XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb toch een vraagje, ik heb van de week dat HARD binnen gekregen (zo'n PWO) maar.. er staat op de verpakking: dosering 6 gram

en ergens anders staat gebruik 1 maatschepje

nu 2 x gebruikt, en ik had het gewogen (ja ik weeg ALLES) en 1 maatschepje is maar 3 gram..

klopt het van dat 1 maatschap niet of moet die 6 gram veranderd worden in 3 gram?

(ik heb tot nu toe gewoon 2 schepjes gedaan en ik leef nog haha maar vroeg t me af)

Denk dat er over me vraag is heen gelezen dus zal ik hem nogmaals stellen.
Ik heb de laatste maanden veel massa getraind maar nu ben ik hardcore aan het cutten voor de zomer, echter ben ik bang voor spierverlies. welke bcaa's kan ik het beste nemen zodat ik nog steeds hard kan afvallen maar me spieren ook goed bescherm!?

Niet om te slijmen (ik heb toch niks van jullie tegoed).
Maar ik vindt het echt tof al die regelmatige veranderingen bij jullie.
Qua kado's of qua smaken, maakt niet uit.
Jullie blijven me verassen met allemaal geniale nieuwe veranderingen! :D

Vooral zo doorgaan!

Ps: Ik heb in de afgelopen maand denk ik wel 6 nieuwe klanten voor jullie erbij gehaald :P (nieuwelingen die nog even snel voor de zomer willen trainen xD )
Frankieeee, bedankt voor je complimenten! Waarderen we enorm, we zijn druk bezig met allemaal nieuwe dingen waardoor de klanttevreden nog meer erbovenuit gaat steken.;)
ik heb toch een vraagje, ik heb van de week dat HARD binnen gekregen (zo'n PWO) maar.. er staat op de verpakking: dosering 6 gram

en ergens anders staat gebruik 1 maatschepje

nu 2 x gebruikt, en ik had het gewogen (ja ik weeg ALLES) en 1 maatschepje is maar 3 gram..

klopt het van dat 1 maatschap niet of moet die 6 gram veranderd worden in 3 gram?

(ik heb tot nu toe gewoon 2 schepjes gedaan en ik leef nog haha maar vroeg t me af)
Nijlpaard, dat klopt inderdaad. Helaas is onze eerste batch door onze producent niet nauwkeurig samengesteld. Het klopt inderdaad dat er een 6 gram schepje in moet in plaats van 3 gram. Mijn excuses hiervoor...:rolleyes:
Denk dat er over me vraag is heen gelezen dus zal ik hem nogmaals stellen.
Ik heb de laatste maanden veel massa getraind maar nu ben ik hardcore aan het cutten voor de zomer, echter ben ik bang voor spierverlies. welke bcaa's kan ik het beste nemen zodat ik nog steeds hard kan afvallen maar me spieren ook goed bescherm!?
Ik zou de Pure Muscle BCAA's of Ultra Micronized BCAA's aanraden, deze zijn het schoonst, beste en hoogst gedoseerd waardoor je je spieren maximaal kunt beschermen in deze 'zware' tijden ;) haha

Groetjes Ralf

Beste team B&F,

Ik ben voornemens om BCAA te proberen en ik heb de post hierboven gelezen. Wat zijn de verschillen tussen Pure Muscle BCAA, Ultra Micronized BCAA en Muscle Protect?

Momenteel zit ik in de cut en vind spierbehoud en vetverlies op dit moment het belangrijkst. Ik doe 3x per week aan krachttraining (uur) gevolgd door cardio (uur) en circa 1 tot 2 keer per week aan boksen (1,5 uur).

Ik wil sowieso Dexaprine bestellen. Welk BCAA product raad je aan en waarom?

Alvast dank voor de reactie.

Beste team B&F,

Ik ben voornemens om BCAA te proberen en ik heb de post hierboven gelezen. Wat zijn de verschillen tussen Pure Muscle BCAA, Ultra Micronized BCAA en Muscle Protect?

Momenteel zit ik in de cut en vind spierbehoud en vetverlies op dit moment het belangrijkst. Ik doe 3x per week aan krachttraining (uur) gevolgd door cardio (uur) en circa 1 tot 2 keer per week aan boksen (1,5 uur).

Ik wil sowieso Dexaprine bestellen. Welk BCAA product raad je aan en waarom?

Alvast dank voor de reactie.

Weinig, want BCAA = BCAA. Het product echter is bij Muscle Protect het meest compleet. Verder zijn de overige 2 producten ook smaakloos en is de Muscle Protect heerlijk van smaak. :)

-Leon

Zijn de handschoenen niet meer beschikbaar bij grotere bestellingen? :( Alleen straps maar die hoef ik niet..

Jammer!

Weinig, want BCAA = BCAA. Het product echter is bij Muscle Protect het meest compleet. Verder zijn de overige 2 producten ook smaakloos en is de Muscle Protect heerlijk van smaak. :)

-Leon

Smaakloos is misschien een beetje de foute woordkeuze? :D normaal gezien kan het mij niet schelen hoe een supplement smaakt, ik kan wel tegen wat vieze smaken, maar pure BCAA's zijn zo ongeloofelijk vies! :roflol:

Wat ik meestal doe is een halve portie pure BCAA's nemen en die mengen met een halve portie BCAA's met smaak eraan toegevoegd. Zo kom je nog steeds goedkoper uit dan met Muscle Protect, maar heb je nog altijd een goede smaak. Misschien dus ook een goede tip voor andere mensen hier :)

Muscle protect is natuurlijk completer, maar het ligt maar aan je doelen natuurlijk. Ik doe het puur voor de BCAA's, de rest boeit mij niet zo. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Muscle Protect geen meerwaarde heeft, ik vind het een heel goed en compleet product.

Zijn de handschoenen niet meer beschikbaar bij grotere bestellingen? :( Alleen straps maar die hoef ik niet..

Jammer!

Helaas, maar komt wel weer terug! :)

Smaakloos is misschien een beetje de foute woordkeuze? :D normaal gezien kan het mij niet schelen hoe een supplement smaakt, ik kan wel tegen wat vieze smaken, maar pure BCAA's zijn zo ongeloofelijk vies! :roflol:

Wat ik meestal doe is een halve portie pure BCAA's nemen en die mengen met een halve portie BCAA's met smaak eraan toegevoegd. Zo kom je nog steeds goedkoper uit dan met Muscle Protect, maar heb je nog altijd een goede smaak. Misschien dus ook een goede tip voor andere mensen hier :)

Muscle protect is natuurlijk completer, maar het ligt maar aan je doelen natuurlijk. Ik doe het puur voor de BCAA's, de rest boeit mij niet zo. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Muscle Protect geen meerwaarde heeft, ik vind het een heel goed en compleet product.

Tips delen is altijd goed! :)

-Leon

Ow, ik zie net dat de Ultra-Micronized BCAA's wel smaak hebben. Dat wist ik niet :eek:

Besteld en betaald :) 373373

B&F,

Is Opti-Men nu 10 euro goedkoper geworden? Was toch eerst maar 23 euro? :)

Op voorpagina staat: Weekaanbieding 180 tabletten (2 maanden) 29,90 19,90!

Dankzij jullie whey perfection Straciatella zit men vriendin nou ook aan men shake potten :( snik.. hahah :D

Wordt de maximize intense van de actie vandaag verzonden? En krijg je daar een track & trace van?

Nog eens bedankt B&F!

Hey had Protein Perfection besteld, kreeg alleen Banana ipv Cookies & Cream

ref nr. : 371984

Dankzij jullie whey perfection Straciatella zit men vriendin nou ook aan men shake potten :( snik.. hahah :D

Wil je een shake nemen, pot leeg!:D De nieuwe smaken Whey Perfection zijn echt verslavend lekker:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 18:18 ----------

Wordt de maximize intense van de actie vandaag verzonden? En krijg je daar een track & trace van?

Nog eens bedankt B&F!

Maken ze handmatig aan, geen track & trace. We alles vandaag verzonden dus morgen thuis!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 18:20 ----------

Hey had Protein Perfection besteld, kreeg alleen Banana ipv Cookies & Cream

ref nr. : 371984

Regel ik direct:)

Maken ze handmatig aan, geen track & trace. We alles vandaag verzonden dus morgen thuis!!:)

Perfect! Dan begin ik er maandag mee... Ik ga de review in 2 delen opsplitsen. Na 1 week ga ik hem beoordelen op energie, focus, smaak, pomp,...
Nadat de pot op is beoordeel ik hem op het effect op mijn krachtprestaties.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 18:23 ----------

Daar zeg je zoiets.. zaten hier net paar vriendinnen van haar ging ze gelijk alemaal shakes maken voor hun hahaha :D
Ik denk dat ik me een slot ga aanschaffen voor op de kast te doen :p

Nu weet je al direct wat ze voor haar verjaardag wil :p

Haha zwijg me daarover, die komt er binnenkort aan.. :D
En dan komen er nog smaken aan zoals Nutella,etc
Zal ik haar maar niet vertellen en die potten goed opbergen haha

Juist wel vertellen, dan koopt ze die potten zelf en kan je meeprofiteren :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven