bij deze soort weinig uit?
Ik zie trouwens dat 'ie deze week in de aanbieding is, bestelling komt er zo snel mogelijk aan![]()

Referentie nummer: 364865
Faktuur datum: 05-03-2012
Betaalmethode: iDeal
Ik had 2 potjes 5000 iu vitamine d van now foods besteld en hard!. Alles was prima behalve dat 1 van de potjes vitamine d 1000iu was. vrij vervelend dit.
Dat is inderdaad heel vervelend, ik ga zorgen dat het alsnog helemaal in orde wordt gemaakt. Je hebt het morgen in huis
Groetjes Ralf
Zou B&F hier nog op willen reageren? Dan kan ik 'm gerust bestellen![]()

Vandaag 2 potjes 5000 iu vitamine D gekregen. Foutje is 200% goedgemaakt. Top service!!!![]()

Jullie mooie slogan met snelle levering gaat met vooruitbetaling niet op zeker? Heb donderdag ochtend bestelling gedaan, en ook direct betaald dmv. vooruitbetaling. Toen kreeg ik direct een mail dat het pakketje verzonden was. Maar gister en vandaag niks gekregen, toen keek ik net in mijn mail en zag dat het pas vannochtend verzonden is. Hoe kan dat?

Wat is het uiteindelijk verschil tussen de inname van één dosis amino capsules (= 3 capsules) of één dosis (28 gram) whey sensation?
Als je whey neemt dan zijn de aminocapsules overbodig?

Krijgen jullie nog Get Diesel Nos Ether in het assortiment ?

Ik heb vandaag mooi mijn 10 dozen repen binnen gekregen!! helemaal top
en met zo'n handige vet percentage meter. kan ik dat ook eens goed bijhouden

Hallo, ik heb een verkeerd product binnen gekregen,
Had de caps magic creatine besteld, maar ultimate creatine poeder binnen gekregen,
Hoe moet ik dit regelen? Even bellen naar uw vestiging of dergelijke?
Bij voorbaat dank,
Jochem

Bij creatine altijd voldoende water drinken inderdaad, dat is altijd gelijk. De inname mag met ook gewoon met water dat maakt voor het effect niet uit
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:23 ----------
Super! Graag gedaan!
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:26 ----------
Wanneer je een bestelling doet per " vooruitbetaling" dan versturen we direct zodra de betaling is ontvangen. Precies als aangegeven op de website.
Wanneer je bv met iDeal besteld dan wordt het bedrag direct bijgeschreven en de bestelling dus ook direct verzonden. Deze heb je dan de volgende dag. De keuze voor betalingswijze maakt dat het in dit geval iets langer duurt, daar kunnen wij niets aan doen. Dank je, voor de bestelling
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:29 ----------
De amino capsules neem je puur op momenten dat je snelle aminozuren nodig hebt en/of geen mogelijkheid hebt tot het maken van een shake. 3 capsules is enkele grammen bij de Whey pak je 25-28 gram per scoop
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:30 ----------
Hebben we wel gehad maar er is/was eigenlijk totaal geen vraag naar. De Diesel Test Hardcore kopen we nog wel in met de Creatine en Pre-Workout zijn we gestopt om die reden
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:31 ----------
Super! Dank je, voor de bestelling
---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 07:32 ----------
Excuses! PM mij je referentienummer maar even dan los ik het direct voor je op![]()
Nu zie ik het ja, in KLEINE LETTERTJES in jullie voorwaarden. Ik ging van jullie slogan "voor 22:00 BESTELD volgende dag in huis" uit. Maar dat gaat dus niet bij alle betaalmogelijkheden op. eigenlijk heb je het de volgende dag in huis als er extra betaald word of als je van ideal gebruik maakt of niet?