XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F, misschien een vreemde vraag, maar waarom zitten in zoveel sups vit. B12?
Gebruik nu NR.1 en nog een aantal producten (ook van jullie uiteraard)
Maar ik voelde me een paar weken niet zo fit, dus bloed laten testen... daar kwam uit dat ik 1350 (waarde weet ik zo niet) in mijn bloed had.. Gebruik voor de rest geen extra vitaminen oid. Mag ik het nu nog gewoon doorgebruiken? alvast dank voor reactie ;)

Wij kunnen helaas geen medische uitspraken doen. :) Dat moet je even overleggen met je huisarts. Verder speelt B12 een belangrijke rol in de vitaliteit en gezondheid van de sporter. :)

-Leon

Is Maximize Intense de opvolger van Maximize V2?
Of blijven beide producten naast elkaar bestaan?
Op het eerste zicht zie ik geen verschil.

Maximize V2 is wel een heel goed product!!

Is Maximize Intense de opvolger van Maximize V2?
Of blijven beide producten naast elkaar bestaan?
Op het eerste zicht zie ik geen verschil.

Maximize V2 is wel een heel goed product!!

Ja is een opvolger, maar voorlopig blijft de Maximize V2 ook. :)

-Leon

Hey ik heb maandag avond om 9uur iets besteld en ik heb gekozen om het via TNT-pakjegemak te laten bezorgen. Als het goed is zou ik een sms krijgen wanneer het er zou zijn maar ik heb nog steeds niks. En heb ik ook niet iets van een afhaalbewijs nodig om het pakketje op te halen? Mijn referentienummer is 370170

Ligt voor je klaar. Even je ID meenemen. :)

-Leon

Dankjewel ;)

He b&f net een bestelling 371634 geplaatst ben er benieuwd naar de muscle en pump ultra.

Beste B&F, misschien een vreemde vraag, maar waarom zitten in zoveel sups vit. B12?
Gebruik nu NR.1 en nog een aantal producten (ook van jullie uiteraard)
Maar ik voelde me een paar weken niet zo fit, dus bloed laten testen... daar kwam uit dat ik 1350 (waarde weet ik zo niet) in mijn bloed had.. Gebruik voor de rest geen extra vitaminen oid. Mag ik het nu nog gewoon doorgebruiken? alvast dank voor reactie ;)

Is niet schadelijk. Vitamine B is wateroplosbaar, een teveel plas je uit.

Ik zit te twijfelen tussen een vetburner,
ik lees veel goede dingen over ANIMAL CUTS-Universal
maar zie dat jullie ook eigen merk hebben voor de helft van de prijs.
Zit er nou serieus groot verschil tussen?

Binnenkort krijgen we nieuwe shakebekers en deze zijn dan weer van top kwaliteit. We zijn overgestapt van producent en het is enorm lastig om de juiste te vinden. Binnenkort hebben we de mooiste, beste en handigste shakebeker weer!:cool:

Groetjes Ralf

Doen jullie dan weer even een mail de deur uit :) ?? Dan bestel ik meteen weer iets zodat ik die shaker krijg ^^, Ook wel relaxed als jullie dan een plaatje van die nieuwe erbij doen.
Van deze tijdelijke shaker stond niet eens een plaatje op de site.

Zometeen whey bestellen :)

Ik zit te twijfelen tussen een vetburner,
ik lees veel goede dingen over ANIMAL CUTS-Universal
maar zie dat jullie ook eigen merk hebben voor de helft van de prijs.
Zit er nou serieus groot verschil tussen?

Nee. We kopen de Fast Diet in grote aantallen en rechtstreeks van de producent. Dat maakt het prijsverschil. Ik durf rustig te zeggen dat Fast Diet beter is als veel US merken waar je het dubbele voor kan betalen:)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 19:33 ----------

:thumbs:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 19:34 ----------

Doen jullie dan weer even een mail de deur uit :) ?? Dan bestel ik meteen weer iets zodat ik die shaker krijg ^^, Ook wel relaxed als jullie dan een plaatje van die nieuwe erbij doen.
Van deze tijdelijke shaker stond niet eens een plaatje op de site.

Heb je gelijk in.:) We geven het aan en passen dat direct het plaatje op de website aan:)

Vinden jullie HARD! Op dit moment dé beste pre-workout die jullie hebben? Weet wel dat het jullie eigen merk is natuurlijk, dus dan is het al gauw een 'ja' maar als ik héél veel energie wil moet ik dan Noxipro, Hard! of iets anders nemen? Snap dat Hard! misschien wel een grotere pomp geeft, maar de pomp heb ik meestal wel...gaat me meer dat ik heel veel energie krijg en sta te stuiteren.

Bedankt,

Wanneer komt Opti-Men/Adams keer in aanbieding? (A)

Weer 'n bestelling ref 371913

Vinden jullie HARD! Op dit moment dé beste pre-workout die jullie hebben? Weet wel dat het jullie eigen merk is natuurlijk, dus dan is het al gauw een 'ja' maar als ik héél veel energie wil moet ik dan Noxipro, Hard! of iets anders nemen? Snap dat Hard! misschien wel een grotere pomp geeft, maar de pomp heb ik meestal wel...gaat me meer dat ik heel veel energie krijg en sta te stuiteren.

Bedankt,

Neem dan Hyper FX van BSN of Craze van DS. Deze zorgen beide voor een waanzinige Energy rush.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven