Juist wel vertellen, dan koopt ze die potten zelf en kan je meeprofiteren![]()
Haha kan ik ook doen, haal ik wel eerst al men geld van men eigen rekening haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist wel vertellen, dan koopt ze die potten zelf en kan je meeprofiteren![]()

Bedankt jongens voor de bestelling. De smaken gaan jullie zeker bevallen. Ik heb nu zelf alle smaken geprobeerd, echt een genot! Als jullie de test gedaan hebben, laten jullie hier even weten welke het lekkerste is?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Probeer alle nieuwe smaken nu alvast in variety met extra shakebeker!!
Groetjes Ralf
Daar zeg je zoiets.. zaten hier net paar vriendinnen van haar ging ze gelijk alemaal shakes maken voor hun hahaha
Ik denk dat ik me een slot ga aanschaffen voor op de kast te doen![]()

Perfect! Dan begin ik er maandag mee... Ik ga de review in 2 delen opsplitsen. Na 1 week ga ik hem beoordelen op energie, focus, smaak, pomp,...
Nadat de pot op is beoordeel ik hem op het effect op mijn krachtprestaties.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 18:23 ----------
Nu weet je al direct wat ze voor haar verjaardag wil![]()

Hoeveel is één scoop Maximize V2? Ik zie dat er 570 gram is een pot zit (bij de OP=OP actie).

Haha zwijg me daarover, die komt er binnenkort aan..
En dan komen er nog smaken aan zoals Nutella,etc
Zal ik haar maar niet vertellen en die potten goed opbergen haha

Kan je ook van de Whey Perfection Variety Pack ipv 15 smaken ook 3x5 smaken nemen (alleen de 5 nieuwe smaken), zo ja hoe geef ik dat aan??

Maken ze handmatig aan, geen track & trace. We alles vandaag verzonden dus morgen thuis!!
als ik hem optijd binnen heb miss nog even sportschool pakken 
Thanks voor de informatie, het is uiteindelijk Pure BCAA gewordenWeinig, want BCAA = BCAA. Het product echter is bij Muscle Protect het meest compleet. Verder zijn de overige 2 producten ook smaakloos en is de Muscle Protect heerlijk van smaak.
-Leon
.Dat kan helaas niet, we hebben standaard packs steeds. Als je dat wilt dan zou ik dat maandag persoonlijk even voor je moeten samenstellen. Op zich wil ik dat best voor je doen als je dat wilt![]()

Nee, ik bedoelde wat was de prijs voorheen? 29 euro of 23 euro?![]()
Bedankt voor je bestelling, morgen in huis, dus een goede start van je weekend!Thanks voor de informatie, het is uiteindelijk Pure BCAA geworden.
Referentie: 373515
Ik merk dat ik regelmatig producten bestel naar aanleiding van samples, dus samples zijn altijd welkom!
Fijn weekend!
Nee, ik bedoelde wat was de prijs voorheen? 29 euro of 23 euro?![]()
Geen idee eigenlijk, zouden Ilco of Leon even op terug moeten komen. In ieder geval zijn ze nu in de weekaanbieding voor een ontzettend scherpe prijs!23 toch? Neem ze al hele tijd,goeie multivit. Maar begrijp je vraag ;-)
Mijn bestelling heb ik keurig optijd EN compleet en wel binnen gekregen hoor! Thanks guys!

hehe zou mijn vriendin niet moeten proberenDankzij jullie whey perfection Straciatella zit men vriendin nou ook aan men shake pottensnik.. hahah
![]()
they're my precious ! 

aja b&f, kan je agmatine combineren met de pre workout power pill
& hoe zou ik het dan best doseren ?![]()
dat gaat perfect zelfs. Voor beide kun je gewoon de dosering aanhouden. De dosering voor de training kun je dus samen nemen. (Pre-Workout Pill 1-2 caps en de Agmatine ook 2-3 caps
)Mijn bestelling heb ik keurig optijd EN compleet en wel binnen gekregen hoor! Thanks guys!

Blij dat jullie de vit. D caps van 1500 iu opgehoogd hebben naar 5000iu en dan nog netjes in veggie caps ook. Hoef ik ze niet meer via jullie van Now foods te kopen, maar gewoon weer lekker B&F![]()
Vitamine D3 5000iuOef zie ik nu pas de nieuwe smakenIs net vandaag mn pakket al verstuurd
Noooo![]()