MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk inderdaad dat het een ander was. Ik heb even mail voor je uitgestuurd. :)

-Leon

dank al voor de snelle reactie.

Ik zie ook dat deze pot die ik nu heb helemaal niet lactose-vrij is, wat de redenen voor mijn ongemak zijn.

Kun je eventueel kijken welke van 2 versies de potten die je nu in voorraad hebt zijn?

Zal er eens naar kijken, maar denk dat het prijstechnisch niet uitkomt. Vergeet niet dat je verzendkosten hebt onder de 50 euro. Bij ons is dat niet. :)

-Leon

Zoals bij jullie accessoires erbij zetten dat het enkel kan als extra bij je bestelling, en niet apart.

Jullie zouden dit bv. een maandje kunnen doen als introductie van de nieuwe smaken?

Ik zou dit persoonlijk toch zeer leuk vinden :p

Morgen komt de variety pack in de aanbieding. Kan je een mooie top 5 voor jezelf samenstellen. Kan je die niet al vandaag in de aanbieding zetten? Dan kan ik morgen testen en gelijk een emmertje bestellen. Wat gaat de prijs worden van het pretpakket?

Net weer me dikke bestelling binnengehad alleen me reversitol ontbreekt :rolleyes:
was nou juist het product waarom ik eigenlijk de hele bestelling heb gedaan....
Ordernr : 371392
Kwou nog een potje van die nieuwe Whey proberen : Watermeloen of Pistache kan alleen nog niet kiezen ( bestel wel vandaag ) kan je dat potje reversitol alsnog meesturen dan?

Mvg
Peerebaum

Edit : Pistache gekozen ben benieuwd :D

Laatst bewerkt:
Waarom is de smaakloze whey perfection (naturel) niet goedkoper dan die waar smaakjes aan toegevoegd zijn ? (en ook de samenstelling lijkt me een fractie uitmaken, of is dat verschil juridisch verwaarloosbaar ?)

Morgen komt de variety pack in de aanbieding. Kan je een mooie top 5 voor jezelf samenstellen. Kan je die niet al vandaag in de aanbieding zetten? Dan kan ik morgen testen en gelijk een emmertje bestellen. Wat gaat de prijs worden van het pretpakket?

Prijs weet ik nog niet zeker! Morgen komt alles in de aanbieding.

Net weer me dikke bestelling binnengehad alleen me reversitol ontbreekt :rolleyes:
was nou juist het product waarom ik eigenlijk de hele bestelling heb gedaan....
Ordernr : 371392
Kwou nog een potje van die nieuwe Whey proberen : Watermeloen of Pistache kan alleen nog niet kiezen ( bestel wel vandaag ) kan je dat potje reversitol alsnog meesturen dan?

Mvg
Peerebaum

Edit : Pistache gekozen ben benieuwd :D

Geen probleem. Zet maar bij de op- en aanmerkingen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 16:52 ----------

Waarom is de smaakloze whey perfection (naturel) niet goedkoper dan die waar smaakjes aan toegevoegd zijn ? (en ook de samenstelling lijkt me een fractie uitmaken, of is dat verschil juridisch verwaarloosbaar ?)

Dat is verwaarloosbaar inderdaad. :)

-Leon

Pfff wat een dramatische shakebekers hebben jullie op het moment. Sluiten echt voor geen meter, nu al 3x de hele keuken incl mezelf onder de whey en bulk oats gehad :(

Zoals bij jullie accessoires erbij zetten dat het enkel kan als extra bij je bestelling, en niet apart.

Jullie zouden dit bv. een maandje kunnen doen als introductie van de nieuwe smaken?

Ik zou dit persoonlijk toch zeer leuk vinden :p

? Ben je vergeten

Tot wanneer geld de introductie aanbieding van de drie nieuwe producten? Ik krijg morgen 1 pot binnen maar als die bevalt kan ik op z'n vroegst pas weer zaterdag bestellen...

B&F

Hoeveel minuten na het avondeten is het aan te raden om Total Muscle SOlution te nemen? 15 min erna ofzo? en dan nemen en dan 30 min wachten voor je gaat trainen ongeveer?

Potverdorrie deze week weer 2 nieuwe klanten voor jullie geregeld:D

• Like
Waarderingen: B&F
Pfff wat een dramatische shakebekers hebben jullie op het moment. Sluiten echt voor geen meter, nu al 3x de hele keuken incl mezelf onder de whey en bulk oats gehad :(

Ik weet het. Excuses hiervoor!!! Er zitten zulke slechte exemplaren tussen. Dat is 1x en nooit meer. Drama:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:48 ----------

We gaan als we sampling van alle nieuwe smaken hebben even kijken wat we kunnen doen:)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:48 ----------

Jammer ....

Ook heb ik de verkeerde smaak van noxipro gekregen. Kan dit in orde gebracht worden? Want ik vind het niet zo lekker.

Regel ik!:)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:49 ----------

Tot wanneer geld de introductie aanbieding van de drie nieuwe producten? Ik krijg morgen 1 pot binnen maar als die bevalt kan ik op z'n vroegst pas weer zaterdag bestellen...

Dat is geen probleem. Ik denk 2-3 weken al gaat vooral de Maximize Intense wel erg hard. Die kan wel eens snel op gaan als ik het zo inschat.:)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:50 ----------

B&F

Hoeveel minuten na het avondeten is het aan te raden om Total Muscle SOlution te nemen? 15 min erna ofzo? en dan nemen en dan 30 min wachten voor je gaat trainen ongeveer?

Ik zou zo en zo iets meer tijd laten tussen het avondeten en de work-out.
De TMS 20-30 minuten voor de training is helemaal goed.:)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 18:51 ----------

Potverdorrie deze week weer 2 nieuwe klanten voor jullie geregeld:D

:thumb: Top! Dat waarderen we zeker!!!:)

komen die andere nieuwe smaken van whey perfection er dan ook nog bij ? :D

Dat is verwaarloosbaar inderdaad. :)

-Leon

Dus het verschil in kosten dat jullie maken tussen neutrale whey en whey met smaakjes is ook (financieel) verwaarloosbaar ? Lijkt me persoonlijk dat er een verschil (voor mij) tussen zou moeten zitten. (althans dat is wel mijn ervaringen met andere shops die ik niet bij naam zal noemen ;))

Ik denk toch dat jullie op een jaar tijd een mooie progressie geboekt hebben, als je er even bij stil staat.

Steeds verbeterende service, gratis goodies
Vaak sample acties of andere
Een serieuze uitbreiding van jullie assortiment. Er zijn heel wat eigen merk producten bijgekomen. En nu weer zoveel nieuwe smaken!

Proficiat daarvoor!

Aankomende week komen eerst de Whey Perfection Strawberry Kiwi en Watermelon binnen:)

De week erna denk in de Nutella. Ik hou jullie hier constant op de hoogte!:cool:

Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom Strawberry-kiwi nog niet uitgekomen is? :(

Ik bestel voorlopig wel Watermelon, Nutella en Strawberry-kiwi wacht ik nog even af! Jullie zullen het wel hectisch hebben gehad vandaag.. :thumb:

Ref: 372842

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven