Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker:) dat gaat perfect zelfs. Voor beide kun je gewoon de dosering aanhouden. De dosering voor de training kun je dus samen nemen. (Pre-Workout Pill 1-2 caps en de Agmatine ook 2-3 caps:))

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 09:53 ----------

Dank je, voor het compliment en de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 09:54 ----------

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 09:57 ----------

We hebben er nu al 19 voor de Whey Perfection:D

-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Neutraal - Smaakloos
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Stracciatella - nieuw
-Granny's Apple Pie - nieuw
-Watermelon - nieuw

Aankomende weken komen ook de Nutella, Strawberry/Kiwi, Chocolate Coconut Bounty, Bitterkoekjes Amaretto en White Chocolate er nog eens bij:)

nu mis ik alleen nog de belangrijkste smaak, namelijk die van pistache ijs :D:D:D

Verdorie, heb ik net 2 sample packs. En eindelijk is er na lang zeuren stracciatella :( ( maar ook super natuurlijk :D, ga zo door )

Gister om 21:30 besteld, en ik had het om 10:30 vandaag al in huis! topservice wederom.
B&F blijft mij verrassen.

Ja mijn vader zat ook al m'n Whey te jatten..... -.-

Whey perfection en creapure duo net binnen:thumb:!
Over 3 weekjes ga ik op vakantie, zou ik de creatine nu al nemen of is het niet slim omdat ik na 3 weken al 1 week moet stoppen ? Ik ga met het vliegtuig dus lijkt het mij niet echt slim om mee te nemen ?
Top service b&fshop:D

Zojuist even de straciatella en hazelnoot gehad voor en na de training. Echt lekker...

Over 3 weekjes ga ik op vakantie, zou ik de creatine nu al nemen of is het niet slim omdat ik na 3 weken al 1 week moet stoppen ? Ik ga met het vliegtuig dus lijkt het mij niet echt slim om mee te nemen ?

Gewoon meenemen op vakantie :thumb: Ik ben twee jaar terug op vakantie geweest naar Israël (erg scherpe controle, misschien zelfs een tikje extremer vergeleken met de VS) met een doosje vol whey sample packs, protein bars en volgens mij zelf nog een zakje los whey poeder in m'n shakebeker. Enige wat ze hebben gedaan op de heen en terugreis is mijn koffer open maken (buiten mijn aanwezigheid), want slot van de koffer was verdwenen :D Voor de rest waren alle verpakkingen ongeopend. Ze laten er hooguit een hond aan snuffelen, die wordt echt niet gek van een beetje creatine :D

je hoeft niet na 3 weken een week te stoppen, dat is al lang achterhaald. je kan creatine gewoon 24/7/365 nemen als je dat zou willen.

Het stalen veertje/spiraaltje hoort bij/in de shakebeker ?

Zojuist even de straciatella en hazelnoot gehad voor en na de training. Echt lekker...

Ook ik heb deze twee smaken net getest. Straciatella vind ik heerlijk, alleen die nutella bevalt me niet zo. Puur hazelnoot wat je proeft. Normaal vind ik hazelnoten heerlijk maar deze smaakte mij niet zo.

Nu maar heel snel de chocolate cocunut bounty, bitterkoekjes ammaretto en de appeltaartshake testen en dan kan er weer een emmertje besteld worden.

je hoeft niet na 3 weken een week te stoppen, dat is al lang achterhaald. je kan creatine gewoon 24/7/365 nemen als je dat zou willen.
Hij bedoelt dat 'ie noodgedwongen dan een week moet stoppen ;). Het is niet erg om dan te stoppen maar of die 3 weken ervoor nut hebben gehad weet ik niet. Afijn, de vraag was dan ook voor B&F :p.

Ook ik heb deze twee smaken net getest. Straciatella vind ik heerlijk, alleen die nutella bevalt me niet zo. Puur hazelnoot wat je proeft. Normaal vind ik hazelnoten heerlijk maar deze smaakte mij niet zo.

Nu maar heel snel de chocolate cocunut bounty, bitterkoekjes ammaretto en de appeltaartshake testen en dan kan er weer een emmertje besteld worden.

Vandaag ook de Nutella geprobeerd, beetje te puur hazelnoot maar verder vind ik het best te doen hoor. Maar zeker niet mijn favoriete smaak, misschien als je heeel erg van hazelnoot houdt. PS: B&F kunnen jullie even de PM op het Mixfight forum lezen? :)

Hij bedoelt dat 'ie noodgedwongen dan een week moet stoppen ;). Het is niet erg om dan te stoppen maar of die 3 weken ervoor nut hebben gehad weet ik niet. Afijn, de vraag was dan ook voor B&F :p.

Dat bedoel ik inderdaad ja. Wacht wel nog wel een klein maandje dan denk ik:D

Allereerst: mooie week aanbiedingen weer Heren.

2e: Referentie nummer: 373056

Kun je even naar mijn opmerking kijken Leon/Ilco? PM even of iets dergelijks.

Groeten.

Lees het nu pas, maar laat maar even weten of het gelukt is! :)

-Leon

Helemaal top Leon, pakketje was prima aangekomen. Alleen geen nieuwe smaken in mijn pakketje, dat is wel een beetje minder. Maar verder super service.

Geniet van het weekend.

Vannochtend is het pakketje weer aangekomen!
Met heel wat isolaat samples ipv. shaker, top service!!
Mijn complimenten.

Verdorie, heb ik net 2 sample packs. En eindelijk is er na lang zeuren stracciatella :( ( maar ook super natuurlijk :D, ga zo door )

Dank je! Doen we zeker:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:34 ----------

Gister om 21:30 besteld, en ik had het om 10:30 vandaag al in huis! topservice wederom.
B&F blijft mij verrassen.

Dank je! :)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:34 ----------

Ja mijn vader zat ook al m'n Whey te jatten..... -.-

Eenmaal aan de Whey Perfection...:D

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:37 ----------

Meenemen in het vliegtuig moet op zich geen probleem zijn al zou ik zelf dan denk ik wel voor een gesloten verpakking gaan om eventueel oponthoud te voorkomen dan.:) 3 weken nemen is op zich vrij kort maar kan verder prima. Dat is geen probleem verder, niveaus zullen wel iets zakken maar dat pak je na de week zo weer op.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:38 ----------

Dank je! We zijn ook enorm blij met de nieuwe smaken Whey Perfection. Stuk voor stuk weer een aanwinst in het assortiment!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:39 ----------

Het stalen veertje/spiraaltje hoort bij/in de shakebeker ?

Ja, zorgt voor een mooie gladde shake met een heerlijke luchtige structuur.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:42 ----------

De 3 weken ervoor hebben wel nut als je in de 1e week even een laadfase pakt. (3-4 maals daags 5g) Dan als je terug bent even 3-4 dagen 3x daags 5 gram. Althans zo zou ik het doen. (laadfase hoeft natuurlijk niet, het is puur een manier om sneller een hoger niveau te verkrijgen)

We hebben snel alle smaken in 5lb, 10lb en sachets voorradig.:) Dat wordt weer genieten:zuip:Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:45 ----------

Vandaag ook de Nutella geprobeerd, beetje te puur hazelnoot maar verder vind ik het best te doen hoor. Maar zeker niet mijn favoriete smaak, misschien als je heeel erg van hazelnoot houdt. PS: B&F kunnen jullie even de PM op het Mixfight forum lezen? :)

Ik lees je PM zo:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:46 ----------

Klopt helemaal.:) (hij wilde " gedwongen" stoppen vanwege andere omstandigheden, vakantie)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:47 ----------

Helemaal top Leon, pakketje was prima aangekomen. Alleen geen nieuwe smaken in mijn pakketje, dat is wel een beetje minder. Maar verder super service.

Geniet van het weekend.

Ok, PM mij maar even bij een volgende order;) Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 18:47 ----------

Vannochtend is het pakketje weer aangekomen!
Met heel wat isolaat samples ipv. shaker, top service!!
Mijn complimenten.

Dank je!!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven