AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, whey alleen

Iemand ervaring met de combinatie plasma hemavol van iforce en dexaprine?
Ik neem normaal dexaprine met hard en werkt perfect. Alleen deze pwo ben ik niet bekend mee (zijn samples)

thnx

Wat is het verstandigst voor het innemen van NoxiPro en Isolaat Perfection? Noxipro 30-45 min voor mn training en isolaat 20 min voor mn training?

ik zou de whey 30 min erna nemen

Beste B&F,

Brinta komt me de laatste tijd een beetje de keel uitzetten.. en nu zit ik te twijfelen tussen Lean Gain kopen of Whey perfection+Oats te halen.

Heb even wat lopen rekenen en dit kwam eruit:
Samenstelling per 100 gram Oats en WP mix (50/50)
Kcal 394
Eiwit 45,5
Koolhydraten 38.45
Vet 6.25

Samenstelling per 100 gram Lean Gain
Kcal 389
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Prijs per 5kgOats + 4.5kgWP: 16.90+54.90= 70.80 euro
Prijs per 10kg Lean gain: 99.80 euro

Aannemend dat dit klopt liggen de voedingswaarden niet ver uit elkaar, en scheelt het dus 29 euro om Whey+Oats te kopen ipv de toch al redelijk goedkope Lean Gain.. (op 500gram whey perfection minder na).

Voor die 29 euro heb ik best wat gehannes met mixen en zakken over.. maar toch ben ik niet zeker van wat ik ga doen.

Ik wil het vooral als ontbijt gaan gebruiken(naast een banaan en 2broodjes ei) en voor als ik een keer honger heb snelsnel.

Ik twijfel echter alleen over:
- Hoe smaken beide suggesties in vergelijking met bijf whey perfection
- Is er iets wat ik over het hoofd zie in de Lean Gain?
- Is 50gram whey + 50gram oats goed mixbaar?

Hopelijk kunnen jullie me over de laatste 3 dingen wat verder helpen en misschien redenen geven om Lean Gain boven deze mix te verkiezen :)

Vorige week 2 Magnificent en 1 5-HTP besteld, met de vraag of ik samples kon krijgen ipv kado 2.

Bestelling keurig geleverd, maar zonder extra samples...

Maar wel een 2e potje 5-HTP voor nop! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Die aanbieding was niet eens geadverteerd :roflol:

Vinden jullie HARD! Op dit moment dé beste pre-workout die jullie hebben? Weet wel dat het jullie eigen merk is natuurlijk, dus dan is het al gauw een 'ja' maar als ik héél veel energie wil moet ik dan Noxipro, Hard! of iets anders nemen? Snap dat Hard! misschien wel een grotere pomp geeft, maar de pomp heb ik meestal wel...gaat me meer dat ik heel veel energie krijg en sta te stuiteren.

Bedankt,

Hard!, NoxiPro of Jack3D. Verder staat Dexaprine ook bekend om zijn ''rush'', waardoor het veel als pre-workout wordt gebruikt. :)

Wat is het verstandigst voor het innemen van NoxiPro en Isolaat Perfection? Noxipro 30-45 min voor mn training en isolaat 20 min voor mn training?

Ja, dat is prima! :) Vergeet ook niet wat eiwitten na de training! ;)

Beste B&F,

Brinta komt me de laatste tijd een beetje de keel uitzetten.. en nu zit ik te twijfelen tussen Lean Gain kopen of Whey perfection+Oats te halen.

Heb even wat lopen rekenen en dit kwam eruit:
Samenstelling per 100 gram Oats en WP mix (50/50)
Kcal 394
Eiwit 45,5
Koolhydraten 38.45
Vet 6.25

Samenstelling per 100 gram Lean Gain
Kcal 389
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Prijs per 5kgOats + 4.5kgWP: 16.90+54.90= 70.80 euro
Prijs per 10kg Lean gain: 99.80 euro

Aannemend dat dit klopt liggen de voedingswaarden niet ver uit elkaar, en scheelt het dus 29 euro om Whey+Oats te kopen ipv de toch al redelijk goedkope Lean Gain.. (op 500gram whey perfection minder na).

Voor die 29 euro heb ik best wat gehannes met mixen en zakken over.. maar toch ben ik niet zeker van wat ik ga doen.

Ik wil het vooral als ontbijt gaan gebruiken(naast een banaan en 2broodjes ei) en voor als ik een keer honger heb snelsnel.

Ik twijfel echter alleen over:
- Hoe smaken beide suggesties in vergelijking met bijf whey perfection
- Is er iets wat ik over het hoofd zie in de Lean Gain?
- Is 50gram whey + 50gram oats goed mixbaar?

Hopelijk kunnen jullie me over de laatste 3 dingen wat verder helpen en misschien redenen geven om Lean Gain boven deze mix te verkiezen :)

Het is eigenlijk heel simpel. Wil je zelf controle kunnen houden over je verhoudingen voor zowel de bulk als de cut dan zou ik voor Whey/Isolaat Perfection met Ultra Fine Oats gaan. Is dit niet het geval en ga je voor gemak dan is de Lean Gain perfect. :) Beide zijn top!

Vorige week 2 Magnificent en 1 5-HTP besteld, met de vraag of ik samples kon krijgen ipv kado 2.

Bestelling keurig geleverd, maar zonder extra samples...

Maar wel een 2e potje 5-HTP voor nop! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Die aanbieding was niet eens geadverteerd :roflol:

Dan had jij veel geluk. ;)

-Leon

** Nieuw binnen bij Body En Fitshop.nl **

3 fantastische nieuwe smaken van Whey Perfection!

Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.

Watermelon

Stracciatella

Granny Apple Pie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

^ Mooi gepresenteerd!

Body en Fitshop is echt een geweldige webwinkel. Kreeg gewoon 7 samples, 6 verschillende eiwitzakjes en 1 hemavol zakje, kan hem mooi vergelijken met agmatine :)

Echt top!

^ Mooi gepresenteerd!

Body en Fitshop is echt een geweldige webwinkel. Kreeg gewoon 7 samples, 6 verschillende eiwitzakjes en 1 hemavol zakje, kan hem mooi vergelijken met agmatine :)

Echt top!

Dank je wel, Vincenzio! We doen inderdaad erg ons best! :)

-Leon

:eek: :zuip:

** Nieuw binnen bij Body En Fitshop.nl **

3 fantastische nieuwe smaken van Whey Perfection!

Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.

Watermelon

Stracciatella

Granny Apple Pie

Die andere supplementen shops zullen wel wat tikken krijgen zeg, waw

hoe vinden jullie de nieuwe smaken zelf?
moet binnenkort weer nieuwe whey hebben dus misschien een van deze drie eens proberen :D
vooral de watermeloen lijkt me heerlijk

Bodyenfitshop, is die dipping belt van jullie van een goede kwaliteit? Tot hoeveel kilo is hij belastbaar?

Weer geen samples van de nieuwe smaken (net als vorig jaar), hoe kan je nou verwachten dat we potten kopen als je niet eens eerst een smaak kan proberen. Je verwacht dat er eerst de samples zijn, toch :cool: .

Ik had bij mijn bestelling van vorige week de simple cleanse ontvangen ipv de whole body cleanse. Het grote verschil ertussen was de ontbrekende mariadistel.

Ik had toen gebeld, en moest bij mijn volgende bestelling een opmerking voor Rene erbij zetten, zodat ik deze mariadistel toch nog zou krijgen.

Nu mogen jullie van mij die mariadistel laten voor wat het is, en er gewoon een leuk sample pack van maken. Zou dit ook mogelijk zijn? (heb btw nog het bestelnummer van dat order)

Laatst bewerkt:
Samples beschikbaar van straciatella ?

Bedankt voor de samples ipv de shakebeker, goed dat jullie de opmerkingen lezen.
Zodirect eens de fortifx reep proberen, ben benieuwd!

En de game day had ik met een lepel in een paar minuten weer fijn, no problem! Poeder is alleen zo fijn dat ik daarbij een en ander inademde en even stond te hoesten haha. Ben benieuwd hoe het werkt!

vraag over de dymatize iso-100

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100

Ik heb die vorige keer gekocht met normaal de verwachting dat het zoals op het etiket op de site 89/1/0 e/k/v per 100 gram. Deze had ik ook eerste keer.

Degene die ik nu heb(maand of iets langer geleden besteld), net dezelfde naam/verpakking heeft als verhoudingen 85/5/1 e/k/v.

Ik merk het verschil duidelijk in acne/buik. Is het recept veranderd, of heb ik ms gewoon een andere besteld vorige keer?

hoe vinden jullie de nieuwe smaken zelf?
moet binnenkort weer nieuwe whey hebben dus misschien een van deze drie eens proberen :D
vooral de watermeloen lijkt me heerlijk

Heerlijk! Lekker fris en zomers! :) :zuip:

Bodyenfitshop, is die dipping belt van jullie van een goede kwaliteit? Tot hoeveel kilo is hij belastbaar?

Jazeker, weet alleen niet exact hoeveel gewicht je eraan kan hangen. Zal wel 50 tot 70 kg zijn.

Ik had bij mijn bestelling van vorige week de simple cleanse ontvangen ipv de whole body cleanse. Het grote verschil ertussen was de ontbrekende mariadistel.

Ik had toen gebeld, en moest bij mijn volgende bestelling een opmerking voor Rene erbij zetten, zodat ik deze mariadistel toch nog zou krijgen.

Nu mogen jullie van mij die mariadistel laten voor wat het is, en er gewoon een leuk sample pack van maken. Zou dit ook mogelijk zijn? (heb btw nog het bestelnummer van dat order)

Geen probleem. Rene print het uit dus hij zal het gewoon lezen. Dan mag je erbij zetten dat ik het goed vond. :)

Samples beschikbaar van straciatella ?

Samples zijn beschikbaar in de variety packs vanaf morgen en dan komen ze gelijk in de weekaanbieding. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 14:41 ----------

vraag over de dymatize iso 100

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100

Ik heb die vorige keer gekocht met normaal de verwachting dat het zoals op het etiket op de site 89/1/0 e/k/v. Deze had ik ook eerste keer.

Degene die ik nu heb, net dezelfde naam/verpakking heeft als verhoudingen 85/5/1 e/k/v.

Ik merk het verschi duidelijk in acne/buik. Is het recept veranderd, of heb ik ms gewoon een andere besteld vorige keer?

Ik denk inderdaad dat het een ander was. Ik heb even mail voor je uitgestuurd. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven