AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nutellaaa! :heart: Snel whey sachets bestellen!

Wanneer komen de nieuwe smaken voor de isolate?

Er is eerder aangegeven dat het ca. 2 weken zou duren, maar de nutella voor de perfection is er ook al..

beste b&f medewerkers,

zojuist bestelling gedaan zou je rekening kunnen houden met nieuwe smaken van perfection als gekozen cadeau? Ivm nieuwe grotere bestelling van potten perfection.

Referentie nummer: 373137

alvast bedankt & goed (niet te druk) weekend

Dave

Nutellaaa! :heart: Snel whey sachets bestellen!

You will love it! :D

Geen probleem kerel, moet vast en zeker gelukt zijn. Alvast bedankt, hoop dat TNT morgen bezorgd.

Thanks! Laat het maar weten. :)

Wanneer komen de nieuwe smaken voor de isolate?

Er is eerder aangegeven dat het ca. 2 weken zou duren, maar de nutella voor de perfection is er ook al..

Snel, we zijn er druk mee bezig! :)

-Leon

fuaark al die nieuwe smaken :eek:

Whey Perfection Sachets - Knalactie!
Bestel nu de New Whey Perfection Sachet Pack. 15 smaken waaronder 5 nieuwe smaken!

Extra voordelig! Kwaliteit en smaak tot in perfectie!
15 Sachets+ Shakebeker 9,90! Direct Bestellen

Hier zat ik echt op te wachten! Heb meteen een bestellen geplaatst. Mijn huidige 4.5kg pot is bijna op dus kan ik rustig een nieuw smaakje kiezen :D

hoelang blijft hemavol in de Introductieaanbieding?

1 a 2 weken. :)

-Leon

Even die sachets besteld, best handig als je alleen maar vanille en aardbeismaak kent en je niet met 5 kilo poeder wilt zitten wat voor jou naar kots smaakt:D

Zojuist de whey sachets besteld, en de komende dagen onderwerpen aan een smaaktest !
Ref 373200

Ik heb de laatste maanden veel massa getraind maar nu ben ik hardcore aan het cutten voor de zomer, echter ben ik bang voor spierverlies. welke bcaa's kan ik het beste nemen zodat ik nog steeds hard kan afvallen maar me spieren ook goed bescherm!?

Even die sachets besteld, best handig als je alleen maar vanille en aardbeismaak kent en je niet met 5 kilo poeder wilt zitten wat voor jou naar kots smaakt:D
Zojuist de whey sachets besteld, en de komende dagen onderwerpen aan een smaaktest !
Ref 373200
Bedankt jongens voor de bestelling. De smaken gaan jullie zeker bevallen. Ik heb nu zelf alle smaken geprobeerd, echt een genot! Als jullie de test gedaan hebben, laten jullie hier even weten welke het lekkerste is?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Probeer alle nieuwe smaken nu alvast in variety met extra shakebeker!!

Groetjes Ralf

Ref 373200

Inderdaad! en met deze aanbieding van de prijs per shake nog mee (+/- 66ct) ivm een grote pot van 4.5kg (+/- 30ct) en krijgen er een nieuwe shaker bij :)

Echt een aanrader voor wie de verschillende smaken van het body & fit-gamma wil leren kennen ;)

Varietypack besteld, speciaal voor de nieuwe smaken :P

Inderdaad! en met deze aanbieding van de prijs per shake nog mee (+/- 66ct) ivm een grote pot van 4.5kg (+/- 30ct) en krijgen er een nieuwe shaker bij :)

Echt een aanrader voor wie de verschillende smaken van het body & fit-gamma wil leren kennen ;)
Deze week zijn het inderdaad superscherpe aanbiedingen, bedankt voor je complimenten!!
Varietypack besteld, speciaal voor de nieuwe smaken :P
Irene, hartstikke bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :thumbs:

Groetjes Ralf

wanneer komen ze binnen voor de isolaat ? :D

Vanochten op me werk laten vallen dat jullie nieuwe smaken hebben en welke :p moest direct 4 variety packs bestellen voor die gasten :D:roflol: ben benieuwd!`
Ordernr 373017

Met de Isolaat zijn we nog bezig. @ Peerebaum , dat klinkt inderdaad erg goed! :D

-Leon

Niet om te slijmen (ik heb toch niks van jullie tegoed).
Maar ik vindt het echt tof al die regelmatige veranderingen bij jullie.
Qua kado's of qua smaken, maakt niet uit.
Jullie blijven me verassen met allemaal geniale nieuwe veranderingen! :D

Vooral zo doorgaan!

Ps: Ik heb in de afgelopen maand denk ik wel 6 nieuwe klanten voor jullie erbij gehaald :P (nieuwelingen die nog even snel voor de zomer willen trainen xD )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven