AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat ik protein perfection sample kreeg ipv isolaat als sample maar er zijn ergere dingen :D
T is inmiddels een nieuwe week. Weten jullie al wat meer wbt prijs van craze?:)

Btw, kan ik bij die natural fine oats (30 gram dosering) de 28gr maatschep van mijn wperfection gebruiken?

Die oats zijn andere massa hé.. ik heb ong 35g fine oats in 1 wheyschep

Daarom wou weten of t in de buurt kwam maar ty was dat wel perfection?

Die oats zijn andere massa hé.. ik heb ong 35g fine oats in 1 wheyschep

Dacht inderdaad ook al dat het een andere massa was, maar gebruik mijn WP maatschep ook ervoor. Zal wel ongeveer gelijk zijn ga ik van uit.

Oh en B&F, gefeliciteerd met de sponsoring van Mixfight.nl! Vind het geweldig dat jullie de ''vechters'' onder ons steunen :D

Van iforce nutrition, welke pwo raden jullie ervan aan? Heb ervaring met jack3d en Hard!

Beste Body & Fit,

Ik had zondag een bestelling bij jullie geplaatst en het was vanochtend al binnen! Top service.

Echter heb ik Creamy coconut als smaak gekregen, terwijl ik de smaak Cookies en Cream had gekozen bij mijn Whey perfection.

Is er een manier waarop wij dit kunnen oplossen ?

Alvast bedankt.

maar ik bestel niks meer bij hun omdat B&F gewoon beter is. alleen jammer van de shakers.
Binnenkort krijgen we nieuwe shakebekers en deze zijn dan weer van top kwaliteit. We zijn overgestapt van producent en het is enorm lastig om de juiste te vinden. Binnenkort hebben we de mooiste, beste en handigste shakebeker weer!:cool:
net een mooie iForce combo besteld, oa de nieuwe maximize instense
extra samples zijn altijd welkom :) , Referentie nummer: 371168
Bedankt voor je bestelling, morgen in huis! Ik zag inderdaad je bestelling zojuist voorbij komen, dat word knallen geblazen. De nieuwe Hemavol en Maximize Intense zijn echt toppers!

Maximize intense als eerste bij Bodyenfitshop.nl:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu €29,90
Hemavol Plasma Volumizer als eerste bij Bodyenfitshop.nl:
Nu €32.90

Btw, kan ik bij die natural fine oats (30 gram dosering) de 28gr maatschep van mijn wperfection gebruiken?
De het gewicht zal inderdaad rondom de 35 gram liggen, even precies wegen en je weet het. De schepjes van de isolaat, whey perfection en mix perfection zijn allemaal gelijk.

Oh en B&F, gefeliciteerd met de sponsoring van Mixfight.nl! Vind het geweldig dat jullie de ''vechters'' onder ons steunen :D
Geen probleem, doen we met plezier!
Valt niets te brainstormen. Nutella is de enige logische keuze.
Ik heb hem gehad en deze is echt onzettend lekker, ik kan niet wachten totdat we deze gaan verkopen!
Van iforce nutrition, welke pwo raden jullie ervan aan? Heb ervaring met jack3d en Hard!
De Maximize Intense, Craze of NoxiPro, allemaal toppers op het gebied van pre workouts!
Woops! Dacht dat die hemavol ook een pwo was!
Is ook prima voor het trainen te nemen hoor, krijg je een geweldige doorbloeding, pomp en uithoudingsvermogen door zonder simulanten.
Beste Body & Fit,

Ik had zondag een bestelling bij jullie geplaatst en het was vanochtend al binnen! Top service.

Echter heb ik Creamy coconut als smaak gekregen, terwijl ik de smaak Cookies en Cream had gekozen bij mijn Whey perfection.

Is er een manier waarop wij dit kunnen oplossen ?

Alvast bedankt.
Ik stuur je even een PM, mijn excuus voor het ongemak!;)

Groetjes Ralf

Gisteren bestelling al binnen gehad! Die shake pro beker is top!

Vind je? Ik vind hem eigenlijk maar slecht!

Ik had hem een keer gevuld met vanalles alleen nog geen water cq melk of whatever voor na mn training.

Na mn training haal ik hem uit mn tas, is het deksel los gegaan.. hele tas vol :X Wat blijkt.. die deksel kan je niet goed vast draaien, draait door zeg maar.

Bij mij dan iig.. Alles zat onder, laptop, naja noem maar op wat er in een schooltas kan zitten ;)

Ik had hem een keer gevuld met vanalles alleen nog geen water cq melk of whatever voor na mn training.

Na mn training haal ik hem uit mn tas, is het deksel los gegaan.. hele tas vol :X Wat blijkt.. die deksel kan je niet goed vast draaien, draait door zeg maar.

Bij mij dan iig.. Alles zat onder, laptop, naja noem maar op wat er in een schooltas kan zitten ;)

Dat is inderdaad vervelend. Normaal gesproken heb je hier geen last van met de Pro Shaker. Anders stuur ik er 1 extra mee met je volgende bestelling! :)

-Leon

Beste Leon, ik ben van plan om citrupure aan te schaffen voor een pump, kan ik hem combineren met 1,3 Dimethylamylamine voor extra uithouding?
Ik weet dat ik sterk reageer op 1,3 maar wil wel de pump voelen tijdens training.

Beste Leon, ik ben van plan om citrupure aan te schaffen voor een pump, kan ik hem combineren met 1,3 Dimethylamylamine voor extra uithouding?
Ik weet dat ik sterk reageer op 1,3 maar wil wel de pump voelen tijdens training.

Geen probleem. Met Agmatine kan ook. :)

-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Massieve droge spiermassa!
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Spierherstel
-Sterkere prestaties
-Vetverlies

-Leon

iForce is goed bezig de laatste tijd..
Dexaprine, Maximize Intense, en dan ook nog Intimidate.. toe maar..

Paar vraagjes:
- Hoeveel denk je dat Intimidate ongeveer gaat kosten?
- Denken jullie er ook over om Protean in de collectie op te nemen?

thanks!

als je pump wil moet je agmatine nemen + argininine

Beste B&F, misschien een vreemde vraag, maar waarom zitten in zoveel sups vit. B12?
Gebruik nu NR.1 en nog een aantal producten (ook van jullie uiteraard)
Maar ik voelde me een paar weken niet zo fit, dus bloed laten testen... daar kwam uit dat ik 1350 (waarde weet ik zo niet) in mijn bloed had.. Gebruik voor de rest geen extra vitaminen oid. Mag ik het nu nog gewoon doorgebruiken? alvast dank voor reactie ;)

Bij mij werkt hij goed tot op heden, dat spiraaltje is ook ideaal, geen klonten niks, en sluit hier goed af.

Heb meerdere bekers gehad van XXL of B&F, en met die had ik wel vaak problemen dat de dop er scheef op ging, en dan met shaken dat de halve kamer onderzat.. Deze gaat er recht op, en dicht af.. (nog wel maar 2x gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven