AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het verschil tss solid en A-HD? Iemand al ervaring mee?

Van de week whey perfection, casseine, pre workout en bcaa's besteld., zoals altijd snelle geleverd dus we hadden het de volgende dag al in huis., miste ik alleen de bcaa's in de doos., even bellen, word geregeld en de dag erna werd het zonder problemen nageleverd., duss complimenten voor de snelle service kunnen we weer knallen:D
Greetzz

Op 27-02 osteosport besteld en betaald van applied nutriceuticals maar was niet leverbaar. Voorgesteld om ipv van osteosport 1x nr1 en 2x muscle protect op te sturen, maar niks meer over gehoord
Dat is vervelend. Heb je per email of hier contact gehad? Stuur me anders even een privéberichtje en zorg ik ervoor dat het alsnog goed komt!
Volgens mij is er een probleem met Postnl. Heb de vrijdag besteld, zaterdag bevestiging gehad dat de bestelling is verzonden (woon in Belgie, betaald met overschrijving).
En nu zie ik op postnl dat ze pas dinsdag gaan leveren? Klopt dit? Dit is de eerste keer dat het zo lang duurt.

Mvg
Bedankt voor je bestelling :thumbs: Als je vrijdag besteld, onder vooruitbetaling, dan wachten we op de betaling (in jouw geval zaterdag) en versturen we je pakket. Deze wordt dinsdag aangeboden door de postbode.
Van de week whey perfection, casseine, pre workout en bcaa's besteld., zoals altijd snelle geleverd dus we hadden het de volgende dag al in huis., miste ik alleen de bcaa's in de doos., even bellen, word geregeld en de dag erna werd het zonder problemen nageleverd., duss complimenten voor de snelle service kunnen we weer knallen:D
Greetzz
Graag gedaan!:cool: Succes, houd ons op de hoogte van je progressie!

Groetjes Ralf

Komen de caffeine capsules deze week?

B & F vraagje : als ik 2 potten afslankeiwit bestel kan ik 2 verschillende smaken bestellen als ik op 2x druk, met whey perfection kan dit echter niet? Kwou dus 2 potten bestellen ( bitterkoekjes en nutella ) maar moet ik die dus los van elkaar bestellen?

B & F vraagje : als ik 2 potten afslankeiwit bestel kan ik 2 verschillende smaken bestellen als ik op 2x druk, met whey perfection kan dit echter niet? Kwou dus 2 potten bestellen ( bitterkoekjes en nutella ) maar moet ik die dus los van elkaar bestellen?

Een kiezen, dan klikken op verder winkelen en weer bestellen?

Een kiezen, dan klikken op verder winkelen en weer bestellen?

Wat ik bedoel s 1x afslankeiwit is 35, 2x is 65 en je kan verschillende smaken kiezen Dus bv 1 aardbei en 1 banaan
Whey perfection 1x is 33 en 2x is 56 maar je kan niet 2 smaken kiezen zoals bij de afslankeiwit is dat correct dat je bij Whey perfection dus 2x 1 smaak moet kiezen?

Wat ik bedoel s 1x afslankeiwit is 35, 2x is 65 en je kan verschillende smaken kiezen
Whey perfection 1x is 33 en 2x is 56 maar je kan niet 2 smaken kiezen zoals bij de afslankeiwit is dat correct dat je bij Whey perfection dus 2x 1 smaak moet kiezen?

Is het niet zo dat je bij die whey korting 1 grote bak krijgt? Correct me if im wrong

komt toevallig de nve stacker 2 100% whey keer in de aanbieding? :)

Kan je gewoon no shotgun met magnificent eigen merk doen ipv no syntesize?

Laatst bewerkt:
Komen de caffeine capsules deze week?

Gaat nog wel 3-4 weken duren, denk ik:)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 08:41 ----------

komt toevallig de nve stacker 2 100% whey keer in de aanbieding? :)

We hebben daar in verhouding niet zo heel erg veel vraag naar maar we kunnen altijd eens kijken. Ik denk als ik eerlijk ben niet op heel korte termijn.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 08:42 ----------

Kan je gewoon no shotgun met magnificent eigen merk doen ipv no syntesize?

Jazeker, dat is een heel goede combi:)

Zouden er niet eens wat nieuwe producten kunnen komen bij het 2de cadeau. Ik denk dat iedereen die shakebekers al dubbel heeft.

Je zou bv. iets in de vorm van een sample kunnen geven, of een eiwitreep,...? Moet toch kunnen niet?

Weet je al iets meer of het mogelijk is? :D

hebt net gemerkt dat op myn paypal rekening staat dat ik €19,80 euro heb betaald terwijl er in myn mail staat dat het maar 17,80 kostte, is maar een stomme 2 euro maar ik vroeg me af hoe het kwam

Ref: 377216

Bedankt :D

Solid is hardening agent (spierdefinitie, spiermassa, kracht, ...)

A-HD is testo booster, oestrogeen blokker.

Kijk eens op http://www.bodyenfitshop.nl voor omschrijving :)

Klopt helemaal. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 12:13 ----------

hebt net gemerkt dat op myn paypal rekening staat dat ik €19,80 euro heb betaald terwijl er in myn mail staat dat het maar 17,80 kostte, is maar een stomme 2 euro maar ik vroeg me af hoe het kwam

Ref: 377216

Bedankt :D

Het factuurbedrag is 17,80 euro inderdaad. Dat is wat wij in rekening hebben gebracht. Die 2,00 euro is bij ons vandaan althans niet te verklaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven