XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb onlangs besteld en uiteraard weer tevreden, maar ik kwam net iets vreemds tegen.
Op de pot met poeder voor pannenkoeken staat:

30g poeder + melk =
180 kCals
24.6 E
11.5 K
1.2 V

Nu, als ik een beetje kan rekenen is 24.6*4 + 11.5*4 + 1.2*9 (=155-156) kCals toch een pak kleiner dan 180 kCals. Doe ik iets totaal fout of staat er een fout op de verpakking?

Had in 2008 , Nox pump de eerste versie en Get Diesel Nos Ether de eerste versie. Ging hier hard op samen met mijn voedinggsschema . Wat kan je aanraden als vervanger van deze producten en ik zit momenteel in de cut..

Heb onlangs besteld en uiteraard weer tevreden, maar ik kwam net iets vreemds tegen.

30g poeder + melk =
180 kCals
24.6 E
11.5 K
1.2 V

Nu, als ik een beetje kan rekenen is 24.6*4 + 11.5*4 + 1.2*9 (=155-156) kCals toch een pak kleiner dan 180 kCals. Doe ik iets totaal fout of staat er een fout op de verpakking?

Toch maar hier ff posten? :D

Ideal zegt het al heh, ideaal dus, wordt gelijk afgeschreven en bij b&f bijgeschreven, en dan heb je altijd je bestelling de volgende dag binnen, bij mij tenminste wel en ik bestel er al een poosje !!

30g poeder + melk =
180 kCals
24.6 E
11.5 K
1.2 V

Melk is ook nog 37 tot 62 kCal per 100 ml afhankelijk van mager of vol. Er staat poeder + melk op de pot.

edit. Hmm, maar dan zou dat ook in de voedingswaarden verwerkt moeten zijn idd. Misschien is de melk bij de kCal er wel bij gerekend maar bij de EKV niet...

Laatst bewerkt:
Melk is ook nog 37 tot 62 kCal per 100 ml afhankelijk van mager of vol. Er staat poeder + melk op de pot.

edit. Hmm, maar dan zou dat ook in de voedingswaarden verwerkt moeten zijn idd. Misschien is de melk bij de kCal er wel bij gerekend maar bij de EKV niet...

De voedingswaarden die ik had gepost stonden onder "30g poeder + 120ml melk". Dus dan verwacht je toch dat die voedinsgwaarden van melk er al bij zitten. Maar daar kan inderdaad het probleem liggen.

Gisteren mijn bcaa binnen gehad en vanmorgen fasted getraind met body octane +bcaa en ging super hard, zelfs beter dan met een pre workout maaltijd.
Martin berkhan is koning.

B&F,

zijn jullie van plan om de Sucralose in de whey (whey perfection, isolate perfection) te vervangen door Stevia?

Zo ja, op welke termijn kunnen wij dit verwachten?

Hard! en muscle & pump extra eergisteren binnengekregen, superpomp tijdens de training en me spieren voelen harder aan.

Vandaag nagestuurd Hell NO opgehaald bij buurvrouw thx B&F!

K had ook niet genoeg aan 1sample no xplode, zou kunnen dat je er minder op reageert..

ps. Zouden de mensen die er geen verstand van hebben kunnen ophouden met antwoorden! Laat dit over aan b&f,

zeggen dat een pwo niet werkt omdat je hem 15min voor je training hebt genomen ipv half uur.. Pff zeg
Maat als ik um neem neem ik het ook 3 kwartier van te voren juist om de met vol effect me training te beginnen...

Nu zie ik het ja, in KLEINE LETTERTJES in jullie voorwaarden. Ik ging van jullie slogan "voor 22:00 BESTELD volgende dag in huis" uit. Maar dat gaat dus niet bij alle betaalmogelijkheden op. eigenlijk heb je het de volgende dag in huis als er extra betaald word of als je van ideal gebruik maakt of niet?

We versturen bij elke optie direct en bij vooruitbetaling als de betaling binnen is, dat is ook logisch anders hebben wij geen zekerheid van betaling. :)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:43 ----------

@ B&F Krijgen jullie ooit grippers in het assortiment? bedankt.

Daar zijn nog niet direct plannen voor maar we kunnen altijd even kijken of we deze kunnen inkopen. Ik kom erop terug aankomende week:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:44 ----------

30g poeder + melk =
180 kCals
24.6 E
11.5 K
1.2 V

Zou ik morgen even moeten bekijken. We nemen de declaratie altijd direct over van de fabrikant dus die zou wel moeten kloppen:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:45 ----------

Gisteren mijn bcaa binnen gehad en vanmorgen fasted getraind met body octane +bcaa en ging super hard, zelfs beter dan met een pre workout maaltijd.
Martin berkhan is koning.

Ok, top!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:48 ----------

B&F,

zijn jullie van plan om de Sucralose in de whey (whey perfection, isolate perfection) te vervangen door Stevia?

Zo ja, op welke termijn kunnen wij dit verwachten?

Probleem is dat US merken als Dymatize en Optimum dit al hebben gedaan en dit eigenlijk totaal niet aanslaat. De reden is dat consumenten de smaken toch niet weten te waarderen. We overwegen om er een apart lijntje naast te zetten met een paar smaken zoals de US merken nu ook doen.:)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 19:49 ----------

Hard! en muscle & pump extra eergisteren binnengekregen, superpomp tijdens de training en me spieren voelen harder aan.

Klinkt weer goed! Lekkere combi voor geweldige trainingen en heerlijke pomps!!:)

Heb ook zeker interesse in goede grippers.

Al nagekeken voor Stringers in het assortiment ?

Hee benf,

Ik slik nu 3 tabletten vit b/c cal/mag en mijn plas is nu fluor geel/groen. Is dit slecht? Txx

@boody teken dat je teveel vitamines binnen krijgt

Je pist een deel van je vitamines/geld gewoon uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven