Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb men maximize intense review zoals beloofd geupdate. Ben zeer tevreden over deze pre-workout! Samen met noxipro een echte topper :D

Damn ik heb die chocolate coconut bounty al 2 x genomen deze week en hij smaakt echt lekker. Niet te zoet en die bounty smaak is vrij subtiel en niet overheersend. Aanrader!

Kan er gekeken worden naar ref nmr : 359198

Heb er al 1 keer contact over gehad via mail maar daarna 2 weken niks over gehoord

Alvast bedankt

De Fitness Gloves zijn ook direct verzonden. (mail in je gmail) Dank je!:)

Vreemd. Ik heb geen mail ontvangen over de verzending. Zou het kunnen dat er iets mis is met jullie systeem? ???

Ach, zoveel maakt het natuurlijk niet uit, zolang ik maar weet dat het onderweg is. Kan niet wachten tot het aankomt! :D

Helaas, caffeïne voel ik echt amper. :(

Caffeine anhydrous pillen (250mg) voel ik amper tot niet werken. Een blikje golden power (fake-red bul lvan de aldi) voel ik lichtjes.

Wat echt goed werkt tegen de honger is Yohimbe en/of Stacker 2 (de originele met ephedra ;))
Je moet het alleen gevonden zien te krijgen.

Maar Dexa lijkt me van de reviews uitgaande zeker niet slecht. Ik heb ooit een sample gehad, maar van 2x een halfje merkte ik niets :(
Zou eigenlijk nog eens een sampletje bij een bestelling moeten hebben

Hoeveel gram creatine bevat 1 scoop noxipro ? Verder niks van te vinden op de pot/internet.
Ga maar uit van ~2 gram.
Welk supplement onderdrukt het hongergevoel?
Ik zit in de cut & heb moeite met aan het schema te houden :)
Perfect antwoord, de Dexaprine's zijn niet meer aan te slepen. Nu het zomer wordt gebruikt iedereen deze! Echt een enorme topper!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dexaprine nu voor 29,90 euro!

Heb men maximize intense review zoals beloofd geupdate. Ben zeer tevreden over deze pre-workout! Samen met noxipro een echte topper :D
Klinkt goed! Bedankt! :thumbs:

Damn ik heb die chocolate coconut bounty al 2 x genomen deze week en hij smaakt echt lekker. Niet te zoet en die bounty smaak is vrij subtiel en niet overheersend. Aanrader!
Ook zeker mijn favoriete smaak. Verslavend!:zuip: De Isolaat Perfection en de Micellar Casein Bounty Choco ga ik vandaar proberen. E
Kan er gekeken worden naar ref nmr : 359198

Heb er al 1 keer contact over gehad via mail maar daarna 2 weken niks over gehoord

Alvast bedankt
Wat wil je graag weten? Dan stuur ik je even een berichtje!:rolleyes:

Groetjes Ralf

Hoe essencieel is het dat je dexaprine voor het ontbijt neemt? Neem namelijk altijd meteen ontbijt als ik uit bed kom en daarna supps...

Zo raar, no hotgun en no synthesize is bij jullie 79,90. Wanneer ik ze beide los koop ben ik goed koper uit?? Kan er naar gekeken worden..? (Y)(Y)(Y)

hey jongens heb advies nodig.
ik wil whey perfection halen weet alleen niet welke smaak... zit zelf te denken aan stracciatella. Ik neem bijna altijd met water dus welke smaak is het lekkerst met water?

Strawberry-kiwi was lekker met water. Stracciatella met water lijkt me een beetje raar ;p

Zo raar, no hotgun en no synthesize is bij jullie 79,90. Wanneer ik ze beide los koop ben ik goed koper uit?? Kan er naar gekeken worden..? (Y)(Y)(Y)
Dat klopt, één van de twee is een tijdelijke actie bij de leverancier waardoor deze goedkoper is dan de combinatie ervan. Bij deze raad ik je dus aan om deze gewoon los te bestellen.
hey jongens heb advies nodig.
ik wil whey perfection halen weet alleen niet welke smaak... zit zelf te denken aan stracciatella. Ik neem bijna altijd met water dus welke smaak is het lekkerst met water?
Ik vind zelf de Choco Coconut Bounty erg lekker en ook goed te doen met water. Verder zijn de frisse smaken ook erg lekker, zoals Cool Cassis etc etc.

Groetjes Ralf

Op 27-02 osteosport besteld en betaald van applied nutriceuticals maar was niet leverbaar. Voorgesteld om ipv van osteosport 1x nr1 en 2x muscle protect op te sturen, maar niks meer over gehoord

Heb net alle smaken op en uitkijkend naar de zomer. Is watermeloen, bounty en strawberry-kiwi en raspberry de beste.

Volgens mij is er een probleem met Postnl. Heb de vrijdag besteld, zaterdag bevestiging gehad dat de bestelling is verzonden (woon in Belgie, betaald met overschrijving).
En nu zie ik op postnl dat ze pas dinsdag gaan leveren? Klopt dit? Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt.

Mvg

Volgens mij is er een probleem met Postnl. Heb de vrijdag besteld, zaterdag bevestiging gehad dat de bestelling is verzonden (woon in Belgie, betaald met overschrijving).
En nu zie ik op postnl dat ze pas dinsdag gaan leveren? Klopt dit? Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt.

Mvg

Overschrijving duurt altijd even voor het op hun rekening staat + maandag werkt post nl wel maar rijden geen auto's uit, dit gebeurt pas op dinsdag dus iedereen krijgt dinsdag hun pakketje aan hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven