XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zien er nice uit die nieuwe producten

Hoeveel creatine zit er per serving in nr1?

Even een stukje feedback.. .de naam van de sponsor op mijn straps begint na 6 maanden al te verdwijnen...

[Link niet meer beschikbaar]

terwijl die straps nog jaaaaren mee hopen te gaan.

Wraps besteld.. eens kijken of deze opdruk net zo slijt-onvast is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:39 ----------

Liefst begin van de ochtend. :)

-Leon

Wordt magnesium niet juist gebruikt door mensen die last van slapeloosheid hebben ?

jongens, die shake beker van 2,50 is echt prut.

Ik had mijn whey erin gedaan zonder water om hem mee te nemen naar stage.

Dus wil ik hem uit mijn tas pakken hoppa alles door mijn tas heen. Dop eraf :|
Als je hem dichtdraaid en zodra die strak zit schiet over dat draad heen en is ie weer los. echt waardeloos

Wraps besteld.. eens kijken of deze opdruk net zo slijt-onvast is.

http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/powerstrapsgroot.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:39 ----------

Wordt magnesium niet juist gebruikt door mensen die last van slapeloosheid hebben ?

Spierontspanning, minder krampen en minder stress. In combinatie met Zinc is het perfect voor het slapen gaan. :)

Als je hem dichtdraaid en zodra die strak zit schiet over dat draad heen en is ie weer los. echt waardeloos

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal je een Pro-shaker geven bij je volgende bestelling. :)

-Leon

Laatst bewerkt:

Neem al meer dan een jaar zo'n ontwerp shaker mee naar overal en nergens en nog nooit ergens last van gehad. Productiefoutje?

Spierontspanning, minder krampen en minder stress. In combinatie met Zinc is het perfect voor het slagen gaan. :)

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal je een Pro-shaker geven bij je volgende bestelling. :)

-Leon

hadden jullie vorige keer ook gedaan maar die sluiting heeft geen klik ofzo dus is nog steeds niet handig om mee te nemen.
Heb nu iets van 3 van jullie shaker in de kast liggen die ik alleen bij ontbijt gebruik :P, ze hebben ieder hun eigen dag dat ik ze gebruik.
zal ze ook eens een naam geven.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 21:40 ----------

Neem al meer dan een jaar zo'n ontwerp shaker mee naar overal en nergens en nog nooit ergens last van gehad. Productiefoutje?

het zijn volgens mij nieuwe, want vriend van me heeft niet zo lang geleden iets besteld en op die shaker zat draai sluiting. deze nieuwe heeft een vage druk dop.
Ik heb er ook eentje van bodylab, die neem ik wel altijd veilig mee top ding. maar ik bestel niks meer bij hun omdat B&F gewoon beter is. alleen jammer van de shakers.

net een mooie iForce combo besteld, oa de nieuwe maximize instense
extra samples zijn altijd welkom :) , Referentie nummer: 371168

Ben nu al een week lang aan het brainstormen welke smaak whey ik ga nemen van die nieuwe

Jammer dat ik protein perfection sample kreeg ipv isolaat als sample maar er zijn ergere dingen :D
T is inmiddels een nieuwe week. Weten jullie al wat meer wbt prijs van craze?:)

Btw, kan ik bij die natural fine oats (30 gram dosering) de 28gr maatschep van mijn wperfection gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven