MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey hallo.

Heeft iemand ook een knaller van een preworkout creatine zonder 1.3mg dm?

thnx

Ben ik heel blij mee:D Heb je daar enig bewijs van eventueel of? Het is voor de familie die de zaakjes op het internet niet vertrouwd... Dit resulteert in een heleboel verwijten...

Dat horen wij wel vaker (dagelijks) en wij trekken ons daar eigenlijk niet meer veel van aan. Ook nu we bezig zijn met HACCP en ISO-Certificatie. Met Volactive, Carberry en Fonterra als leveranciers zit je altijd goed. :)

hey hallo.

Heeft iemand ook een knaller van een preworkout creatine zonder 1.3mg dm?

thnx

Jazeker:

- No-Xplode
- X-Pand
- Nr. 1
- Total Muscle Solution

etc. :)

-Leon

Hey B&F,

Ik heb gisteren rond 16.00 uur besteld. Ik geloof dat jullie dan nog werken maar heb mijn twijfels bij TNT.
Moet ik mijn pakketje nu vandaag of morgen verwachten?

Grtz

Al nagekeken voor Stringers in het assortiment ?

nr: 370008

Als er nog wat samples rondzwerven mogen die er altijd bij :).

vanmiddag bestelling geplaatst,nog geen bericht gekregen dat deze reeds verstuurd is

Referentie nummer: 369799

Net weer een bestelling (referentienummer: 370141) geplaatst. Samples zijn welkom, want vorige x zaten er geen bij :(.

Mannen, ik kwam net een website tegen met verschillende soorten eiwitten: http://www.proteinpow.com/p/powders.html

Wat is hier nu anders aan dan met de eiwitten die jullie aanbieden? Komen die in jullie assortiment?

thx :)

Ref: 370218

Moest eigenlijk ook whey perfection hebben, maar wacht geduldig op de nieuwe smaken :D

Ref: 370286

Zou leuk zijn als jullie er eens wat extra samples bij doen, bestel al een tijdje bij jullie.

Heb trouwens nog een vraagje, is er nog iets wat je tijdens het trainen kan innemen qua supplementen?

Gr.

Nog even snel tussendoor, ik heb voor 22:00u besteld en zoals bij jullie staat aangegeven is het morgen in huis. Maar heb nog steeds geen bericht gehad dat het verzonden is, de vorige keer was dit ook zo en had ik ook voor 22:00u besteld. Niet dat dit een probleem is ofzo, maar wel irritant als ik even tussen door naar huis moet maar er staat niemand..

hallo,

Ik zit met een vraagje.
Voor mijn kickbokstraining neem ik fightfactor van nutrabolics. en tijdens en een klein beetje na heb ik muscle protect van b en f.
Ik kickboks 5 keer in de week en pak elke keer naar het boksen 1 spiergroep. borst/rug/schouders/benen/bicepstriceps.
Is het voor mij ook logisch om gedurende de dag bcaa's te nemen of zit er een bepaald limiet aan?
Ook zou ik misschien mijn creatine wat omhoog willen gooien. Hierbij denk ik zelf aan de super creatine.

Verder echt een super product neer gezet met muscle en protect.
Die watermelon is echt gewoon genieten vooral ijskoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven