Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week was er een klein foutje gebeurt bij mijn bestelling (mede doordat ikzelf een beetje onduidelijk had gehandeld :p) nu wou ik gewoon even zeggen dat b&f dit weer direct heeft opgelost en hoe.. had er weer lekker veel samples bijgekregen etc.. kan niet genoeg zeggen en herhalen wat voor een topservice jullie elke keer weer leveren.. Geweldig! Nu kan ik men nr.1 eindelijk is testen se ;) Grtz

Vorige week was er een klein foutje gebeurt bij mijn bestelling (mede doordat ikzelf een beetje onduidelijk had gehandeld :p) nu wou ik gewoon even zeggen dat b&f dit weer direct heeft opgelost en hoe.. had er weer lekker veel samples bijgekregen etc.. kan niet genoeg zeggen en herhalen wat voor een topservice jullie elke keer weer leveren.. Geweldig! Nu kan ik men nr.1 eindelijk is testen se ;) Grtz
Graag gedaan Vliegske, jij ook wederom bedankt voor je bestelling. Vind je het misschien leuk om een oordeel over nr1 voor ons te schrijven?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Groetjes Ralf

Komen de merken 'Reflex' en 'Sci-MX' ook ooit eens binnen bij jullie?

beste B&F, wat raden jullie aan als supplement om spierverlies tegen te gaan bij het afvallen?

Even een stukje feedback.. .de naam van de sponsor op mijn straps begint na 6 maanden al te verdwijnen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

terwijl die straps nog jaaaaren mee hopen te gaan.

Even een stukje feedback.. .de naam van de sponsor op mijn straps begint na 6 maanden al te verdwijnen...

[Link niet meer beschikbaar]

terwijl die straps nog jaaaaren mee hopen te gaan.

Je traint gewoon te hard! Dat zal het zijn! :D

-Leon

Helpen die amino caps van b&f niet tegen spierafbraak? Wat is nu het grote verschil tss bcaa caps en amino caps?
Zodra je aan het afvallen bent (weinig koolhydraten) gaat je lichaam energie vragen aan je spieren, waardoor je spierafbraak krijgt. De BCAA's, de drie belangrijkste aminozuren, L-Valine, L-Leucine en L-Isoleucine, zorgen hiervoor dat je spieren toch nog beschermd raken. Amino caps bevatten alle 20 aminozuren.

Zodra je aan het afvallen bent (weinig koolhydraten) gaat je lichaam energie vragen aan je spieren, waardoor je spierafbraak krijgt. De BCAA's, de drie belangrijkste aminozuren, L-Valine, L-Leucine en L-Isoleucine, zorgen hiervoor dat je spieren toch nog beschermd raken. Amino caps bevatten alle 20 aminozuren.

En wat is dan het beste? Amino of bcaa? En is poeder beter dan caps? Kan je dit in je whey doen? Thx voor de Reply trouwens

hee even een vraagje hea

ik kan via een maat van me whey regelen die bijna over de houdbaarheids datum is
maar zolang deze ongeopend zijn maakt dat voor de kwaliteit van de eiwitten toch weinig uit

anders beantwoord deze vraag maar theoretisch ofzo als je anders geen antwoord mag geven

ref: 369838
Ik heb vandaag mijn pakketje die ik gister had besteld lekker snel binnen zoals ik
gewent ben, maar helaas klopte mijn bestelling niet. ik had een polo maat S besteld
maar kreeg een XL mee :p. Ook had ik niet de optie om een 2e cadeau (shakebeker pro)
te kiezen bij het afrekenen.

Over de creatine....

Heb Result ooit gehad en beviel me zeker.

Keuze tussen Result en Super creatine zou zijn ? Beide zelfde prijs alleen 500 gram en 800 ? Result dan toch wat beter ?

hee even een vraagje hea

ik kan via een maat van me whey regelen die bijna over de houdbaarheids datum is
maar zolang deze ongeopend zijn maakt dat voor de kwaliteit van de eiwitten toch weinig uit

anders beantwoord deze vraag maar theoretisch ofzo als je anders geen antwoord mag geven

Als de pot dicht is geweest kan je nog wel een maandje extra erbij pakken, maar ik raad het niet aan. :)

ref: 369838
Ik heb vandaag mijn pakketje die ik gister had besteld lekker snel binnen zoals ik
gewent ben, maar helaas klopte mijn bestelling niet. ik had een polo maat S besteld
maar kreeg een XL mee :p. Ook had ik niet de optie om een 2e cadeau (shakebeker pro)
te kiezen bij het afrekenen.

Kan je lekker in groeien! :D Ik zal het even in orde maken bij je volgende bestelling! Krijg je wat extra's van mij! ;)

Over de creatine....

Heb Result ooit gehad en beviel me zeker.

Keuze tussen Result en Super creatine zou zijn ? Beide zelfde prijs alleen 500 gram en 800 ? Result dan toch wat beter ?

Super Creatine bevat ook wat meer transport stoffen. Verder is de Super Creatine ook wel wat beter van smaak! :D

-Leon

Ik wil voor de komende 6 weken een supp bestellen die me nog even helpt aan wat spiermassa in de bulk. Welke kan ik het beste gebruiken hiervoor? Creatine, nr. 1, iets anders?! Zoveel keuze!
Ik ga dit gebruiken icm Whey Perfection en Muscle Protect tijdens de training.

normaal ben ik altijd een tevreden klant maar de laatste leveringen zijn toch problematisch
paar leveringen waar zakken waren gescheurd en net slechts 3 ipv 9zakken optimum gainer geleverd
dat zijn toch maar even 240eurogoederen die er niet in zitten
kan dit worden recht gezet aub
nr 369475

in fluo was aangeduid 3x5kg en het zijn er 3x3 van deze die ik besteld heb
staat duidelijk bij aantal en ook te merken aan het betaald bedrag

Ik wil voor de komende 6 weken een supp bestellen die me nog even helpt aan wat spiermassa in de bulk. Welke kan ik het beste gebruiken hiervoor? Creatine, nr. 1, iets anders?! Zoveel keuze!
Ik ga dit gebruiken icm Whey Perfection en Muscle Protect tijdens de training.

Nr.1 , meer heb je niet nodig! :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 17:17 ----------

normaal ben ik altijd een tevreden klant maar de laatste leveringen zijn toch problematisch
paar leveringen waar zakken waren gescheurd en net slechts 3 ipv 9zakken optimum gainer geleverd
dat zijn toch maar even 240eurogoederen die er niet in zitten
kan dit worden recht gezet aub
nr 369475

in fluo was aangeduid 3x5kg en het zijn er 3x3 van deze die ik besteld heb
staat duidelijk bij aantal en ook te merken aan het betaald bedrag

Ik stuur je even een p.m :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 17:18 ----------

28.000 posts! :D

-Leon

Zijn er toch wel aardig wat ghehe, mogen er nog vele volgen :-)

ok pm beantwoord,
laat me even weten hoe we het gaan oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven